Деловодна информация
00497Община Бяла
12-00-11 22/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/01/2018 (дд/мм/гггг)
00497-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бяла 000530493
пл. Екзарх Йосиф I №1
гр. Бяла BG323 7100 България
Ваня Минкова- Главен юрисконсулт и Денис Братанов- Началник отдел ППОКХД +359 81772020
byala.rs@byala.bg +359 81774634

Интернет адрес/и

http://byala.bg/home/

https://byala.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://byala.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=OzlMctmP%2bUs%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на водопровод Ф125 мм и Ф100 мм с ПЕ Ф125 и Ф140 мм по ул. "Цар Освободител" и Ф125 мм с ПЕ Ф140 по ул. „Ген. Скобелев“ в гр.Бяла, обл. Русе“
45231000      
Строителство

Избрания участник за Изпълнителят ще изпълнява функциите на строител по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като Изпълни строително-монтажни работи за „Реконструкция на водопровод Ф125 мм и Ф100 мм с ПЕ Ф125 и Ф140 мм по ул. "Цар Освободител" и Ф125 мм с ПЕ Ф140 по ул. „Ген. Скобелев“ в гр.Бяла, обл. Русе“. Изпълнението условно е разделено на следните участъка: Уч-к Т.1-33 по ул. „Цар Освободител“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф125 мм за 10 бара с обща дължина 350 м, като 23 м са подменени през 2012 г, за подмяна остават 327м.; Уч-к Т.33-88 по ул. „Цар Освободител“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф140 мм за 10 бара, с обща дължина 594 м; Уч-к Т.88-137 по ул. „Цар Освободител“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф140 мм за 10 бара, с обща дължина 504 м; Уч-к Т.2.1-2.13 по ул. „Генерал Скобелев“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф140 мм за 10 бара, с обща дължина 143 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
623700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231000      
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

ул. "Цар Освободител" и ул. „Ген. Скобелев“, гр. Бяла, обл. Русе.

Избрания участник за Изпълнителят ще изпълнява функциите на строител по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като Изпълни строително-монтажни работи за „Реконструкция на водопровод Ф125 мм и Ф100 мм с ПЕ Ф125 и Ф140 мм по ул. "Цар Освободител" и Ф125 мм с ПЕ Ф140 по ул. „Ген. Скобелев“ в гр.Бяла, обл. Русе“. Изпълнението условно е разделено на следните участъка: Уч-к Т.1-33 по ул. „Цар Освободител“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф125 мм за 10 бара с обща дължина 350 м, като 23 м са подменени през 2012 г, за подмяна остават 327м.; Уч-к Т.33-88 по ул. „Цар Освободител“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф140 мм за 10 бара, с обща дължина 594 м; Уч-к Т.88-137 по ул. „Цар Освободител“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф140 мм за 10 бара, с обща дължина 504 м; Уч-к Т.2.1-2.13 по ул. „Генерал Скобелев“ ще се изпълни от тръби ПЕВП Ф140 мм за 10 бара, с обща дължина 143 м. Избрания участник за Изпълнителят ще извършва своите задължения и отговорности при изпълнение на следните дейности предмет на обществената поръчка:
т.1.1. изпълнение на СМР съгласно Инвестиционния проект и Техническото предложение за изпълнение на поръчката, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с КОЛИЧЕСТВЕНА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Обобщената количествено – стойностната сметка СМР;
т.1.2. доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на Инвестиционния проект строителни продукти;
т.1.3. производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в Строежа;
т.1.4. организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство;
т.1.5. извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
т.1.6. съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;
т.1.7. участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;
т.1.8. отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;
т.1.9. отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове на Строежа;
т.1.10. всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условията на договора.
т.1.11. всички други задължения, вменени му съгласно действащата нормативна уредба в страната.
Критериите по-долу
 
ДА П2.1 – „ПРОФЕСИОНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ НА ТЕХНИЧЕСКИ ЛИЦА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКОТО РЪКОВОДСТВО ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО”    20
П2.2 – „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР“    20
П2.3 – „ОРГАНИЗАЦИЯ НА ПЕРСОНАЛА”    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
623700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 1 (едно) на сто от стойността на договора без ДДС (ЦЕНА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА без ДДС). Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
т.1 парична сума;
т.2 банкова гаранция;
т.3 застраховка, която обезпечава изпълнението .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя в Република България за извършване на дейности, съответно от ЧЕТВЪРТА ГРУПА строежи за ТРЕТА КАТЕГОРИЯ или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата, в която е установен, за участници чуждестранни лица, към датата на подаване на офертата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел А: ГОДНОСТ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Удостоверения, Сертификати или друг документ доказващи съответното членство, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка “Професионална отговорност” или еквивалентна, към датата на подаване на офертата, съгласно националното законодателство в държавата, в която е установен.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.62, ал.1 и ал.2 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


1.Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на изпълнение на поръчката, а именно:
1)Под обхват на поръчката, следва да се разбира дейности по изграждане и/или реконструкция на тръбопроводи, които попадат в обхвата на Код 42, съгласно КИД-2008, и/или респективно 4210 и/или 4220 и/или 4290, съгласно ISIC – Rev.4, така и/или респективно в обхвата на Код за клас 45.1 и/или 45.2, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, и/или респективно CPV код 45231000-5 и 45232150-8 от общия терминологичен речник;
2)Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малък от 300 000.00 лв. за дейности по изграждане и/или реконструкция на тръбопроводи, които попадат в обхвата на Код 42, съгласно КИД-2008, и/или респективно 4210 и/или 4220 и/или 4290, съгласно ISIC – Rev.4, така и/или респективно в обхвата на Код за клас 45.1 и/или 45.2, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, и/или респективно CPV код 45231000-5 и 45232150-8 от общия терминологичен речник.
2.Участникът трябва да има застраховка “Професионална отговорност” на участниците в строителството:
1)За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), покриваща минималната застрахователна сума за минимум ТРЕТА КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2)За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ТРЕТА КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Описание на Критериите за подбор (Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси):
1.Участниците трябва да имат опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 години за строителство, считани от датата на подаване на офертата.
1)При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва поле 1а от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП);
2)В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки
2.Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата следните системи:
1)EN ISO 9001:2008 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
2)EN ISO 14001:2004 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
3)При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
4)В случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


1.Участниците трябва да имат опит в изпълнение на поне една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
1) Под дейности с предмет сходни с тези на поръчката следва да се разбира дейности по изграждане и/или реконструкция на тръбопроводи, които попадат в обхвата на Код 42, съгласно КИД-2008, и/или респективно 4210 и/или 4220 и/или 4290, съгласно ISIC – Rev.4, така и/или респективно в обхвата на Код за клас 45.1 и/или 45.2, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, и/или респективно CPV код 45231000-5 и 45232150-8 от общия терминологичен речник;
2) Под дейности с обем сходни с тези на поръчката следва да се разбира изпълнение на Дейности по изграждане и/или реконструкция на тръбопроводи, изпълнявани на обект/строеж с линейна дължина 1500 м или площ от 1500 м2.
2.Участникът следва да е сертифициран, както следва:
1) EN ISO 9001:2008 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент в областта на строителството или еквивалентно.
2) EN ISO 14001:2004 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент в областта на строителството или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, обстоятелствата по чл.55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 1 (едно) на сто от стойността на договора без ДДС (ЦЕНА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА без ДДС). Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Бяла, Област Русе, гр. Бяла, пл. Екзарх Йосиф I №1

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация могат да присъстват само на публичните заседания на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
т.1 парична сума;
т.2 банкова гаранция;
т.3 застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията под форма на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител на поръчката, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Когато определеният за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, тогава в тях трябва да бъде изрично записано, че са безусловни и неотменими, че са в полза на Възложителя и с валидност, съгласно клаузите на проект на договора
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
2. Обществената поръчка се финансира със средства от Републиканския бюджет. Изпълнението на СРР ще се извърши след осигуряване на финансиране от Републиканския бюджет и с възлагателно писмо от страна на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва