Деловодна информация
00115
 
да
да
18/01/2018 (дд/мм/гггг)
00115-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
инж. Стамен Савов - Директор на ОП Комунални дейности Албена Добрева- гл. експерт отдел Обществени поръчки +359 082841175
mayor@ruse-bg.eu +359 08284413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/351/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/351/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 082881635
mayor@ruse-bg.eu +359 082834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/351/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на материали за нуждите на: ОП „Комунални дейности“ – Русе, ОП „Паркстрой“, ОП “Русе арт“, ОП „Спортни имоти“ и ОП „Обреден дом – Русе“
44000000      
Доставки

Доставка на материали за нуждите на: ОП „Комунални дейности“ – Русе, ОП „Паркстрой“, ОП “Русе арт“, ОП „Спортни имоти“ и ОП „Обреден дом – Русе“ по обособени позиции:
Обособена позиция 1 - Строителни материали;
Обособена позиция 2 – Електроматериали;
Обособена позиция 3 - Други материали;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6566667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция 1 - Строителни материали: 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА:
ОП „Комунални дейности“ – Русе, ОП „Паркстрой“, ОП “Русе арт“
ОП „Спортни имоти“ и ОП „Обреден дом – Русе“
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка /в часове/    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5416667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, които да обезпечат изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 1 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 2 - Електроматериали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА:
ОП „Комунални дейности“ – Русе, ОП „Паркстрой“, ОП “Русе арт“
ОП „Спортни имоти“ и ОП „Обреден дом – Русе“
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка/в часове/    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1066667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, които да обезпечат изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 1 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 3 - Други материали 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

грл. Русе

ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА:
ОП „Комунални дейности“ – Русе, ОП „Паркстрой“, ОП “Русе арт“
ОП „Спортни имоти“ и ОП „Обреден дом – Русе“
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка/ в часове/    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
83333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, които да обезпечат изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 1 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не определя критерии за подбор, които се отнасят до годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата съответствие с изискванията за икономическо и финансово състояние участниците декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV, раздел „Б“. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и справка за оборота. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

1. Участниците по Обособена позиция 1, да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 8 000 000 лв. /осем милиона лева/.
2. Участниците по Обособена позиция 2, да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 3 000 000 лв. /три милиона лева/..
3. Участниците по Обособена позиция 3, да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 500 000 лв. /петстотин хиляди лева/.
Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1 .Участникът (по Обособена позиция 1, 2 и 3) трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „Г“ от ЕЕДОП. Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи копие на сертификата.
2. Участникът (по Обособена позиция 1), следва да разполага с асфалтова база (мобилна или стационарна) или възможност да доставят асфалтови смеси за целия срок на договора При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „В“, т. 9 от ЕЕДОП, като участника трябва да укаже транспортното разстояние. Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи декларация за съоръжението - асфалтова база, която ще бъде използвана за изпълнение на поръчката.
Документите (доказващи изпълнението на критериите за подбор) се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора (чл.67, ал.6 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Документите могат да бъдат изисквани и при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.


1. Участниците по Обособена позиция 1, да имат на разположение асфалтова база (мобилна или стационарна) или възможност да доставят асфалтови смеси за целия срок на договора, при спазване на следното технологично изискване при доставката на асфалтовите смеси, поставено в „Техническа спецификация 2014 г.” одобрена от изпълнителен директор на АПИ: В раздел 5203.5 (Транспортиране на асфалтови смеси) е записано, че „…времето за транспортиране на сместа не трябва да бъде повече от 45 минути." Доставянето на сместа трябва да се извършва с еднаква скорост и в количества, съобразени с капацитета на оборудването за асфалтополагане и уплътняване.
Участникът трябва да укаже транспортното разстояние по пътната мрежа
(цифром и словом, в километри) от декларираната база до границите
(входно – изходните табели) на гр.Русе, с посочен точен маршрут и разстояния по него.
2. Участниците по Обособена позиция 1, 2 и 3, следва да прилагат система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
Документите (доказващи изпълнението на критериите за подбор) се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора (чл.67, ал.6 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Документите могат да бъдат изисквани и при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Право да участва в процедурата има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от процедурата за възлагане на поръчката участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП (освен ако се докаже, че участникът не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен), основанията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС), освен в случаите на изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС. Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/02/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Русе, Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват представители на участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2021 година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции.
Важно: Оферти надвишаващи прогнозната стойност на съответната обособена позиция, се отстраняват.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва