Деловодна информация
02443
1983опр-2 16/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/01/2018 (дд/мм/гггг)
02443-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Пиротска № 171А
София BG411 1309 България
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291/+359 296010341
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/gdpbzn

https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача/обществени-поръчки/преглед/обществени-поръчки-по-зоп/remonti-noc2-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Никола Габровски № 30
София BG411 1172 България
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291/+359 296010341
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/gdpbzn

https://www.mvr.bg/gdpbzn/дирекцията/профил-на-купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ТЕКУЩИ РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА УСЛОВИЯ ЗА РАЗПОЛАГАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ И ЗА РАБОТА НА ПЕРСОНАЛА”, по обособени позиции
45450000      
Строителство

Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудване, както и за работа на персонала в помещения на НОЦ и ОЦЦ, в рамките на проект "Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ", по седем обособени позиции. Естествто и количеството на строителните работи по 6 обособени позиции са детайлно разписани в документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
94309.85      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудването и за работа на персонала в помещения на НОЦ при ГДПБЗН” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

1.„Национален оперативен център”, находящ се в гр. София, бул. „Никола Габровски“ № 30

За извършването на строително монтажните работи на обект: „Национален оперативен център”, находящ се в гр. София, бул. „Никола Габровски“ № 30, който е разположен на 2-ри етаж от административна сграда, блок В – триетажно тяло със сутерен, конструкция: скелетно - гредова, стоманобетонова, изпълнена монолитно, построена през 1973 г., със ЗП 923,7 м2 на етажа, като центъра се състои от диспечерна зала с обща площ 63 м2, диспечерна апаратна с площ 19,5 м2 , оперативна зала с площ 63 м2, стая на ОД с площ 21 м2, стая за почивка с площ 14,8 м2 , коридор заседателен с площ 37,8 м2, коридор ОЦ с площ 49,2 м2, кухня с площ 7,1 м2 и тоалетна с площ 5,8 м2, се предвиждат следните видове дейности:
- Демонтаж на окачени тавани, декоративни обшивки, преградна стена и врата в диспечерната.
- Демонтаж на алуминиева дограма.
- Демотаж на осветителните тела и окабеляване, ключове и контакти на помещенията.
- Направа на изравнителни замазки в помещенията с последваща доставка и монтаж на подова настилка, Ламинат клас АIII, 8 мм.
- Направа и монтаж на предстена обшивка от GKB с деб. 12,5 мм, двуслойна на единична конструкция с дебелина 8 см. с минерална вата с d=5 см за изолация по стените на помещенията, с последващо боядисване.
- Доставка и монтаж на PVC дограма за помещенията.
- Доставка и монтаж на окачен растерен таван 60/60 см в помещенията.
- Доставка и монтаж на нови осветителни тела LED 4х10W за вграждане, окабеляване в кабелни канали, ключове и контакти на помещенията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21253.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ”, финансиран по фонд „Вътрешна сигурност”

В прогнозната стойност са включени 10 % непредвидени разходи. Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за тази обособена позиция.Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност ще бъде отстранен на основание чл.107, т. 2 , буква "а" от ЗОП

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудването и за работа на персонала в помещения на СДПБЗН” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находящ се в гр. София, р-н. Оборище, ул. „Екзарх Йосиф“ № 46

За извършването на строително монтажните работи на обект: Столична дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находящ се в гр. София, р-н. Оборище, ул. „Екзарх Йосиф“ № 46, като ООЦ – е разположен на 2 етаж от административна сграда със ЗП 985 м2, на 3 етажа, масивна конструкция, построена 1960 – 1970 г., който се състои от диспечерна зала с площ 53,5 м2, стая за почивка с площ 18,7 м2 , коридор с площ 20,6 м2, стая на ОД с площ 20,6 м2, сървърно помещение с площ 14,2 м2, стая спално мъже с площ 22,5 м2, стая спално жени, коридор и баня към нея с обща площ 30,5 м2 , складово помещение с площ 2,7 м2 и тоалетна с площ 5,3 м2, се предвиждат следните видове дейности:
- Демонтаж на окачените тавани, декоративните обшивки, вратите и алуминиеви прегради в помещенията, демонтаж на радиаторите.
- Демотаж на осветителните тела и окабеляване, ключове и контакти на помещенията.
- Направа на изравнителни замазки в помещенията с последваща доставка и монтаж на подова настилка, Ламинат клас АIII, 8 мм.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати за помещенията.
- Направа и монтаж на предстена обшивка от GKB с деб. 12,5 мм, двуслойна на единична конструкция с дебелина 8 см. с минерална вата с d=5 см за изолация по стените на помещенията, с последващо боядисване.
- Доставка и монтаж на PVC дограма за помещенията.
- Доставка и монтаж нови отоплителни тела в помещенията.
- Доставка и монтаж на окачен растерен таван 60/60 см в помещенията.
- Доставка и монтаж на нови осветителни тела LED 4х10W за вграждане, окабеляване в кабелни канали, ключове и контакти на помещенията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
31946.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ”, финансиран по фонд „Вътрешна сигурност”

В прогнозната стойност са включени 10 % непредвидени разходи.Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за тази обособена позиция.Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност ще бъде отстранен на основание чл.107, т. 2 , буква "а" от ЗОП

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудването и за работа на персонала в помещения на РДПБЗН-Варна” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Варна, бул. „Сливница“ № 159

За извършването на строително монтажните работи на обект: Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Варна, бул. „Сливница“ № 159, като ООЦ – Варна е разположен на партерния етаж на нивото на гаражните клетки в Администартивно битова сграда на 3 и 1 етаж, със скелетно - гредова, стоманобетонова конструкция, изпълнена монолитно, построена през 1969 г., със ЗП 1157 м2, който се състои от диспечерна зала с площ 22,4 м2,стая с комуникационно оборудване с площ 12м2, стая на ОД с площ 14,5 м2, се предвиждат следните дейности:
- Демонтаж на окачените тавани и декоративните обшивки и вратите в трите помещения, демонтаж на подовите настилки в диспечерната и коридора.
- Демотаж на осветителните тела и окабеляване, ключове и контакти на помещенията.
- Направа на изравнителни замазки в диспечерната и коридора с последваща доставка и монтаж на подова настилка, Ламинат клас АIII, 8 мм.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати за помещенията.
- Направа и монтаж на предстена обшивка от GKB с деб. 12,5 мм, двуслойна на единична конструкция с дебелина 8 см. с минерална вата с d=5 см за изолация по стените на помещенията, с последващо боядисване.
- Доставка и монтаж на окачен растерен таван 60/60 см в помещенията.
- Доставка и монтаж на нови осветителни тела LED 4х10W за вграждане, окабеляване в кабелни канали, ключове и контакти на помещенията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15659.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ”, финансиран по фонд „Вътрешна сигурност”

В прогнозната стойност са включени 10 % непредвидени разходи.Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за тази обособена позиция.Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност ще бъде отстранен на основание чл.107, т. 2 , буква "а" от ЗОП

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудването и за работа на персонала в помещения на РДПБЗН-Пазарджик” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Пазарджик, ул. „Константин Величков“ № 66

За извършването на строително монтажните работи на обект: Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Пазарджик, ул. „Константин Величков“ № 66, като ООЦ – Пазарджик е разположен на 1 етаж от двуетажна административна сграда и гаражи, масивна, със ЗП 420 м2, построена през 1964 г., който се състои от диспечерна зала с площ 18 м2, зала с комуникационно оборудване с площ 19,3 м2, стая на ОД с площ 16 м2, се предвиждат следните дейности:
- Демонтаж на окачените тавани и декоративните обшивки и вратите в стаята на ОД, демонтаж на алуминиеви прегради в сървърно и зала.
- Демотаж на осветителните тела и окабеляване, ключове и контакти на помещенията.
- Направа на изравнителни замазки в помещенията с последваща доставка и монтаж на подова настилка, Ламинат клас АIII, 8 мм.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати и прегради за помещенията.
- Направа и монтаж на предстена обшивка от GKB с деб. 12,5 мм, двуслойна на единична конструкция с дебелина 8 см. с минерална вата с d=5 см за изолация по стените на помещенията, с последващо боядисване.
- Доставка и монтаж на окачен растерен таван 60/60 см в помещенията.
- Доставка и монтаж на нови осветителни тела LED 4х10W за вграждане, окабеляване в кабелни канали, ключове и контакти на помещенията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14931.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ”, финансиран по фонд „Вътрешна сигурност”

В прогнозната стойност са включени 10 % непредвидени разходи.Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за тази обособена позиция.Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност ще бъде отстранен на основание чл.107, т. 2 , буква "а" от ЗОП

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудването и за работа на персонала в помещения на РДПБЗН-Търговище” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Търговище, ул. „Никола Маринов“ № 3

За извършването на строително монтажните работи на обект: Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Търговище, ул. „Никола Маринов“ № 3, като ООЦ – Търговище е разположен на 1 етаж на тяло Б, в Администартивно битова сграда на 3 етажа с масивна (тухлена) конструкция, построена през 1969 г., със ЗП 120 м2, който се състои от диспечерна зала с площ 14,2 м2, стая на ОД с комуникационно оборудване и площ 18 м2, се предвиждат следните дейности:
- Демонтаж на окачените тавани и декоративните обшивки и вратите в трите помещения, демонтаж на подовите настилки в диспечерната и коридора.
- Демотаж на осветителните тела и окабеляване, ключове и контакти на помещенията.
- Направа на изравнителни замазки в диспечерната и коридора с последваща доставка и монтаж на подова настилка, Ламинат клас АIII, 8 мм.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати за помещенията.
- Направа и монтаж на предстена обшивка от GKB с деб. 12,5 мм, двуслойна на единична конструкция с дебелина 8 см. с минерална вата с d=5 см за изолация по стените на помещенията, с последващо боядисване.
- Доставка и монтаж на окачен растерен таван 60/60 см в помещенията.
- Доставка и монтаж на нови осветителни тела LED 4х10W за вграждане, окабеляване в кабелни канали, ключове и контакти на помещенията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7204.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ”, финансиран по фонд „Вътрешна сигурност”

В прогнозната стойност са включени 10 % непредвидени разходи.Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за тази обособена позиция.Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност ще бъде отстранен на основание чл.107, т. 2 , буква "а" от ЗОП

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонтни дейности за осигуряване на условия за разполагане на оборудването и за работа на персонала в помещения на РДПБЗН-Ямбол” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Ямбол, ул „Преслав“ № 60

За извършването на строително монтажните работи на обект: Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението”, находяща се в град Ямбол, ул „Преслав“ № 60, като ООЦ – Ямбол е разположен на патерния етаж в Администартивно битова сграда на 2 етажа с масивна (тухлена) конструкция, построена през 1953 г., със ЗП 388 м2, който се състои от диспечерна зала с площ 16 м2, комуникационно помещение с площ 8 м2, стая на ОД с площ 8,7 м2, стая за почивка с площ 11,7 м2 и тоалетна с площ 2,8 м2, се предвиждат следните дейности:
- Демотаж на всички осветителни тела в центъра и монтаж на 8 бр. нови осветителни тела LED 4х10W.
- Демонтаж на балатумна настилка и первази в комуникационната стая с последваща доставка и монтаж на нова антистатична настилка.
- Шпакловка и боядисване по стените и таваните на центъра.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3315.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Развитие и модернизиране на НОЦ и ОЦЦ”, финансиран по фонд „Вътрешна сигурност”

В прогнозната стойност са включени 10 % непредвидени разходи.Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за тази обособена позиция.Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност ще бъде отстранен на основание чл.107, т. 2 , буква "а" от ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всички обособени позиции (1, 2, 3, 4, 5, 6):
Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група, IІІ-та категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Изискването се доказва с представянето на:
Копие от документа за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група, IІІ-та категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ЗА ВСИЧКИ ОП:
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.


ЗА ВСИЧКИ ОП:
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в част IV, раздел ,,Б” от ЕЕДОП.
Изискването се доказва с представянето на:
Копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответната застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ЗА ВСИЧКИ ОП:
1. Изисква се участник в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. За сходно с предмета на поръчката се приема: ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на сграда, с обща квадратура минимум, както следва: ОП 1 - 281,2 кв.м.; ОП 2 - 188,6 кв.м.; ОП 3 - 49 кв.м.;ОП 4 - 53,3 кв.м.; ОП 5 - 32,2 кв.м.; ОП 6 - 47 кв.м.
2. Ръководен състав при изпълнение на строителството:
Ръководител на обекта - 1 бр.: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); Специфичен опит: участие в екип на такава ръководна позиция в минимум 1 изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на сграда с еквивалентни характеристики. Инженер по част „Електро“ - 1 бр.: Професионална квалификация: електроинженер или електротехник или еквивалентна специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности). Специфичен опит: участие в екип на такава позиция в минимум 1 изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на сграда с еквивалентни характеристики.
Забележка 1: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
Забележка 2: Предлаганите от участниците в процедурата експерти, следва да са различни за различните обособени позиции, в случай че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия или „еквивалентен”, включващ в обхвата си „Строителство на сгради”.
4. Участникът следва да прилага система за опазване на околната среда в съответствие с БДС EN ISO 14001:2004 или по-актуална версия или „еквивалентен”.


ЗА ВСИЧКИ ОП:
По т. 1 - При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в т. 1а от Част IV, Раздел В на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение за добро изпълнение, референция, препоръка за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида строителство (ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на сграда) и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т. 2 - При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира с попълването на т. 6 от Част IV, Раздел В на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на:
Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
По т. 3 - При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Раздел Г от Част IV на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на:
Валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия или „еквивалентен”, включващ в обхвата си „Строителство на сгради” на името на участника, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
По т. 4 - При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Раздел Г от Част IV на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Изискването се доказва с представянето на:
Валиден сертификат за прилагане на система за опазване на околната среда в съответствие с БДС EN ISO 14001:2004 (или по-актуална версия) или еквивалентен, издаден на негово име, от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Размерът на гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на договора в лева без ДДС за всяка обособена позиция. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията са детайлно разписани в документацията и договора.Цялата дължима по договора, за съответната обособена позиция, цена се заплаща еднократно по банков път в български лева по сметката посочена от участника в офертата му в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето на Протокол/Акт за извършени дейности предмет на обществената поръчка за съответната обособена позиция и оригинална фактура. Продължава в VI.3. поради ограничения брой символи в полето.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/02/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Н. Габровски № 30

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. (чл. 54, ал. 2 от ППЗОП).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Начинът на плащане на изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка за всяка обособена позиция, където е предвидено, че плащането се извършва по банков път от възложителя в 30-дневен срок след представянето на фактура от изпълнителя и Протокол/Акт за извършени дейности предмет на обществената поръчка. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, опазване на околната среда. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700; Интернет адрес: www.nap.bg; 2. Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на
труд: Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица № 2; Телефон: 02 8119 443; 3. Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/; Преди сключването на договора, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да изпълни задължението си по чл. 67, ал. 6 от ЗОП като представи актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. В процедурата могат да участват всички физически и юридически лица, които отговарят на изискванията посочени в документацията и разпоредбите на ЗОП. От участие в процедурата се отсранява участник, който не отговаря на условията в чл.54, ал.1 ЗОП, чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, условията по чл.107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС. Оферти могат да бъдат подавани за една, за няколко или за всички обособени позиции.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 дневен срок съгласно чл. 197, ал.1, т. 1 и следващите от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва