Деловодна информация
4911Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922, гр. Симитли
3 16/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
4911-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922, гр. Симитли 000014523
пл. Септември
Симитли BG413 2730 България
Димитринка Байракова +359 894539095
chitalishte_sim@mail.bg +359 74872231

Интернет адрес/и

www.simitli.bg

http://simitli.bg/index.php?option=com_content&view=section&id=11&Itemid=164&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://simitli.bg/index.php?option=com_content&view=section&id=11&Itemid=164&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Култура

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на оборудване за нуждите на Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922, гр. Симитли
30200000      
Доставки

Доставка на оборудване за нуждите на Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922, гр. Симитли, включваща: проектор, плеър, интерактивна дъска, аудио система, настолна компютърна конфигурация, преносим компютър, UTP кабел, мрежов комулатор и маршрутизатор, цветно лазарно многофункционално устройство, цифров видоеорекордер, цветна инфрачервена влагоустойчива камера, захранващ адаптер, разклонител, машина за почистване. Подробно описнаие на видовете и количествата оборудване се съдържа в техническата спецификаци, част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
89536      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Симитли

Доставка на оборудване за нуждите на Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922, гр. Симитли, включваща: проектор, плеър, интерактивна дъска, аудио система, настолна компютърна конфигурация, преносим компютър, UTP кабел, мрежов комулатор и маршрутизатор, цветно лазарно многофункционално устройство, цифров видоеорекордер, цветна инфрачервена влагоустойчива камера, захранващ адаптер, разклонител, машина за почистване. Подробно описнаие на видовете и количествата оборудване се съдържа в техническата спецификаци, част от документацията за участие в обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    20
Гаранционен срок    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
89536      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Доставка на оборудване, обзавеждане и сценични костюми за НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ - 1922" - гр. Симитли, подмярка 7.2 от мярка 7, ПРСР 2014-2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания за икономическото или финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил доставка, идентична или сходна с предмета на настоящата поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Доказване: Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Под доставка, сходна с предмета на обществената поръчка, да се разбира доставка на всякакво офис оборудване/офис техника. Списъкът се представя от избрания изпълнител преди подписване на договор.


Участникът следва да е изпълнил минимум една доставка, идентична или сходна с предмета на настоящата поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 ЗОП и изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП. При подписване на договора, избрания изпълнител представя гаранция за изпълнение 1 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, същата се превежда по банкова сметка на читалището: IBAN: BG53IORT80481014956000, BIC: IORTBGSF, Инвестбанк АД
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/02/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922, гр. Симитли, пл. "Септември" - партер

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 01/07/2/0/00487/27.09.2017г. за отпускане на финансова помощ, подписан между Държавен фонд „Земеделие“ и Народно читалище „Св. Климент Охридски - 1922” – гр. Симитли, по подмярка 7.2 от мярка 7 на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок, след изтичане на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва