Деловодна информация
00151Община Троян
И-РД-74 12/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00151-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Троян 000291709
пл. Възраждане №1
Троян BG315 5600 България
инж. Мария Василева, Иванка Николова +359 67068005
inikolova@troyan.bg +359 67068005

Интернет адрес/и

www.troyan.bg

http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=298


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=298
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строителство на обект "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания и техните семейства в град Троян"
45215000      
Строителство

С настоящата обществена поръчка се възлага извършването на строителство на обект "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания и техните семейства в град Троян" - изпълнение на строителство, изготвяне на съпътстваща документация и всички необходими дейности до окончателното приемане на обекта на строителството от Възложителя по реда и условията на Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и въвеждане в експлоатация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
297373.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Троян, ул.“34 Троянски полк“ №42“

Обхватът на работа по изграждане на горепосочения обект включва минимум, но не се ограничава, в следните задължения на Изпълнителя по настоящата обществена поръчка:
• Подготовка на строителната площадка;
• Доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството;
• Изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрения проект и спецификации;
• Въвеждане в експлоатация, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта;
• Отстраняване на дефекти през гаранционните срокове съобразно нормативната уредба;
• Изпълнение на административните изисквания към дейността на Изпълнителя съгласно приложимата нормативна уредба, тази спецификация и договора за изпълнение на СМР.
Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените технически/работни проекти и спецификации, както и въз основа на разрешението за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
297373.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№BG16RFOP001-5.001-0013 „Изграждане на Дневен център за деца с увреждания и техните семейства в град Троян“,... продължава в раздел II.2.14)

Продължава от раздел II.2.13) ....финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-5.001„Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 5 "Регионална социална инфраструктура" на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи Първа група – Пета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от същите групи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума за тази категория строеж –минимум пета категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата участниците само посочват/декларират съответствието си с изискването като попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител и/или всеки един от членовете в обединението, извършващ строително-монтажни работи трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има опит в извършването на строителство идентично или сходно с предмета на поръчката и да разполага с технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът, самостоятелно или съвместно (като подизпълнител или член на обединение), трябва да е изпълнил строителство на обект/-и, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За „строителство идентично или сходно с предмета на поръчката“ Възложителят ще приема изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени и/или жилищни сгради.
За „строителство идентично или сходно с обема на поръчката“ Възложителят ще приема изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени и/или жилищни сгради със РЗП не по-малко от 350 кв.м.
При подаване на офертата участниците посочват/декларират съответствието си с изискването като попълват съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а). В представената информация задължително се посочва предметът и обемът на изпълнените строителни дейности.
2. Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката:
- Технически ръководител – технически правоспособно лице с квалификация „строителен инженер“ или „строителен техник“, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ с не по-малко от 5 г. професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ в областта на строителството.
- Отговорник по контрола върху качеството – правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, 1 год. опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;
- Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
В случай, че участникът участва като обединение, това изискване се прилага за обединението като цяло.
При подаване на офертата участниците само посочват/декларират съответствието си с изискването като попълват съответната част от ЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Технически и професионални способности, т.2, чрез посочване на име, образование, професионална квалификация и професионален опит на техническия състав за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/07/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/02/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. "Възраждане" №1 в Заседателната зала на трети етаж.

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При провеждане на процедурата възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 181, ал. 2 от ЗОП, а именно: допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя.
Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 101, ал. 11 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. Гаранция за обезпечение на авансово предоставените средства в размер на пълната стойност на предоставения от възложителя аванс, а именно до 30 % (тридесет на сто) от стойността на договора с вкл. ДДС.
Схема на плащане:
Възложителят заплаща стойността на възложените работи по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка, както следва:
? Авансово плащане – извършва се еднократно по банковата сметка на изпълнителя и е в размер до 30% (тридесет процента) от стойността за изпълнение на договора. Авансовото плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на обезпечение в полза на възложителя за цялата стойност за авансово предоставените средства. Изпълнителят е длъжен да издаде фактура в рамките на 5 (пет) календарни дни от получаване на плащането от възложителя.
? Междинни плащания – извършват се за:
-реално изпълнени СМР, при писмено поискване от изпълнителя в срок до 30 дни след подписване на протокол по образец за извършени СМР на база действително извършени видове работи, съгласно посочената в КСС единична цена за съответна позиция и след представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актувани количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок до 30 дни след отстраняване на несъответствията и получено одобрение от възложителя.
Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на договора с вкл. ДДС;
? Окончателно плащане –извършва се до 30 календарни дни след подписване и представяне на екзекутивна документация, протокол – обр. № 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл. 112, ал. 1 от ЗОП.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, избран за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва