Деловодна информация
00450
20-00-4_001 08/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/01/2018 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нови пазар 000931575
община Нови пазар, ул. Васил Левски №3
Ниви пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева +359 053723311
npazar@icon.bg +359 053795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/.

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=ylDCBY%2brz44%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=ylDCBY%2brz44%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР по две обособени позиции
45200000      
Строителство

Изпълнение на СМР по две обособени позиции: ОП1 - „Обновяване на склад и експедиторско помещение – умивалня в Домашен социален патронаж”; ОП2 - „Частичен ремонт на санитарни възли в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания”. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на договора за строителство. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и добрите строителни практики в България и в Европа. Всички СРР следва да се изпълняват качествено и при спазване на технологични правила при извършване на дейностите. При извършване на СРР дейности е необходимо да се съхрани в състоянието, в което са елементите на сградата, които не са обект на СРР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16704.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обновяване на склад и експедиторско помещение – умивалня в Домашен социален патронаж 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности, на територията гр. Нови пазар, общ. Нови пазар, обл. Шумен.

Обектът се намира в гр. Нови пазар, с административен адрес ул. „Хан Крум” № 1, поземлен имот №52009.501.1364 по кадастралната карта на гр. Нови пазар, УПИ І-1828, кв. 90 по регулационния план на града. Сградата се състои от един надземен етаж. Конструкцията на сградата е от носещи тухлени стени и стоманобетонови греди и колони. Таванската конструкция е дървен гредоред. Покривната конструкция е дървена четирискатна, с покритие керемиди.
В склада и експедиторското помещение ще се извършат следните СМР/СРР: ремонтни работи по В и К инсталацията, ремонтни работи по В и К инсталацията, облицовъчни работи с фаянсови плочки, бояджийски работи по стени и тавани.
Склад и експедиторско помещение
№ Вид СМР м кол.
1 Шубер PVC с плот от неръждаема ламарина р-р 110/46 бр 1,00
2 Направа улеи в бетон за В и К тръби бр 4,00
3 Подмяна В и К захранване за бойлер бр 1,00
4 Стенни смесителни батерии - доставка и монтаж бр 3,00
5 Направа нов лампен излаз по тавани в тръба бр. 2,00
6 Доставка и монтаж на осветителни тела противовлажни бр 2,00
7 Окачен таван от водоустойчив гипсокартон кв.м. 12,19
8 Шпакловка по фуги - таван гипсокартон м 14,00
9 Шпакловка от теракол кв.м. 18,24
10 Боядисване латекс 2 ръце, вкл. Грунд по стени и тавани кв.м. 30,34
11 Фаянс по стени върху съществуваща фаянсова шпакловка кв.м. 19,00
12 PVC лайсни върху фаянс м 19,00
13 Направа отвор на стена и монтаж на вентилатор с капак бр. 1,00
14 Гипсокартон по таван /вход/ кв.м. 7,00
15 Шпакловка по фуги таван гипсокартон м 7,00
16 Боядисване латекс 2 ръце, вкл. Грунд по стени и тавани кв.м. 7,00
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение /в календарни дни/ — K1    30
Гаранционен срок — /в месеци/ - K2    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4141.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Частичен ремонт на санитарни възли в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на град Нови пазар, общ. Нови пазар, обл. Шумен

Обектът се намира в гр. Нови пазар, с административен адрес ул. „Христо Ботев” № 22, ет. 4, поземлен имот № 52009.502.594 по кадастралната карта на гр. Нови пазар, самостоятелен обект 52009.502.594.2.4, УПИ І-Болница, кв. 48Б по регулационния план на гр. Нови пазар. Сградата е от седем надземни етажа, с конструктивна система от стоманобетонови плочи, греди и колони и неносещи тухлени стени.
Предвидени са за изпълнение следните дейности: Демонтаж на врати и прозорци; Доставка и монтаж на алуминиеви врати врати и PVC прозорци; Доставка и монтаж на фаянсови плочки и плочи от гранитогрес; Доставка и монтаж на тоалетни чинии, мивки, смесителни и душ батерии; Ремонт на ВиК инсталация; Бояджийски работи.
Обем и описание на видовете работа
№ Вид СМР м кол
1 Демонтаж фаянсова облицовка м2 96,00
2 Очукване подпухнала мазилка м2 9,00
3 Изкърпване мазилка м2 103,00
4 Облицовка с фаянсови плочи м2 96,00
5 Демонтаж тоалетно седало с чуг. Казанче бр 5,00
6 Демонтаж мивка бр 5,00
7 Направа улей за водопровод м 33,00
8 Замонолитване улей м 33,00
9 Направа отвор в тух. зид за затапване стар водопровод бр 9,00
10 Затапване водопровдни отклонения бр 9,00
11 Демонтаж ПВЦ тръби ф 110 м 1,50
12 Замонолитване отвори бр 9,00
13 Водопровод от ПП ф 20 - към моноблок и мивка м 54,00
14 Монтаж Ск ф 20 - на същ. Водопровод и моноблок бр 13,00
15 Монтаж канелка бр 2,00
16 Монтаж смесителна батерия бр 3,00
17 Монтаж душ батерия бр 4,00
18 Монтаж бойлер бр 4,00
19 Монтаж моноблок бр 5,00
20 Монтаж мивка бр 5,00
21 Отводняване мивка бр 5,00
22 Демонтаж дървена дограма м2 11,50
23 Монтаж пвц прозорци 130/210 с едно отваряема крило - двуосово - стп релефен бр 2,00
24 Монтаж комарник бр 2,00
25 Изработка и монтаж ал. врата 90/200 бр 1,00
26 Изработка и монтаж ал. врата тип плъзгане за вграден гардероб бр 1,00
27 Обръщане страници на прозорци - вътрешно м 17,00
28 Монтаж ъглопротектори м 18,00
29 Подмазване прозорци - външно м 13,50
30 Демонтаж и монтаж подпрозоречен перваз от поц. ламарина бр 2,00
31 Обръщане страници на врати м 55,00
32 Облицовка с фаянсови плочи по страници на врати м 45,00
33 Демонтаж радиатор - вкл. Затапване бр 2,00
34 Изравнителна замазка м2 8,00
35 Грундиране с бетон контакт върху същ. Мозаечни плочи м2 30,00
36 Настилка гранитогрес м2 38,00
37 Очукване мозаечни первази м 13,00
38 Первази от гранитогрес м 13,00
39 Монтаж преходна лайсна бр 3,00
40 Изкърпване шпакловка по стени м2 24,00
41 Грундиране за боядисване м2 66,00
42 Боядисване стени м2 66,00
43 Блажно боядисване по дограма м2 8,00
44 Сваляне отпадъци с човали и вдигане материали м3 5,55
45 Натоварване и извозване отпадъци м3 5,55
46 Лампен излаз бр 8,00
47 Монтаж противовлажни осветителни тела бр 7,00
48 Контактен излаз бр 5,00
49 Монтаж кабел в кабелен канал м 58,00
50 Монтаж проточен бойлер бр 2,00
51 Монтаж тръбна ръкохватка за инвалиди м 3,00
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение /в календарни дни/ — K1    30
Гаранционен срок — /в месеци/ - K2    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
12563.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранните лица - регистрация в аналогични регистри на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която са установени.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се посочва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, или аналогичен за чуждестранните лица, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя условия.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на получаване на офертите следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически лица с професионална компетентност


Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на получаване на офертите следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
Забележка: За „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда пета категория строежи.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, предмета и обема.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, предмета и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически лица с професионална компетентност, както следва:
а) Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник, за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството, да има опит като „Технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет и обем, сходен на настоящата поръчка.
б) Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалентен курс на обучение;
в) Строителни работници, съобразно видовете работи.
За удостоверяване на обстоятелства по точки а-в се представя Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, квалификацията, професионалния и специфичен опит на лицата;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на строително-монтажните започва да тече от датата на подписване на договора. Приемането на всички изпълнени по този договор СМР/СРР се извършва с подписване на приемно – предавателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР/СРР, в срок не по-късно от 10 работни дни след изтичане на срока съгласно предложението на участника.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Нови пазар, гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3, зала 310

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. . от Раздел ІІ - Условия за участие.
2. Възложителят отстранява от участие в процедура:
- участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
- участниците неспазили изискванията на чл. 107 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица:
- Подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
- Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Нови пазар, юрисконсулт
ул. Васил Левски №3
Нови пазар 9900 България
npazar@icon.bg +359 53723311
http://www.novipazar.acstre.com/ +359 53795530

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва