Деловодна информация
00752МВР
12491оп-12 05/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
05/01/2018 (дд/мм/гггг)
00752-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. 6-ти септември № 29.
София BG411 1000 България
Магика Димитрова +359 29401513
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/893ddc6b-1375-4ac1-8020-470c92e8573e/rentgenovi-sistemi-3-avtomobila-2018
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
пл. Св.Неделя № 6
София BG411 1000 България
Нели Николова +359 29401543/ +359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
пл. Света Недеделя, № 6
София BG411 1000 България
Нели Николова +359 29401543/ +359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на мобилни рентгенови системи, базирани на три автомобила за сканиране на контейнери и превозни средства"
33111000      FA04, MA04
Доставки

Предметът на поръчката включва извършване на следните дейности:
1. доставка на три мобилни рентгенови системи за инспекция на товари и превозни средства, ведно с три базови автомобила, на които са инсталирани рентгеновите системи;
2. тестване, въвеждане в експлоатация и други процедури, осигуряващи работоспособността на рентгеновите системи;
3. обучение за работа и ежедневна поддръжка на мобилните рентгенови системи за инспекция на товари и пътни превозни средства;
4. техническа поддръжка (гаранционно сервизно обслужване) на доставените три мобилни рентгенови системи и базовите им автомобили;
5. гаранционен период (гаранционна отговорност) на доставените рентгенови системи, базовите им автомобили и купетата и агрегатите на автомобилите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8801100.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33111000      MA04, FA04
34114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Елхово, ул. „Морава“ № 1, Регионална дирекция „Гранична полиция“ – Елхово

Доставка на 3 (три) броя мобилни рентгенови системи, базирани на 3 (три) автомобила за сканиране на контейнери и превозни средства.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8801100.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е във връзка с проект: HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 „Подкрепа за справяне с миграционния натиск по българските външни граници”, съфинансирано от Фонд „Вътрешна сигурност“ на ЕС

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има валидна, към датата на подаване на офертата, лицензия по чл. 15, ал. 3, т. 4 от Закона за безопасно използване на ядрена енергия (ЗБИЯЕ) за работа с източници на йонизиращи лъчения (или друг еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва горепосочените дейности на територията на Република България) с цел техническо обслужване, издадена от председателя на Агенцията по ядрено регулиране (АЯР).
Ако участникът в процедурата е чуждестранно лице, той следва да разполага с аналогичен документ, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен, както и да представи декларация в офертата си, че след като бъде избран за изпълнител на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП ще подаде документи за получаване на Лицензия по чл. 15, ал. 3, т. 4 от ЗБИЯЕ от председателя на АЯР.
При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „А“, т. 2 от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител следва да представи заверено от него копие на лицензията си или да посочи електронен адрес за публичен безплатен достъп до нея.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в размер на не по малко от 2 933 700,00 лева без ДДС, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За участник, който е чуждестранно лице, оборотът ще се изчисли по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „Б“, т. 1 а) от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, преди сключване на договор участникът, определен за изпълнител, следва да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата;
2.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент, БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години от датата, определена за краен срок за подаване на офертите, като обема от тази дейност следва да обхваща не по-малко от три рентгенови системи.
Под сходна да се разбира дейност, която включва доставка на рентгенови апаратури за проверка на товари и/или услуги по поддръжка на рентгенови апарати за проверка на товари.
При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. В, т. 1 б) от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи списък на изпълнените дейности с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършването им.
2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент, БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, издаден от акредитирани лица или от лица, получили разрешение по глава трета от Закона за техническите изисквания към продуктите. Сертификатът следва да е с обхват на дейност производство и/или търговия и/или поддръжка на рентгенови системи.
При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „В“, т. 12 от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи копие на сертификата.
3. Участникът следва да разполага с минимум 1 (една) собствена, наета или ползвана на друго правно основание оборудвана сервизна база.
При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „В“, т. 9 от ЕЕДОП, като посочват и адресът на сервизната база, която ще ползва за изпълнение на поръчката.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи декларация за сервизната база, която ще бъде използвана за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Налице е съществена заплаха във външнополитически план от значително засилване на миграционния натиск през границите на Р.България, явяващи се и външни за ЕС. Очакванията са за увеличаване на броя на опитите за незаконно преминаване на границите ни през следващите месеци, вследствие на динамиката на актуалните събития в кризисните райони в Близкия изток и др. региони. Тази несигурност генерира нови хуманитарни кризи и увеличаване на потока от мигранти към желаната от тях дестинация. Напоследък все по-често за нелегално превеждане на лица през границата се използват ППС с изградени тайници, които в определени ситуации е невъзможно да бъдат установени с наличните технически средства. С цел осигуряване на по-ефективен контрол на границите и създаване на готовност за реакция при съществуващата заплаха от увеличен миграционен натиск по българо-турската граница е необходимо ускорено провеждане на обществената поръчка.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 6

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово oсведомяване, при спазване на установения режим за дoстъп до сградата.В случай, че присъстват упълномощени представители, те следва да представят пълномощно,оригинал или заверено копие, даващо им възможност да присъстват
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, при наличие на някое от обстоятелствата по:
- чл. 54, ал. 1 от ЗОП;
- чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП;
- чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП;
- чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от с тях лица и техните действителни собственици
- при наличие на елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея, извън плика „Предлагани ценови параметри ”, както и при офериране на цена по-висока от прогнозната стойност.
- при Техническо предложение, което не отговаря на всички условия на Техническата спецификация на Възложителя;
2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
3. Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му;
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви, както следва:
- 80% (осемдесет на сто) в срок до 30 /тридесет/ дни след изпълнение на Доставката и подписване на приемо- предавателния протокол;
- 20% (двайсет на сто) в срок до 30 /тридесет/ дни след изтичане на най-дългия от посочените в договора гаранционни срокове и подписване на протокол, удостоверяващ спазването на задълженията от страна на Изпълнителя по отношение на тази част от предмета на поръчката.
Забележка: Изпълнителят сам избира формата на гаранцията измежду една от следните – парична сума внесена по банковата сметка на Възложителя; банкова гаранция; застраховка

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва