Деловодна информация
00647
24-00-189 02/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/01/2018 (дд/мм/гггг)
00647-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Мининстерство на културата 000695160
бул. Александър Стамболийски 17
София BG411 1040 България
Маргарита Господинова, Малинка Цупарска, Дирекция ПНДОП +359 29400946
m.gospodinova@mc.government.bg +359 29818145

Интернет адрес/и

http://mc.government.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Анализ, проектиране, разработване и внедряване на Специализирана информационна система (СИС), електронен регистър на недвижимите културни ценности и публичен портал. Създаване на нови/актуализиране н
72212200      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е обхваща извършването на анализ, проектиране, разработване и внедряване на Специализирана информационна система (СИС), електронен регистър на недвижимите културни ценности и публичен портал. Създаване на нови/актуализиране на съществуващи вече вътрешни правила за основните процеси и правила за предоставяне на електронни услуги и формулиране на предложения във връзка с въвеждането на електронното управление. Дигитализиране на документен архив за 1490 обекта на недвижими културни ценности с национално и световно значение и недвижимите археологически културни ценности с национално значение, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1196984.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. София

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е услуга: извършване на анализ, проектиране, разработване и внедряване на Специализирана информационна система (СИС), електронен регистър на недвижимите културни ценности и публичен портал. Създаване на нови/актуализиране на съществуващи вече вътрешни правила за основните процеси и правила за предоставяне на електронни услуги и формулиране на предложения във връзка с въвеждането на електронното управление. Дигитализиране на документен архив за 1490 обекта на недвижими културни ценности с национално и световно значение и недвижимите археологически културни ценности с национално значение, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
Предметът на обществената поръчка е „Доставка на оборудване“ - дейности по доставка, инсталация, внедряване и петдневно обучение на минимум двама служители за работа с планетарен скенер до размер А0; широкоформатен документен скенер; до размер А0; документен скенер до размер А3; работни станции, съвъри; дисков масив; UPS; комутатор; защитна стена; в рамките на проект „Дигитализация на архива на недвижимите културни ценности от световно и национално значение, изграждане на специализирана информационна система, електронен регистър и публичен портал“, ДБФП № BG05SFOP001-1.002-0017-C01/18.08.2017 г. по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    70
Критерий, свързан с разходи 1 20
Финансова оценка    30
II.2.6) Прогнозна стойност
1196984.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Добро управление" 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се предвиждат.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
а) да е реализирал минимален оборот за последните три приключили финансови години в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка в размер равен или по-голям от 2 000 000,00 (два милиона лева) лева;
б) да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 300 000,00 (два милиона и триста хиляди) лева.


Доказване:
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.1);
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени най-малко 3 /три/ дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира анализ, проектиране, разработка, тестване и внедряване на специализиран софтуер, включително за предоставяне на електронни услуги.
Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени най-малко 5 /пет/ дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира дейности по сканиране/дигитализиране, обработка, управление и съхраненние на документи идокументни архиви.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б);
Участникът следва да притежава валидни сертификати с обхват на сертификация, обхващащ предмета на настоящата обществена поръчка, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството ISO 9001:20ХХ и/или еквивалентно.
Участникът следва да притежава валидни сертификати с обхват на сертификация, обхващащ предмета на настоящата обществена поръчка, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за информационна сигурност ISO 27001:20ХХ и/или еквивалентно.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Доказване:
Участникът попълва част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП , раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.


Ръководител проект - образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „магистър”. Допълнителна квалификация: сертификат в областта на управлението на проекти (Prince2Foundation, PMI, PMP или еквивалентен); Професионален опит: минимум 5 (пет) години; Специфичен опит: участие като ръководител проект/екип най-малко в 3 (три) успешно изпълнени проекта/дейности. Юрист - образование: висше, образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност „Право“ или еквивалентна; общ професионален опит: минимум 5 (пет) години; специфичен опит: участие в изготвянето на предложения за разработване и/или изменения и/или допълнения в поне 5 (пет) нормативни акта и опит в изпълнението на най-малко две услуги/дейности по идентифициране и проучване на процеси и/или услуги, с цел тяхното оптимизиране; най-малко един успешно приключил проект/дейност. Юрист – експерт по Закона за електронно управление (ЗЕУ) - образование: висше, образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност „Право“ или еквивалентна; общ професионален опит: минимум 5 (пет) години; специфичен опит: участие като юридически експерт в най-малко 3 (три) успешно изпълнени проекта/дейности. Бизнес аналитик - образование: висше, образователно-квалификационна степен „магистър“; допълнителна квалификация: завършено обучение по моделиране на бизнес процеси; общ професионален опит: минимум 5 (пет) години; специфичен опит: Участие като бизнес аналитик в най-малко 3 (три) успешно изпълнени проекта/дейности. Системен архитект - образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „магистър”; общи професионален опит: минимум 5 (пет) години; специфичен професионален опит: участие като системен архитект в най-малко 3 успешно изпълнени проекта/дейности в областта на информационните технологии. Ръководител софтуерна разработка - образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „магистър”; общ професионален опит: минимум 5 (пет) години; специфичен професионален опит: участие като програмист в най-малко три успешно изпълнени проекта/дейности в областта на информационните технологии. Програмист - образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър”; допълнителна квалификация: умения за работа с някоя от следните съвременни технологии за разработване на софтуер – J2EE и/или NET и/или SOA и/или XML; общ професионален опит: минимум 3 (три) години; специфичен професионален опит: участие като програмист в най-малко три успешно изпълнени проекта/дейности в областта на информационните технологии. Системен администратор - висше, образователно-квалификационна степен минимум „магистър”; общ професионален опит: минимум 3 (три) години; специфичен професионален опит: участие в най-малко три (3) успешно изпълнени проекта/дейности в областта на системната администрация или системната интеграция на комуникационни и компютърни системи или изграждане на системна инфраструктура. Специалист контрол по качеството на софтуера - образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър”; завършено обучение по Осигуряване качеството на софтуера (Software Quality Assurance); Специфичен професионален опит: участие като специалист по качеството в най-малко 1 (един) успешно изпълнен проект/дейност за разработване на уеб базирана информационна система и/или регистър и/или портал, включващ извършването на тестове по приемане. Ръководител Архивна обработка - изисквания за образование, квалификация и опит: образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „магистър”; общ професионален опит: минимум 5 (пет) години; специфичен професионален опит: участие в най-малко 5 (пет) успешно изпълнени проекта/дейности за организиране и сканиране/дигитализиране и организиране на архиви, подготовка и реализация на електронен фонд на документи, обработка и архивиране на документи. Архивист - образование: висше, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър”; общ професионален опит: минимум 2 (две) години. Оператор – 5 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1, 2,3 и 5 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/02/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Александър Стамболийски 17, сградата на Министерство на културата

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 5% от стойността на договора.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по сметка на Министерство на културата:
IBAN: BG 41 BNBG 96613300175501, BIC: BNBGBGSD, обслужваща банка: БНБ – Централна управление, а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за които се представя гаранцията.
Възложителят освобождава гаранциите за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва