Деловодна информация
00100Община правец
8 29/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00100-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Правец 000776477
пл.Тодор Живков №6
Правец BG412 2161 България
инж. Парашкева Генчева +359 889322934
parashkeva.gencheva@pravets.bg +359 71332433

Интернет адрес/и

www.pravets.bg

http://pravets.bg/obshtina/poruchki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pravets.bg/obshtina/poruchki/view/14
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

,, Изпълнение на СМР по „Реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа на гр. Правец””
45231300      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е реконструкция и подмяна на част от вътрешните водопроводни клонове по отделни улици на територията на гр.Правец. Също така се предвижда доизграждане на мрежата в махала Боянска и сключването ? в определени възли, позволяващи по-доброто и ефективно хидравлично функциониране на водопроводната мрежа. Работния проект включва реконструкцията и подмяна на съществуващи водопроводи изградени от етернит и стомана, както и улични участъци без функциониращи водопроводи или такива с малки размери под нормираните от Наредбата. В проекта се предвижда рехабилитация и реконструкция на определени водопроводни участъци част от вътрешната водопроводна мрежа на гр.Правец с нови тръбопроводи, като след реализацията на реконструкцията основната част на водопроводна мрежа на населеното място ще бъде подновена и доизградена.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
589017.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Правец

Предмет на настоящата поръчка е реконструкция и подмяна на част от вътрешните водопроводни клонове по отделни улици на територията на гр.Правец. Също така се предвижда доизграждане на мрежата в махала Боянска и сключването ? в определени възли, позволяващи по-доброто и ефективно хидравлично функциониране на водопроводната мрежа. Работния проект включва реконструкцията и подмяна на съществуващи водопроводи изградени от етернит и стомана, както и улични участъци без функциониращи водопроводи или такива с малки размери под нормираните от Наредбата.
В проектасе предвижда рехабилитация и реконструкция на определени водопроводни участъци част от вътрешната водопроводна мрежа на гр.Правец с нови тръбопроводи, като след реализацията на реконструкцията основната част на водопроводна мрежа на населеното място ще бъде подновена и доизградена. Проектирани са определен брой водопроводни участъци по вътрешните улици, с което ще бъде направена подмяна на почти цялата част от вътрешната водопроводна мрежа на населеното място.
В настоящата поръчка е включена реконструкция на водопроводи по следните улици (водопроводни клонове):
I-ви етап:
Водопровод по ул. „Елаша” от о.т.318 до о.т.386 с дължина 133 м’
Водопровод по ул. „Филип Татю” от о.т.390 до о.т.386 с дължина 222м’
Водопровод по ул.”Червена вода” от о.т. 316 до о.т 389 с дължина 137 м’
Водопровод по ул. „Страшка могила” от о.т310 до о.т.388 с дължина 129 м’
Общата дължина на реконструираните улични водопроводи включени в I-ви етап е: L=621 m’
II-ри етап:
Водопровод в махала Боянска от о.т. 954 до о.т.1069 с дължина 166 м’
Водопровод в махала Боянска от о.т. 982 до о.т.1049 с дължина 83 м’
Водопровод в махала Боянска от о.т. 921 до о.т.1096 с дължина 291 м’
Водопровод в махала Боянска от о.т. 957 до о.т.1005 с дължина 92 м’
Водопровод в махала Боянска от о.т. 985 до о.т.1015 с дължина 54 м’
Водопровод в махала Боянска от о.т. 985 до о.т.986 с дължина 57 м’
Водопровод в махала Боянска от о.т. 1048 до о.т.1039 с дължина 33м’
Общата дължина на реконструираните улични водопроводи включени в II-ри етап е: L=776 m’
III-ти етап:
Водопровод по ул. „Поп Марко” от о.т.922 до о.т.1017 и по ул.”Чавдар Войвода” от о.т.1017 до о.т.1006 с дължина 191 м’
Водопровод по ул. „Свети Атанасий” от о.т. 942 до о.т.945 с дължина 79 м’
Водопровод по ул.”Градешница” от о.т.962 до о.т.921 с дължина 369 м’
Общата дължина на реконструираните улични водопроводи включени в III-ти етап е: L=639 m’
IV-ти етап:
Водопровод по ул.”Трети Март” от о.т.461 до о.т.513, от о.т. 513 до о.т.453 и от о.т.453 до о.т.469 с дължина 607 м’
Общата дължина на реконструираните улични водопроводи включени в IV-ти етап е: L=607 m’
Общата дължина на доизградените и реконструирани улични водопроводи на гр. Правец включително връзки за превключвания – 2643 м’. ВАЖНО!!! Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране, поради което на основание Чл. 114 от ЗОП възложителят е предвидил в проекта на договор клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
589017.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

ВАЖНО!!! Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране, поради което на основание Чл. 114 от ЗОП възложителят е предвидил в проекта на договор клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата (съответно член на обединение, който ще изпълнява СМР) трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
На етап процедура обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Документи за доказване
Копие на удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи – IV-та група, III-ра категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. или еквивалентен когато участника е регистриран в друга държава-еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата в която е/са установени, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден – заверени от участника “Вярно с оригинала”, с подпис и печат;
Документите за доказване се представят при подписване на договор за изпълнение или на основание, в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в процедурата (съответно член на обединение, който ще изпълнява СМР) трябва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност " или еквивалент съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. На етап процедура обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
Документи за доказване
Заверено копие от валидна застраховка "Професионална отговорност " или еквивалент съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за срока на изпълнение на договора .
Документите за доказване се представят при подписване на договор за изпълнение или на основание, в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП


Участникът в процедурата трябва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност " или еквивалент съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
Документи за доказване
Заверено копие от валидна застраховка "Професионална отговорност " или еквивалент съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за срока на изпълнение на договора .
Документите за доказване се представят при подписване на договор за изпълнение или на основание, в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 1) Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 3 (три) год.;2) Експерт –по част Геодезия-висше образование, инженер, специалност „Геодезия” или еквивалент, общ професионален опит в областта: минимум 3 (три) години.;3)Експерт - по част „ПБЗ“- Инженер - технически правоспособно лице, притежаващо лиценз за преминато обучение позволяващо изготвяне на проект по част „ПБЗ“, общ рофесионален опит в областта: минимум 3 (три) години;4)Специалист–контрол на качеството-лице, притежаващо достоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2/ две/ год.По отношение ключовите експерти – чужденци се прилагат разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
3. Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва:
- комбиниран багер – мин.2 броя
- самосвал – мин. 4 броя
- валяк вибрационен – мин. 1 брой
- минибагер – мин. 1 брой
- мини челен товарач – мин. 1 брой
- асфалтополагаща машина – мин. 1 брой
- автогудронатор – мин. 1 брой
- автогрейдер – мин. 1 брой
Строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката се посочва в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно описание на изискуемото техническо оборудване.
4. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:
- ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- ISO 14001:2004 / ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности вкл. по изграждане и/или рехабилитиране на водопровод.
Участниците посочват в ЕЕДОП уеб адрес, орган или служба, издаващи документа (сертификата), като правят точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
Забележка:
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, технически възможности и квалификация ще се доказват от един или повече членове на обединението, които ще извършват строителството.
Документите за доказване се представят при подписване на договор за изпълнение или на основание, в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП


1.Участникът да е изпълнил поне един обект с предмет и обем , идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
Забележка: За целите на поръчката под “дейности, сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на СМР по изграждане и /или рехабилитация на на водопровод на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката.
На етап процедура обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите .
Доказване: Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите. Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през посочения период; изпълнените преходни обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване. В края на списъка участниците посочват договори за обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка
Удостоверения за добро изпълнение за договорите – копия заверени от участника “Вярно с оригинала”, с подпис и печат.
Документите за доказване се представят при подписване на договор за изпълнение или на основание, в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП.
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 1) Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 3 (три) год.;2) Експерт –по част Геодезия-висше образование, инженер, специалност „Геодезия” или еквивалент, общ професионален опит в областта: минимум 3 (три) години.;3)Експерт - по част „ПБЗ“- Инженер - технически правоспособно лице, притежаващо лиценз за преминато обучение позволяващо изготвяне на проект по част „ПБЗ“, общ рофесионален опит в областта: минимум 3 (три) години;4)Специалист–контрол на качеството-лице, притежаващо достоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2/ две/ год.Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
3. Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва: комбиниран багер – мин.2 броя; самосвал – мин. 4 броя; валяк вибрационен – мин. 1 брой; минибагер – мин. 1 брой;
- мини челен товарач – мин. 1 брой; асфалтополагаща машина – мин. 1 брой; автогудронатор – мин. 1 брой; автогрейдер – мин. 1 брой;Строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката се посочва в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно описание на изискуемото техническо оборудване.
4. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:
- ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- ISO 14001:2004 / ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности вкл. по изграждане и/или рехабилитиране на водопровод.
На етап процедура участниците посочват в ЕЕДОП в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП - уеб адрес, орган или служба, издаващи документа (сертификата), като правят точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При съставяне или промени в графика, при планиране на едновременна работа по участъци трябва да се вземат предвид обстоятелствата, свързани със затваряне на улици по такъв начин, че да не се блокира напълно достъпът до части от квартала, както и да се осигури движението на ключовите кръстовища. Изпълнението на СМР трябва да се съобрази с ограниченията и правилата в Наредба 4 за условията и реда за присъединяване на потребители и за ползване на водо¬снабдителни и канализационни системи.
Да не се блокира изцяло достъпа на коли на Спешната помощ и Пожарната.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Правец, пл.Тодор Живков №6 , сградата на общинска администрация - Община Правец

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, като могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО!!! Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране, поради което на основание Чл. 114 от ЗОП възложителят е предвидил в проекта на договор клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- Интернет адрес: http://www.nap.bg/
2. Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва