Деловодна информация
00118
1200 - 403 28/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/12/2017 (дд/мм/гггг)
00118-2017-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Христо Георгиев, инж. Гинка Тужарова +359 44611100
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2017-010
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“, по четири обособени позиции
71521000      
Услуги

Изпълнителят следва да упражнява строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за съответния обект, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи за всеки един обект, както и оказване на експертна подкрепа на възложителя до въвеждането на обектите в експлоатация. В обхвата на поръчката са включени следните обекти:1.1.1"Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство";1.1.2."Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница";1.1.3."Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство";1.1.4."Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80407.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

"Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, ДГ "Детство"

Изпълнителят следва да упражнява строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за съответния обект, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи за всеки един обект, както и оказване на експертна подкрепа на възложителя до въвеждането на обектите в експлоатация. В обхвата на обособената позиция на поръчката е включен следния обект:"Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство".
Описание на дейностите: Дейност 1: Задължения на Изпълнителя, свързани с упражняване на функциите на строителен надзор на Строежите по смисъла на ЗУТ и проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите.Дейност 2: Задължения на Изпълнителя свързани с изпълнение на функциите на Координатор по безопасност и здраве за етапите на изпълнение на строителство.
Отчитане на извършената работа
Отчитането на работата на Изпълнителя ще се извършва чрез изготвяне и представяне на доклади за извършената дейност. За периода на изпълнение на проекта, Изпълнителят следва да изготви и представи доклади, както следва:
1.Встъпителен доклад - в свободна форма, който да съдържа информация за: работен план за изпълнение на дейностите съгласно техническата спецификация, проблеми, установени от изпълнителя и предложения за решаването им, както и друга информация по негова преценка.
2.Тримесечни доклади за изпълнението на договора:
Тримесечните доклади за изпълнението на задълженията на Изпълнителя по договора следва да съдържат информация относно:
а)състоянието на настоящия договор за услуга и
б)състоянието на договора за строителство.
3.Окончателен доклад за изпълнението на договора.
4.Технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16945.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-1.015-0001-C01 по проект BG16RFOP001-1.015-0001-C01 „ Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, Оперативна програма „Региони в растеж” 20

II.2) Описание 1

"Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, ДГ "Зорница"

Изпълнителят следва да упражнява строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за съответния обект, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи за всеки един обект, както и оказване на експертна подкрепа на възложителя до въвеждането на обектите в експлоатация. В обхвата на обособената позиция на поръчката е включен следния обект:"Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница".
Описание на дейностите: Дейност 1: Задължения на Изпълнителя, свързани с упражняване на функциите на строителен надзор на Строежите по смисъла на ЗУТ и проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите.Дейност 2: Задължения на Изпълнителя свързани с изпълнение на функциите на Координатор по безопасност и здраве за етапите на изпълнение на строителство.
Отчитане на извършената работа
Отчитането на работата на Изпълнителя ще се извършва чрез изготвяне и представяне на доклади за извършената дейност. За периода на изпълнение на проекта, Изпълнителят следва да изготви и представи доклади, както следва:
1.Встъпителен доклад - в свободна форма, който да съдържа информация за: работен план за изпълнение на дейностите съгласно техническата спецификация, проблеми, установени от изпълнителя и предложения за решаването им, както и друга информация по негова преценка.
2.Тримесечни доклади за изпълнението на договора:
Тримесечните доклади за изпълнението на задълженията на Изпълнителя по договора следва да съдържат информация относно:
а)състоянието на настоящия договор за услуга и
б)състоянието на договора за строителство.
3.Окончателен доклад за изпълнението на договора.
4.Технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26394.79      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-1.015-0001-C01 по проект BG16RFOP001-1.015-0001-C01 „ Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, Оперативна програма „Региони в растеж” 20

II.2) Описание 1

"Строителен надзор за обект "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, ДГ "Мак"

Изпълнителят следва да упражнява строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за съответния обект, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи за всеки един обект, както и оказване на експертна подкрепа на възложителя до въвеждането на обектите в експлоатация. В обхвата на обособената позиция на поръчката е включен следния обект:"Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство".
Описание на дейностите: Дейност 1: Задължения на Изпълнителя, свързани с упражняване на функциите на строителен надзор на Строежите по смисъла на ЗУТ и проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите.Дейност 2: Задължения на Изпълнителя свързани с изпълнение на функциите на Координатор по безопасност и здраве за етапите на изпълнение на строителство.
Отчитане на извършената работа
Отчитането на работата на Изпълнителя ще се извършва чрез изготвяне и представяне на доклади за извършената дейност. За периода на изпълнение на проекта, Изпълнителят следва да изготви и представи доклади, както следва:
1.Встъпителен доклад - в свободна форма, който да съдържа информация за: работен план за изпълнение на дейностите съгласно техническата спецификация, проблеми, установени от изпълнителя и предложения за решаването им, както и друга информация по негова преценка.
2.Тримесечни доклади за изпълнението на договора:
Тримесечните доклади за изпълнението на задълженията на Изпълнителя по договора следва да съдържат информация относно:
а)състоянието на настоящия договор за услуга и
б)състоянието на договора за строителство.
3.Окончателен доклад за изпълнението на договора.
4.Технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19598.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-1.015-0001-C01 по проект BG16RFOP001-1.015-0001-C01 „ Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, Оперативна програма „Региони в растеж” 20

II.2) Описание 1

"Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, ДГ "Вержин и Хаик Папазян"

Изпълнителят следва да упражнява строителен надзор съгласно чл.168, ал.1 във връзка с чл.168, ал.2 от ЗУТ в т.ч. изготвяне на окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, изготвяне на технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за съответния обект, изпълняване на функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно чл.5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 година за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажните работи за всеки един обект, както и оказване на експертна подкрепа на възложителя до въвеждането на обектите в експлоатация. В обхвата на обособената позиция на поръчката е включен следния обект: "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян".
Описание на дейностите: Дейност 1: Задължения на Изпълнителя, свързани с упражняване на функциите на строителен надзор на Строежите по смисъла на ЗУТ и проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите.Дейност 2: Задължения на Изпълнителя свързани с изпълнение на функциите на Координатор по безопасност и здраве за етапите на изпълнение на строителство.
Отчитане на извършената работа
Отчитането на работата на Изпълнителя ще се извършва чрез изготвяне и представяне на доклади за извършената дейност. За периода на изпълнение на проекта, Изпълнителят следва да изготви и представи доклади, както следва:
1.Встъпителен доклад - в свободна форма, който да съдържа информация за: работен план за изпълнение на дейностите съгласно техническата спецификация, проблеми, установени от изпълнителя и предложения за решаването им, както и друга информация по негова преценка.
2.Тримесечни доклади за изпълнението на договора:
Тримесечните доклади за изпълнението на задълженията на Изпълнителя по договора следва да съдържат информация относно:
а)състоянието на настоящия договор за услуга и
б)състоянието на договора за строителство.
3.Окончателен доклад за изпълнението на договора.
4.Технически паспорт по чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ за обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17468.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-1.015-0001-C01 по проект BG16RFOP001-1.015-0001-C01 „ Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, Оперативна програма „Региони в растеж” 20

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всички обособени позиции: Участниците трябва да притежава валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционни проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалентен за чуждестранни участници.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за съответната обособена позиция на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Копие на валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционни проекти и/или упражняване на строителен надзор
Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз,или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такова удостоверение трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителен надзор.
В случай, че участникът притежава документ, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да започне своевременно процедура по подновяването на документа, удостоверяващ правото му да извършва дейност по упражняване на стр. надзор, в законоустановения срок.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размери, както следва:
За Обособена позиция 1: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство":
•общ оборот – 32 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 15 000,00 лв.
За Обособена позиция 2: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница":
•общ оборот – 51 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 25 000,00 лв.
За Обособена позиция 3: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство":
•общ оборот – 38 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 18 000,00 лв.
За Обособена позиция 4: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян":
•общ оборот – 33 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 16 000,00 лв.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, за съответната обособена позиция, се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Участникът попълва точка 1а) и точка 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за съответната обособена позиция на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП: справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката на участника.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2.За всички обособени позиции: Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Приложение № 1.
Преди сключване на договор за съответната обособена позицшя на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размери, както следва:
За Обособена позиция 1: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство":
•общ оборот – 32 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 15 000,00 лв.
За Обособена позиция 2: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница":
•общ оборот – 51 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 25 000,00 лв.
За Обособена позиция 3: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство":
•общ оборот – 38 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 18 000,00 лв.
За Обособена позиция 4: „Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян":
•общ оборот – 33 000,00 лв.
•оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – 16 000,00 лв.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, за съответната обособена позиция, се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2.За всички обособени позиции: Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да отговаря на следните изисквания:
1.За всички обособени позиции: Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети), притежаващи съответната професионална квалификация:
Ключов експерт № 1: Ръководител екип. Квалификация и умения: образование – строителен инженер (степен магистър), специалност Промишлено и гражданско строителство /Строителство на сгради и съоръжения/ или еквивалент;
Ключов експерт № 2: по част „Архитектура”. Квалификация и умения: образование – Архитект, специалност „Архитектура” или еквивалент;
Ключов експерт № 3: по част „Конструкции”. Квалификация и умения: образование - строителен инженер (степен магистър), специалност Промишлено и гражданско строителство /Строителство на сгради и съоръжения/ или еквивалент.
Ключов експерт № 4: по част „В и К” Квалификация и умения: образование - строителен инженер (степен магистър), специалност „В и К” или еквивалент;
Ключов експерт № 5: по част „Електроинсталации”. Квалификация и умения: образование – техническо (степен магистър), електроинженер или еквивалент;
Ключов експерт № 6: по част „ОВК”. Квалификация и умения: образование – инженер (степен магистър), специалност "Отопление, вентилация и климатизация" или еквивалент;
Ключов експерт № 7: Координатор/специалист по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да има валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ.
В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Участникът попълва т. 6а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за съответната обособена позиция на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на екипа за изпълнение на услугата с посочване на следната информация: ключов експерт (трите имена), образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател), професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции), включително и доказателства за минимални изисквания към тях.
Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от екипа за изпълнение на услугата отделни лица (един ключов експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия екип).
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.За всички обособени позиции: Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети), притежаващи съответната професионална квалификация:
Ключов експерт № 1: Ръководител екип. Квалификация и умения: образование – строителен инженер (степен магистър), специалност Промишлено и гражданско строителство /Строителство на сгради и съоръжения/ или еквивалент;
Ключов експерт № 2: по част „Архитектура”. Квалификация и умения: образование – Архитект, специалност „Архитектура” или еквивалент;
Ключов експерт № 3: по част „Конструкции”. Квалификация и умения: образование - строителен инженер (степен магистър), специалност Промишлено и гражданско строителство /Строителство на сгради и съоръжения/ или еквивалент.
Ключов експерт № 4: по част „В и К” Квалификация и умения: образование - строителен инженер (степен магистър), специалност „В и К” или еквивалент;
Ключов експерт № 5: по част „Електроинсталации”. Квалификация и умения: образование – техническо (степен магистър), електроинженер или еквивалент;
Ключов експерт № 6: по част „ОВК”. Квалификация и умения: образование – инженер (степен магистър), специалност "Отопление, вентилация и климатизация" или еквивалент;
Ключов експерт № 7: Координатор/специалист по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да има валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ.
В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на всяка обособена позиция на поръчката са указани в докум. за общ. поръчка.За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.Гаранц. за изп. на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обособената позиция на общ. поръчка,без включен ДДС.Условията,размера и начина на плащане са посочени в раздел V от докум. за общ. поръчка.Възложителят сключва писмен договор за обособ. поз. на общ. поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора опр. изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Докум. се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

стая № 19, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3 Технически и професионални възможности:В случай, че при изпълнение на обособена позиция на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че участниците ползват подизпълнители в офертата следва да се представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключването на договор за съответната оособена позиция на обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност, при условията на чл. 65, ал. 1-5 и ал. 7 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва