Деловодна информация
00900община Аврен
 
не
00900-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аврен 000093378
ул. Тодор Ноев № 8
с. Аврен BG331 9135 България
Светла Димитрова - гл. специалист ОП +359 0895-770408
avren.eu@gmail.com +359 05106-2208

Интернет адрес/и

www.avren.bg

https://e-obp.eu/bp/Document/%7BECE8ACA2-ABBC-4E99-ACD5-96AF0DBCBA68%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7BECE8ACA2-ABBC-4E99-ACD5-96AF0DBCBA68%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
община Аврен 000093378
ул. Йордан Ноев № 50
с. Аврен BG331 9135 България
Светла Димитрова - гл. специалист ОП +359 0895-770408
avren.eu@gmail.com +359 05106-2208

Интернет адрес/и

www.avren.bg

www.avren.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА В НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АБРЕН“, ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ 900-2017-11
45233252      
Строителство

„РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА В НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АБРЕН“, ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: “АВАРИЙНО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НАСТИЛКАТА НА ПЪТНИ ОТСЕЧКИ В СЕЛО АВРЕН, ОБЩИНА АВРЕН – УЛИЦА „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“ ОТ ОТ 192 ДО ОТ 247
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. БЛИЗНАЦИ, ОБЩ. АВРЕН“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. ЗДРАВЕЦ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОТВОДНИТЕЛНА КАНАВКА НА ГЛАВЕН ПЪТ III-9006 В УЧАСТЪКА МЕЖДУ О.К. 26 ДО О.К. 11 ПО ПЛАНА НА С. ЗДРАВЕЦ, ОБЩИНА АВРЕН“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. БЕНКОВСКИ, ОБЩ. АВРЕН“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1819600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: “АВАРИЙНО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НАСТИЛКАТА НА ПЪТНИ ОТСЕЧКИ В СЕЛО АВРЕН, ОБЩИНА АВРЕН – УЛИЦА „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“ ОТ ОТ 192 ДО ОТ 247 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Уличната мрежа в с. Аврен, Община Аврен

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: “АВАРИЙНО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НАСТИЛКАТА НА ПЪТНИ ОТСЕЧКИ В СЕЛО АВРЕН, ОБЩИНА АВРЕН – УЛИЦА „КИРИЛ И МЕТОДИЙ“ ОТ ОТ 192 ДО ОТ 247.
Срокът за изпълнение на строителството започва да тече от датата на откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на обекта с протокол (Образец 2а), съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на протокол за приемане на извършените строително-монтажни работи (Образец 19), съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписан без забележки.
Към момента на обявяване на обществената поръчка Община Аврен няма осигурено финансиране, поради което ще се сключат договори под условие с избраните изпълнители, съгласно разпоредбите на чл. 114 от ЗОП. Дейностите по изпълнение на поръчката ще започнат след осигурено финансиране и изрично писмено възлагане от страна на Възложителя към Изпълнителя. Финансирането може да се осигури от Централния бюджет на Република България или от други източници. В случай, че се осигури частично финансиране, СМР ще се изпълняват до размера на осигурените финансови средства. В случай, че не бъде осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му (1л. 114 от ЗОП).
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по договора в лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на оригинална фактура за съответното плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ведно с приложени към нея всички актове и протоколи, удостоверяващи действително извършени СМР по изпълнението на съответния възложен обект – пътен участък.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
295000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. БЛИЗНАЦИ, ОБЩ. АВРЕН“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Уличната мрежа в с. Близнаци, Община Аврен.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. БЛИЗНАЦИ, ОБЩ. АВРЕН“ до 712 000 лева (седемстотин и дванадесет хиляди лева) без ДДС.
- За Подобект № 1: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 1 от т. 1 до т. 15 с дължина 132,70 м.“ до 67 300 (шестдесет и седем хиляди и триста) лв. без ДДС;
- За Подобект № 2: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 2 от т. 21 до т. 39 с дължина 178,50 м.“ до 91 700 (деветдесет и една хиляди и седемстотин) лв. без ДДС;
- За Подобект № 3: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 5 от т. 200 до т. 220 с дължина 140,00 м.“ до 73 200 (седемдесет и три хиляди и двеста) лв. без ДДС;
- За Подобект № 4: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 6 от т. 83 до т. 192 с дължина 110,00 м.“ до 57 600 (петдесет и седем хиляди и шестотин) лв. без ДДС;
- За Подобект № 5: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 7 от т. 83 до т. 140 с дължина 203,50 м.“ до 105 000 (сто и пет хиляди) лв. без ДДС;
- За Подобект № 6: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 11 от т. 133 през т. 140 до т. 147 с дължина 140,00 м.“ до 75 700 (седемдесет и пет хиляди и седемстотин) лв. без ДДС;
- За Подобект № 7: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 12 от т. 140 до т. 152 с дължина 101,90 м.“ до 55 600 (петдесет и пет хиляди и шестотин) лв. без ДДС;
- За Подобект № 8: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 13 от т. 123 до т. 133 с дължина 148,40 м.“ до 79 800 (седемдесет и девет хиляди и осемстотин) лв. без ДДС;
- За Подобект № 9: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 14 от т. 123 до т. 112 с дължина 114,00 м.“ до 62 300 (шестдесет и две хиляди и триста) лв. без ДДС;
- За Подобект № 10: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, Общ. Аврен - Профил № 15 от т. 133 до т. 111 с дължина 79,40 м.“ до 43 800 (четиридесет и три хиляди и осемстотин) лв. без ДДС;
Срокът за изпълнение на строителството започва да тече от датата на откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на обекта с протокол (Образец 2а), съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на протокол за приемане на извършените строително-монтажни работи (Образец 19), съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписан без забележки.
Към момента на обявяване на обществената поръчка Община Аврен няма осигурено финансиране, поради което ще се сключат договори под условие с избраните изпълнители, съгласно разпоредбите на чл. 114 от ЗОП. Дейностите по изпълнение на поръчката ще започнат след осигурено финансиране и изрично писмено възлагане от страна на Възложителя към Изпълнителя. Финансирането може да се осигури от Централния бюджет на Република България или от други източници. В случай, че се осигури частично финансиране, СМР ще се изпълняват до размера на осигурените финансови средства. В случай, че не бъде осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му (1л. 114 от ЗОП).
Ценовото предложение на участниците не трябва да надхвърля прогнозната стойност за изпълнение на съответната обособена позиция, както и прогнозните стойности на отделните подобекти.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по договора в лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на оригинална фактура за съответното плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ведно с приложени към нея всички актове и протоколи, удостоверяващи действително извършени СМР по изпълнението на съответния възложен обект – пътен участък
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
712000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. ЗДРАВЕЦ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОТВОДНИТЕЛНА КАНАВКА НА ГЛАВЕН ПЪТ III-9006 В УЧАСТЪКА МЕЖДУ О.К. 26 ДО О.К. 11 ПО ПЛАНА НА С. ЗДРАВЕЦ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Уличната мрежа в с. Здравец, Община Аврен

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. ЗДРАВЕЦ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОТВОДНИТЕЛНА КАНАВКА НА ГЛАВЕН ПЪТ III-9006 В УЧАСТЪКА МЕЖДУ О.К. 26 ДО О.К. 11 ПО ПЛАНА НА С. ЗДРАВЕЦ, ОБЩИНА АВРЕН“ до 427 200 лева (четиристотин двадесет и седем хиляди и двеста лева) без ДДС.
Срокът за изпълнение на строителството започва да тече от датата на откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на обекта с протокол (Образец 2а), съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на протокол за приемане на извършените строително-монтажни работи (Образец 19), съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписан без забележки.
Ценовото предложение на участниците не трябва да надхвърля прогнозната стойност за изпълнение на съответната обособена позиция, както и прогнозните стойности на отделните подобекти.
Към момента на обявяване на обществената поръчка Община Аврен няма осигурено финансиране, поради което ще се сключат договори под условие с избраните изпълнители, съгласно разпоредбите на чл. 114 от ЗОП. Дейностите по изпълнение на поръчката ще започнат след осигурено финансиране и изрично писмено възлагане от страна на Възложителя към Изпълнителя. Финансирането може да се осигури от Централния бюджет на Република България или от други източници. В случай, че се осигури частично финансиране, СМР ще се изпълняват до размера на осигурените финансови средства. В случай, че не бъде осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му (1л. 114 от ЗОП).
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по договора в лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на оригинална фактура за съответното плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ведно с приложени към нея всички актове и протоколи, удостоверяващи действително извършени СМР по изпълнението на съответния възложен обект/подобект – пътен участък.
- За Подобект № 1: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Здравец от о.т. 25 през о.т. 8 до о.т. 7 с дължина 187 м.“ до 94 000 (деветдесет и четири хиляди) лв. без ДДС;
- За Подобект № 2: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Здравец от о.т. 28 до о.т. 29 с дължина 124 м.“ до 72 200 (седемдесет и две хиляди и двеста) лв. без ДДС;
- За Подобект № 3: „Рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Здравец от о.т. 31 до о.т. 32 с дължина 70 м.“ до 35 000 (тридесет и пет хиляди) лв. без ДДС;
- За Подобект № 4: „Аварийно възстановяване на настилката на пътни отсечки в село Здравец, община Аврен – улица „Хан Аспарух“ от о.т. 5 през о.т. 6 през о.т. 9 до о.т. 23 с дължина 290 м.“ до 101 000 (сто и една хиляди) лв. без ДДС;
- За Подобект № 5: „Рехабилитация на отводнителна канавка на главен път III-9006 в участъка между о.к. 26 до о.к. 11 по плана на с. Здравец, община Аврен” до 125 000 (сто двадесет и пет хиляди) лв. без ДДС;
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
427200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. БЕНКОВСКИ, ОБЩ. АВРЕН“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Уличната мрежа в с. Бенковски, Община Аврен.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА НА С. БЕНКОВСКИ, ОБЩ. АВРЕН“
Срокът за изпълнение на строителството започва да тече от датата на откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на обекта с протокол (Образец 2а), съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на протокол за приемане на извършените строително-монтажни работи (Образец 19), съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписан без забележки.
Към момента на обявяване на обществената поръчка Община Аврен няма осигурено финансиране, поради което ще се сключат договори под условие с избраните изпълнители, съгласно разпоредбите на чл. 114 от ЗОП. Дейностите по изпълнение на поръчката ще започнат след осигурено финансиране и изрично писмено възлагане от страна на Възложителя към Изпълнителя. Финансирането може да се осигури от Централния бюджет на Република България или от други източници. В случай, че се осигури частично финансиране, СМР ще се изпълняват до размера на осигурените финансови средства. В случай, че не бъде осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му (1л. 114 от ЗОП).
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор в лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на оригинална фактура за съответното плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ведно с приложени към нея всички актове и протоколи, удостоверяващи действително извършени СМР по изпълнението на съответния възложен обект – пътен участък
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
385400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване:
Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване: Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“, като посочат и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа /ако е приложимо/, в които се съдържа информация за наличието на този документ.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ за вписването в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.

Минимално изискване:
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Доказване:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ “, точка 5, като посочат и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа /ако е приложимо/, в които се съдържа информация за наличието на този документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 5 години, от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, както и системи или стандарти за опазване на околната среда.
Минимално изискване:
Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентeн, както и внедрена система за опазване на околната среда БДС ЕN ISO 14001:2004 или еквивалентен, в обхват приложим към предмета на поръчката. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Доказване:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП- част IV: „Критерии за подбор“, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, като посочат и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, в които се съдържа информация за наличието на този сертификат.
4.


1. Минимално изискване:
Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 5 години, от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, да се разбира изграждане, рехабилитация, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа и/или еквивалентно.
Доказване:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, точка 1 а) /Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания/.
2. Минимално изискване: Участникът следва да разполага най-малко със следния екип от експерти:
Ръководител на обекта – 1 бр., – инженер „Пътно строителство“ или еквивалентно.
Технически ръководител – 1 бр., – строителен инженер или строителен техник или еквивалентно.
Геодезист – 1 бр., който да притежава минимум висше образование – степен „Бакалавър“, специалност „Геодезия“ или еквивалентно.
Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд (може да бъде и по съвместителство) – 1 бр., притежаващ Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно.
Отговорник по качеството (може да бъде и по съвместителство) – 1 бр., - строителен инженер или строителен техник или еквивалентно.
Доказване:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, точка 6) /Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата/.
3. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката:
Асфалтополагаща машина – 1 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Пътна фреза – 1 бр.; Колесен валяк – 1 бр.; Валяк вибрационен – 1 бр.; Комбиниран багер – 2 бр.; Самосвал – 2 бр.
Доказване:
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, точка 9) /Списък – декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката/.
4.Минимално изискване:
Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентeн, както и внедрена система за опазване на околната среда БДС ЕN ISO 14001:2004 или еквивалентен, в обхват приложим към предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена в брой на касата на Община Аврен или чрез банков превод по банкова сметка на Община Аврен, както следва:
IBAN: BG 41 CECB 9790 3394 4512 01
SWIFT BIC: CECBBGSF
Банка: "Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
- под формата на банкова гаранция;
- под формата на застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, която да е платена еднократно при сключване на застраховката.
Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
В случай, че участникът избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност – най-малко шест месеца, считано от датата на подписване на договора за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/01/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сграда на Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50 - Заседателна зала – ТСУ, втори етаж

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертите се представят в Деловодството на Община Аврен на адрес: с. Аврен ул. "Йордан Ноев" № 50 всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа.
Финансиране:
Към момента на обявяване на обществената поръчка Община Аврен няма осигурено финансиране, поради което ще се сключат договори под условие с изпълнителите - чл. 114 от ЗОП. Дейностите по изпълнение на поръчката ще започнат след осигурено финансиране и изрично писмено възлагане от страна на Възложителя към Изпълнителя. Финансирането може да се осигури от Централния бюджет на Република България или от други източници. В случай, че се осигури частично финансиране, СМР ще се изпълняват до размера на осигурените финансови средства. В случай, че не бъде осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му
Изискуема информация от участниците - лични декларации, документи:
а) Опис на представените документи
б) ЕЕДОП за участника, а когато е приложимо - за всеки от участниците в обединението, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката
в) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо
г) Документ от който да е видно правното основание за създаване на обединението, когато е приложимо
Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
д) Техническо предложение съдържащо:
- документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. В случай, че упълномощеното лице подписва Техническото и/или Ценовото предложение, пълномощното трябва да е изрично, с нотариална заверка на подписите. Пълномощното следва да представи в оригинал или копие, заверено с гриф "Вярно с оригинала"
- предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя
- декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор
- декларация за срока на валидност на офертата
- декларация по чл. 39, ал. 3, т. 1, б. д) от ППЗОП
е) Плик "Предлагани ценови параметри" съдържащ „Ценово предложение”
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са на лице обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 т.1 от ЗОП.
Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал. 1 и чл.55, ал.1 т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, съгласно чл.56, ал.1 и чл.58, ал.1, т.1, 2, 3 и 4, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде под формата на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, трябва: да представи валидна застрахователна полица, която покрива единствено рискове свързани с реализацията на договора, и не може да бъде използвана за обезпечаване на отговорността на изпълнителя по друг договор, застраховката трябва да е за конкретния договор в полза на конкретния възложител; застрахователната премия да е платена еднократно при сключване на застраховката.
Гаранцията за изпълнение, под форма на парична сума или под форма на банкова гаранция, може да се предостави от името на Изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Изпълнител се задължава най-късно 15 (петнадесет) календарни дни преди изтичане срока на валидност на банковата гаранция/застраховката за изпълнение, да удължи срока на гаранцията за изпълнение, съобразно удължаване на времетраенето на договора.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, в съответствие с чл.112, ал.1 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Чл. 197 от ЗОП -
(1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва