Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-275 22/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/12/2017 (дд/мм/гггг)
00038-2017-0074 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Венета Ганева; Марияна Костадинова +359 66818312/ +359 66818334
vganeva@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/445-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт публична инфраструктура ул. Младост - кв.45, 48, 50 и 52 по плана на гр.Габрово
45233142      
Строителство

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указанията и документацията за участие в процедурата е с предмет: Ремонт публична инфраструктура ул. Младост - кв.45, 48, 50 и 52 по плана на гр. Габрово
Предметът включва изпълнение на инженеринг на 2 детски площадки.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническата спецификация и Описание на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
916666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45233000      
45233200      
45233252      
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

С поръчката се възлага за изпълнение строителни ремонтни работи на ул. Младост гр. Габрово на обща стойност до 916 666.67 лв. (деветстотин и шестнадесет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67 ст.) без вкл. ДДС или 1 100 000 лв. (един милион и сто хиляди лева) с вкл. ДДС.
Строителството, предмет на възлагане, цели подмяна и направа на нови улични бордюри, рехабилитация на пътната настилка в квартала, реконструкция на тротоарните настилки, проектиране и изграждане на 2 детски площадки, улично осветление, видеонаблюдение.
Предвижда се подмяна на съществуващите и направа на нови вибропресовани бетонови бордюри 50/25/15 и вибропресовани бетонови градински бордюри 50/16/8. Тротоарната настилка ще се изпълнява от вибропресовани бетонови павета 20/10/6. Предвижда се фрезоване на бетонови и асфалтови настилки. В определени участъци ще се извършват локални ремонти на настилката и/или ще се изгражда нова конструкция, включваща на права на основа от заклинен трошен камък и полагане на неплътен асфалтобетон мин 4см.
Износващият слой асфалтобетон се предвижда да бъде изпълнен с дебелина 4см от асфалтобетон тип А.
Предвижда се подмяна на всички ревизионни и дъждоприемни шахти и пренивилирането им, както и направа на нови дъждовни оттоци.
Предвижда се изграждане на нови трасета за УО, монтаж на нови паркови и улични стълбове и осветителни тела, видеонаблюдение.
В обхвата са включени проектиране и изграждане на детски площадки (подобект 1 и подобект 2)
Основните видове дейности включват:
- основа от заклинен трошен камък - 1 350 м3
- асфалтобетон тип А - 1 920 т
- плътен асфалтобетон - 520 т
- неплътен асфалтобетон - 1 400 т
- фрезоване асфалтова настилка - 3 000 м2
- фрезоване бетонова настилка - 3 500 м2
- бетонови бордюри 50/25/15 - 3 830 м
- бетонови бордюри градински 50/16/8 - 700 м
- бетонови паркинг елементи - 1 000 м2
- настилка с вибропресовани бетонови павета - 4 125 м2
- нови дъждоприемни шахти - 22 бр.
- трасе за улично осветление - 1 290 м
- стълбове за УО Н=4,5 м - 18 бр.
- стълбове за УО (включително фундамент и единична рогатка) Н=6,5 м - 18 бр.
- трасе за видеонаблюдениие - 640 м
- видеокамери - 5 бр.
Подробните количества са съгласно КС, приложение към документацията.
Критериите по-долу
 
ДА 1. ТП – техническа оценка    30
1.1. Т1 - Срок за изпълнение    20
1.2. Т2 - Гаранционен срок за основни ремонти и рехабилитация на пътища и улици    10
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
916666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договор с изпълнител ще бъде сключен при условията на чл. 114 от ЗОП и изпълнен само след осигуряване на финансиране за изпълнение на обекта в бюджета на Община Габрово за 2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея: - втора група – транспортна инфраструктура, минимум IV–та категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници;
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А, т. 1 от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея:- втора група, минимум IV–та категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен еквивалент.

Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира: Изграждане/реконструкция/основен ремонт/ и/или рехабилитация на улична мрежа – асфалтови и тротоарни настилки.
2. Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва:
1. Технически ръководител на обект
- минимум средно специално образование с образователна степен „Строителен техник“ или еквивалентна с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство", или строителен инженер с висше образование по специалност ПГС/ССС/ТС или еквивалентна и квалификационна степен – минимум бакалавър или еквивалент.
- професионален опит – минимум 5 години;
2. Пътен инженер:
- образователна степен бакалавър или магистър или еквивалент, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна за лицата, завършили извън Рeпублика България.
- професионален опит - минимум 3 години;
3. Координатор по безопасност и здраве:
- отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;
4. Геодезист:
- образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност „Геодезия“ или еквивалент, за лицата, завършили извън Рeпублика България;
- професионален опит – минимум 3 г.


Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
По т.1.
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка. (Образец №11), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 1а от ЕЕДОП;
По т.2.
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката - Образец № 12.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 2 и/или т. 6 от ЕЕДОП;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие уч-ик, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1(за т.2 лице, к. е лишено от пр. да упражнява стр-во/стр.д-ти) от ЗОП. Освен на горните осн. въз-лят отстранява от процедурата:1. уч-к, к. не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др. условие, посоч. в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. уч-к, който е представил оферта, к. не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, соц. и труд. право, к. са изброени в прил. №10, когато е приложимо; 3. участник, к. не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. уч-ци, к. са свързани лица.Възложителят изисква от опр. изпълнител да предостави гаранция за изп. в р-р на 3% от прогнозната ст-ст на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката:
1. Опис на представените документи Образец №1, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител.
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на Възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката - Образец №2;
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
3. Оферта:
3.1.Техническо предложение:
3.1.1. Документ за упълномощаване в оригинал, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №3
Предложението следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация, при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение.
Предлаганите от участниците гаранционни срокове следва да са не по-малки от определените с Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранции срокове за изпълнение на строително – монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и посочените в образците на техническите предложения.
Всички страници на документите, съдържащи се в Предложението за изпълнение следва да бъдат номерирани последователно.
Забележка: Начинът на оценяване на техническите предложения и елементите, които са предмет на оценка, са подробно разписани в Методика за определяне на комплексната оценка на офертите.
3.1.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор - Образец № 4;
3.1.4. Декларация за срока на валидност на офертата - Образец № 5;
3.1.5. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд– Образец № 6;
3.1.6. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта – Образец №7;
3.1.7. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
3.2. Съдържание на ПЛИК "Предлагани ценови параметри"
Съдържа:
- попълнен образец на „Ценово предложение“ – Образец №8
- остойностена количествена сметка – Образец №9, вкл. на електронен носител във формат Еxcel
Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност.
Предложената от участника цена, формирана въз основа на попълнената ориентировъчна количествено-стойностна сметка, се използва само за целите на оценяването.
Договорът за изпълнение се сключва до размера на прогнозната стойност на поръчката.
Офертите на участниците ще се разгледат по реда на чл.104, ал.2 и ал.3 от ЗОП, във връзка с чл.61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва