Деловодна информация
5397
ДАЕУ-6628 20/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2017 (дд/мм/гггг)
5397-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Николай Спасов +359 29492427
nspasov@esmis.government.bg +359 29492158

Интернет адрес/и

http://www.e-gov.bg/

https://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване, тестване и внедряване на информационна система за предварителен, текущ и последващ контрол по целесъобразност в областта на електронното управление и използването на /виж т. II.1.4/
72210000      
Услуги

„Разработване, тестване и внедряване на информационна система за предварителен, текущ и последващ контрол по целесъобразност в областта на електронното управление и използването на информационните и комуникационните технологии в дейността на административните органи и техните администрации“ и „Разработване, тестване и внедряване на публичен електронен регистър на проектите и дейностите в областта на електронното управление и ИКТ в администрациите“ и „Разработване, тестване и внедряване на портал за достъп до ресурси за разработка на софтуерни системи за електронно управление“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
486400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изграждане и внедряване на Информационна система за предварителен, текущ и последващ контрол по целесъобразност в областта на електронното управление и използването на информационните и комуникационн 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Ген. Гурко № 6

ИС за бюджетен контрол (по Дейност 1 от проекта) и Регистъра на проектите и дейностите (по Дейност 2 от проекта) трябва да позволят проследяване на реализацията на мерките и дейностите на администрациите в областта на е-управление и ИКТ, което трябва да доведе до по-ефикасно разходване на публичния ресурс, прозрачност и ефективност на бюджетния процес при ограничаване на инвестициите в ненужни/дублиращи се ресурси. Те трябва да поддържат аналитични функционалности за целите на контрола по целесъобразност, осъществяван от председателя на ДАЕУ съгласно ЗЕУ. Фокусът при контрола върху целесъобразността трябва да се поставя върху оценката на дадена дейност/проект и приноса ? за постигане на визията за електронно управление в Република България;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
416000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05SFOP001-1.002-0010

Изграждане и внедряване на Информ. с-ма за предварителен, текущ и последващ контрол по целесъобразност в областта на електронното управление и използването на информационните и комуникационните технологии в дейността на административните органи и техните админ.“ и изграждане и внедряване на публ. е-ен р-ър на проектите и дейностите в областта на електронното управление и ИКТ в администрациите

II.2) Описание 1

„Изграждане и внедряване на портал за достъп до ресурси за разработка на софтуерни системи за електронно управление“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Ген. Гурко" № 6

Порталът (по Дейност 3 от проекта) ще осигурява и управлява достъпа до ресурси за разработка на софтуерни системи за е-управление, ИКТ или реализация на електронни услуги, чрез който ще се даде възможност за повторно използване на вече създадените софтуерни кодове и компоненти и/или натрупаното знание при разработването на нови софтуерни системи в сферата на е-управлението и ИКТ.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
70400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05SFOP001-1.002-0010

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква от Възложителя

Не се изисква от Възложителя
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да притежава опит в изпълнение на дейности за доставки и услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти.
Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015 или еквивалентен


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, както и всяко друго образувание,което има право да изпълнява строителство,доставки или услуги съгл. законодателството на държавата,в която то е установено.Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедурата,ако може самостоятелно да подава оферта и да сключва договор съгл. законодателството на държавата в която е установен.Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник,за когото е:1.налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал. 1,т. 1-7 и чл. 55,ал.1, т. 1 – 5 от ЗОП.За липсата на тези обстоятелства участникът декларира липсата им като предоставя информация, попълвайки раздели А, Б,В Част III от ЕЕДОП.На етап сключване на договор, участникът, избран за изпълнител следва да представи в оригинал актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата. продължава в Раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Гурко 6, в сградата на възложителя ДАЕУ

Съгласно разпоредбите на ЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от раздел III.2.2 Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.Тези документи са:-Свидетелство за съдимост, за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП;-Удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на участника, избран за изпълнител за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП;-Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП.Участник, за когото е налице някое от посочените основания за отстраняване съгласно чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерките по чл. 56,ал.1 от ЗОП, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Предприетите мерки се описват подробно в ЕЕДОП,а доказателствата за тях се представят в офертата.2. налице забраната по чл. 3 и 3а от ЗИФОДРЮПДР, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДР. За липсата на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличието на обстоятелствата по чл.4 от ЗИФОДРЮПДР,участниците представят попълнена декларация от едно от лицата, които представляват участника и членовете на управителни и надзорни органи по смисъла на чл. 54 ал.2 от ЗОП – Образец №3; 3.невъзможно да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл.когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици,по смисъла на чл.3, ал.5 от ППЗМИП.За извършване на индентификацията участниците представят попълнена Декларация по чл.6 ал.2 от ЗМИП – Образец № 4. 4. е свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП или свързани предприятия.За липсата на свързаност участникът представя попълнена Декларация по чл. 101, ал. 11, във връзка с чл. 107, т. 4 ЗОП за липса на свързаност с друг участник – образец №6;
Гаранции:
1.Гаранция за изпълнение на договора
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС.,

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
nspasov@esmis.government.bg +359 29492427
https://e-gov.bg/ +359 29492158

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва