Деловодна информация
00383
12-24-156 18/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
18/12/2017 (дд/мм/гггг)
00383-2017-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кметът на Община град Добрич 000852932
ул. България № 12
Добрич BG332 9300 България
Станка Василева, Ивелина Никова, Весела Димитрова +359 58600001
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://46.47.127.246/procurements.aspx?ProviderID=92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.47.127.246/procurements.aspx?ProviderID=92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
ул. България № 12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Севдалина Борисова, Пенка Илиева +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://46.47.127.246/procurements.aspx?ProviderID=92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИНЖЕН-НГ–проект.,упр.на авт.надзор и изп.на СМР/СРР за във.на мерки за енерг. ефект.по проект:„Енерг. обновяване на МЖС в гр.Добрич”, по ОП„РР“ 2014-2020” на сграда с адм.адрес:гр.Д-ч, ул.Страцин4
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката, обхваща - изпълнение на инженеринг за една многофамилна сграда в гр.Добрич и включва: 1.Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен, за внедряване на най-ефективния пакет от енергоспестяващи мерки за съответната сграда;2.Извършване на строително-монтажни работи и дейности на обекта, съгласно изготвения от Изпълнителя, съгласуван и одобрен по съответния ред Работен инвестиционен проект;3.Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР на обекта в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ. Обществената поръчка е насочена към внедряване на високоефективни мерки за енергоспестяване в жилищни сгради, за значителното намаляване на разходите за електро и топлинна енергия и повишаване качеството на живот на хората живеещи в тях.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
455063.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71500000      
71300000      
71315000      
71248000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Добрич, ул. „Страцин“ № 4, многофамилна жилищна сграда, находяща се в ПИ с ид. 72624.623.7805.

1.Жилищната сграда е построена през 1978г. Намира се в гр. Добрич, ул. „Страцин“ № 4 и е ситуирана в ПИ с ид. 72624.623.7805.
Жилищната композиция на този блок се състои от три правоъгълни модула, които са отделени с дилатационна фуга, образуващи три входа. Трите секции са 5 етажни (с партер, сутерен и тавански етаж) с по два четиристайни апартамента на етаж, като в приземния етаж са изградени гаражи и други обслужващи обекти, в таванския етаж съдържа складови помещения + два апартамента. Във всеки вход са обособени по 10 апартамента. Общо 32бр. апартамента в сградата. РЗП със сутерена: 5 806,98 м2.
2.Мерки за проектиране и изпълнение, предписани като задължителни в Доклад за техническо обследване, Технически паспорт и Доклад от обследване за енергийна ефективност
2.1.Сгласно Доклад за техническо обследване и Технически паспорт - Съгласно ЧАСТ Б “МЕРКИ ЗА ПОДДЪРЖАНЕ НА СТРОЕЖА И СРОКОВЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА РЕМОНТИ”, част от Техническия паспорт на строежа, задължителни мерки за изпълнение са:
•Част Конструктивна: Задължително да се направи основен ремонт на покрива и да се подмени покритието от поцинкована ламарина.Задължително да се възстановят покритията на делатационните фуги.Задължително да не се допускат течове ( от покрива и/или ВиК инсталацията) и да се отстранят съществуващите такива. Задължително е да не се допуска премахване на конструктивни елементи, носещи и разпределителни зидове, както и пробиване на отвори в тях без становище на проектант-конструктор!
•Част Електрическа:Задължително е да се възстанови мълниезащитната инсталация, съгласно действащите в момента нормативи.
•Част Пожарна Безопасност: Задължително да се обърне посоката на отваряне на вратите на крайните евакуационни изходи (по посока на евакуация).
2.2.СМР за изпълнение на избрания пакет енергоспестяващи мерки, съгласно Доклада от обследване за енергийна ефективност
ЕСМ 1 – В1. Подмяна на дограма
ЕСМ2 – В2. Топлинно изолиране на покрив
ЕСМ3 – В3. Топлинно изолиране на под
ЕСМ4 – В4. Топлинно изолиране на външни стени
2.3.Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването, и без изпълнението на които не може да бъдат постигнати завършеност и устойчивост на обекта.
2.4.Подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране – П1    20
Срок за изпълнение на СМР – П2    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
455063.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
: „Енергийно обновяване на многофамилни жилищни сгради в град Добрич”, по ДБФП BG16RFOP001-1.011-0003-C01,по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите и да притежават валидно удостоверение, като следва: за първа група строежи, трета категория, (съгласно чл.137 Закон за устройство на територията - ЗУТ, чл.5 Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя - ПРВВЦПРС и Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи)
-или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности. Съгласно чл.60 ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява проектиране и строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране и /или строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката "Професионална отговорност" за проектант, следва да бъде:
- Съгласно чл.171 ал.1, т.3 ЗУТ и чл.5 ал.1 т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за проектант за строежи трета категория е в размер на 100 000 лв.
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката "Професионална отговорност" за строител, следва да бъде:
- Съгласно чл.171 ал.1, т.3 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.3 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория е в размер на 200 000 лв.
Зя участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране и/или строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка на минимум 1 (един) обект, като обемът не е от значение.
2.Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен технически персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката.
2.1.Участникът следва да разполага със специалисти-проектанти с пълна проектантска правоспособност, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на проектирането и авторския надзор: Ръководител на екипа – Архитект; Проектант част „Конструктивна”; Строителен инженер, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”;Проектант част „Електро”; Проектант част „Енергийна ефективност”; Проектант част"ОВК ХТТГ"; Проектант интердисциплинарна част „Пожарна безопасност – техническа записка и графични материали”; Проектант част „План за управление на строителните отпадъци”; Проектант част „План за безопасност и здраве”. Проектанти (с изключение на Проектантът по част „Конструктивна“ и Техническият контрол по част „Конструктивна“) могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип, ако отговарят на поставените от Възложителя мин. изискв. и притежават съотв. удостоверения, изискващи се за съответната част от инвестиционния проект или еквивалент.
2.2.Участникът следва да разполага с експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на СМР: Технически ръководител на обекта; Отговорник за контрола на качеството; Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството. Посочените от участника експерти не могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството.


Минимално ниво по т.1: строителство на 1 обект, под „строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
Минимално ниво по т.2: Ръководител на екипа - Архитект, висше образование, "Магистър",специалност "Архитектура" или екв., с пълна проектантска правоспособност (ППП) от КАБ, респ. призната проф.квалификация (ППК) съгласно ЗППК;б/ Проектант част "Конструктивна", висше образование,",Магистър",специалност "ПГС", "ССС" или екв., с ППП от КИИП, респ. ППК съгласно ЗППК;в/ Строителен инженер, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”,висше образование,„магистър“, ППП от КИИП, респ. ППК съгласно ЗППК и валидно удостоверение за Технически Контрол по част „Конструктивна” от КИИП или екв. съгласно законодателството на държавата,в която е установен;г/Проектант част "Електро"-висше образование, "Магистър", квалификация "Електротехника" или екв., с ППП от КИИП, респ. ППК съгл. ЗППК,д/ Проектант част "Енергийна ефективност"-висше образование;"Магистър", специалност в областта на топлотехниката или екв., с ППП от КИИП, респ. ППК съгл.ЗППК;е/ Проектант част"ОВКХТТГ"-висше образование, "Енергиен инженер” или „Машинен инженер” или еквивалент, ППП от КИИП, респ. ППК съгл.ЗППК;ж/Проектантинтердисципл. част "Пожарна безопасност-ТЗГМ" –висше обр., ППП от КИИП, респ. ППК съгл.ЗППК;з/ Проектант част "План за управление на строит.отпадъци"- да притежава Сертификат за завършен курс на обучение по Наредба за управление на строит. отпадъци и за влагане на рециклирани строит.материали, с ППП от КИИП, респ. ППК съгл.ЗППК;й/ Проектант част "План за безопасност и здраве", с ППП от КИИП, респ. ППК съгл.ЗППК. Технически ръководител на обекта - строителен инженер или строителен техник (средно образование), съгласно чл.163а, ал.2 и 3 ЗУТ или екв., притежаващ опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 ЗУТ при изпълнение на СМР/СРР с обхват, сходен с предмета на поръчката на минимум 1 (един) строеж. Под „СМР/СРР с обхват, сходен с предмета на поръчката”, следва да се разбира осъществяване на изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда;Отговорник за контрола на качеството - удостоверение за контрол върху качеството на изп. на строителството за съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.;Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството,притежаващ актуално удостоверение за "Длъжностно лице за безопасност и здраве", съгл. Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението - участник, а не поотделно от всяко от лицата, включени в състава му.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, като 2% от нея обезпечават гаранционното поддържане на обекта, съгл.чл.111,ал.10 ЗОП. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, е в размера на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя; банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Определеният изпълнител избира свободно формите на посочените гаранции. Валидността на банковите гаранции следва да бъде съобразрена с изискв. на Възложителя, да бъдат безусловни, неотменими и изискуеми при първо писмено поискване.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Добрич, ул. "България" №12, сградата на Община град Добрич, Заседателна зала 2 ет.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени (с изрично нотариално заверено пълномощно) представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено, чрез публикуване на съобщение в профила на купувача, най-малко 48 часа предв.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 ал.1 т.1 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100 ал.3 ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменениет или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва