Деловодна информация
00496
РД07-0092 14/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
14/12/2017 (дд/мм/гггг)
00496-2017-0080 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица № 2
София BG411 1051 България
Димитър Арнаудов +359 028119663
d.arnaudov@asp.government.bg +359 029861198

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на електронен обмен на информация за социално осигуряване между Република България и страните членки на ЕС”
48311100      
Услуги

„Осигуряване на електронен обмен на информация за социално осигуряване между Република България и страните членки на ЕС”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
335497.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48310000      
48311100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На територията на Република България

Осигуряване на електронен обмен на информация за социално осигуряване между Република България и страните членки на ЕС, съгласно техническо задание - неразделна част от документацията на обществената поръчка.
Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на следните основни дейности:
Дейност 1: Внедряване на национална точка за достъп (NAP) и RINA в Агенция за социално подпомагане.
Дейността включва изпълнението на две поддейности, както следва:
Поддейност 1.1. Инсталиране на софтуера на точката за достъп (Аccess point (AP)) в АСП
Поддейност 1.2 Инсталация на системата RINA в АСП
Дейност 2: Разработка на модули за комуникация и обмен на данни между АСП и останалите национални точки за достъп /НОИ, НАП, НЗОК/
Дейността включва изпълнението на следните 2 поддейности:
Поддейност 2.1 „Осигуряване на данни за EESSI от информационните системи на АСП и от информационните системи на НАП, НЗОК и НОИ“
Поддейност2.2 „Разработване и внедряване на интерфейси във вид на услуги за обмен на данни за SED в АСП и между АСП и другите национални точки за достъп (НАП, НЗОК, НОИ)“
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
335497.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект 2016-BG-IA-0031 „Осигуряване на електронен обмен на социално осигурителна информация между България и ЕС“, финансиран от ЕК чрез Изпълнителна Агенция за Иновации и Мрежи (INEA) в рамките на Мех

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискава

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнели минимум 3 /три/ услуги през през последните 3 /три/ години /до датата на подаване на офертите/ идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, придружени с доказателства за изпълнението. Това се доказва с попълване в ЕЕДОП на списък на изпълнените услуги, идентичен или сходен с предмета и обема на обществената поръчка, съдържащ посочване на предмета и получателя на услугата, стойностите и датите на изпълнение на договорите, заедно с доказателства за извършените услуги, които се предоствят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверенията трябва да са надлежно оформени и да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на услугата, дата и подпис на издателя и данни за контакт. Представят се заверени копия на удостоверенията. Забележка: За целите на тази обществена поръчка под "дейностти с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка" следва да се разбират изпълнени дейностти, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва дейност или услуга с разработка на информационна система, която да се интегрира с външни системи.
2. Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на качеството – EN ISO 9001 или еквивалентни документи, издадени на участника - посочва се в ЕЕДОП и се представя копие на сертификата. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
3. Участниците трябва да притежават внедрена система за информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентни документи, издадени на участника - посочва се в ЕЕДОП и се представя копие на сертификата. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
4. Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на услугите по стандарт ISO 20000 или еквивалентни документи, издадени на участника - посочва се в ЕЕДОП и се представя копие на сертификата. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за информационна сигурност.
5.Участниците следва да разполагат с екип от персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т.6 на ЕЕДОП. В случайите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва със списък на техническите лица и персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.


1. Участниците следва да са изпълнили минимум 3 /три/ услуги през през последните 3 /три/ години /до датата на подаване на офертите/ идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, придружени с доказателства за изпълнението. Това се доказва с попълване е ЕЕДОП на списък на изпълнените услуги, идентичен или сходен с предмета и обема на обществената поръчка, съдържащ посочване на предмета и получателя на услугата, стойностите и датите на изпълнение на договорите, заедно с доказателства за извършените услуги, които се предоствят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.Удостоверенията трябва да са надлежно оформени и да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на услугата, дата и подпис на издателя и данни за контакт. Представят се заверени копия наудостоверенията. Забележка: За целите на тази обществена поръчка под "дейностти с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка" следва да се разбират изпълнени дейностти, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва дейност или услуга с разработка на информационна система, която да се интегрира с външни системи.
2. Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на качеството – EN ISO 9001 или еквивалентни документи, издадени на участника - посочва се в ЕЕДОП и се представя копие на сертификата. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
3. Участниците трябва да притежават внедрена система за информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентни документи, издадени на участника - посочва се в ЕЕДОП и се представя копие на сертификата. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
4. Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на услугите ISO 20000 или еквивалентни документи, издадени на участника - посочва се в ЕЕДОП и се представя копие на сертификата. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за информационна сигурност.
5.Участниците следва да разполагат с екип от персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т.6 на ЕЕДОП. В случайите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва със списък на техническите лица и персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Минималните изисквания към ключовите експерти са, както следва:
Ключов експерт - Ръководител на екип - 1 (един) експерт. Ръководителят на екипа ще бъде отговорен за: управлението, организацията и контрола на изпълнението на всички дейности съгласно Техническото задание, свързани с обществената поръчка.
Ключов експерт 2 - Бизнес аналитик - 1 /един/ експерт.
Ключов експерт 3 - Системен архитект - 1 /един/ експерт.
Ключов експерт 4 - Ръководител на софтуерна разработка - 1 /един/ експерт.
Ключов експерт 5 - Програмисти - 2 /двама/ експерти.
Ключов експерт 6 - Системен администратор - 1 /един/ експерт.
Ключов експерт 7 - Комуникации и мрежови технологии - 1 /един/ експерт.
Професионален опит на екип: Участие самостоятелно или в екип в изпълнение на минимум 2 /два/ броя дейностти/проекти в областта на разработка на информационни системи и интегрирането им с външни информационни системи.
Образование на всеки експерт в екипа - висше образование в една от следните области на "Технически науки", "Природни науки, математика и информатика" или "Социални, стопански и правни науки".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка , и по конкретно в приложение 12 - техническо задание и в проекта на договор /приложение 11/.
Изпълнителят представя на Възложителя гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто /3%/ от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранция се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/01/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ЦУ на АСП - гр. София, ул. Триадица 2

В съответствие с изискванията на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат кандидатите или ичастниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците: Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелставата по чл. 54, ал. 1, т.т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, по предвидения в ЗОП ред. Посочените обстоятелства се декларират от участниците в ЕЕДОП на етап кандидатстване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгалсно изискванията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва