Деловодна информация
00211
ОП-62 13/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00211-2017-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
Лора Чучулева +359 38603375
pnovk_haskovo@abv.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/3ea29ac7fe80ae4bfe224bf418eecbee


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/3ea29ac7fe80ae4bfe224bf418eecbee
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ НА СГРАДИ НА ОБЩИНА ХАСКОВО ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“
45400000      
Строителство

- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Ремонт на сгради в УПИ І - "Осма", кв.1 - СИЗ, гр. Хасково за общински приют за овладяване на популацията на бездомни кучета в Община Хасково“
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - „Ремонт на козирка на вход на сграда на Регионална Библиотека “Хр. Смирненски“ и Регионален исторически музей в гр. Хасково“; „Ремонт на помещения за НЧ „Аспарух Лешников“, гр. Хасково“; „Ремонт на покрив на УСШ „Юнак“, гр. Хасково“; „Ремонт на репетиционна зала на Ансамбъл „Хасково“ – гр. Хасково“; „Ремонт на НЧ „Република – 1971“, гр. Хасково“ „Ремонт на покрив на сградата на Художествена галерия „Атанас Шаренков“, гр. Хасково“
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - „Ремонт на козирка на фасадата на помещение на Областен информационен център“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
135380.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Ремонт на сгради в УПИ І - "Осма", кв.1 - СИЗ, гр. Хасково за общински приют за овладяване на популацията на бездомни кучета в Община Хасково“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
45332000      
45310000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на ремонт на помещения, намиращи се на първи етаж в административна сграда, както и на едноетажна сграда – допълващо застрояване – приют за бездомни кучета. Санитарният възел включва тоалетна с умивалник, баня със съблекалня и преддверия.
Предвижда се извършването на ремонт на санитарни възли и входно фоайе на първия етаж на административна сграда. Ще се ремонтират стълбищата и площадката, като се изпълни нова бучарда. Предвидена е подмяна на входната витрина. В санитарните възли и в помещението за персонал ще се подмени дограмата с нова с РVС профили и стъклопакет, ще се изпълни нова фаянсова облицовка и настилка от гранитогрес. Предвидени са и бояджийски работи. Ще се подмени санитарното оборудване в санитарния възел, включващо тоалетно седало, мивка, смесителна батерия, душ батерия, бойлер, сифони и др.
Предвижда се извършването на ремонт на едноетажна сграда – допълващо застрояване – приют за бездомни кучета. Включени са ремонтни дейности по ВиК и ел. инсталациите. Предвидени са възстановителни строително – монтажни работи по фасадата, включващи изкърпване на мазилка, боядисване с фасаген, подмяна на дограмата и направа на бучарда по цокъл. Вътрешният ремонт на помещенията включва изпълнение на вътрешна гладка вароциментова мазилка по стени, гипсова шпахловка по стени и тавани и боядисване с латексова боя. Ще се доставят и монтират СКШ шкафове, включващи такива с вградена стандартна мивка, вградена мивка от неръждавейка, СКШ обикновен , СКШ спешен шкаф и СКШ за обезпаразитяващи препарати. В склада ще се изпълнят подложни скари за пакетиране на суха храна.
Ще се ремонтира покрива на сградата, клетките за кучета и двойната ограда на вътрешния двор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
54752.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение е 90 календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.

II.2) Описание 1

„Ремонт на козирка на вход на сграда на Регионална Библиотека “Хр. Смирненски“ и Регионален исторически музей в гр. Хасково“; „Ремонт на помещения за НЧ „Аспарух Лешников“, гр. Хасково“; „Ремонт на... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
45332000      
45310000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - „Ремонт на козирка на вход на сграда на Регионална Библиотека “Хр. Смирненски“ и Регионален исторически музей в гр. Хасково“; „Ремонт на помещения за НЧ „Аспарух Лешников“, гр. Хасково“; „Ремонт на покрив на УСШ „Юнак“, гр. Хасково“; „Ремонт на репетиционна зала на Ансамбъл „Хасково“ – гр. Хасково“; „Ремонт на НЧ „Република – 1971“, гр. Хасково“ „Ремонт на покрив на сградата на Художествена галерия „Атанас Шаренков“, гр. Хасково“:
1) „Ремонт на козирка на вход на сграда на Регионална Библиотека “Хр. Смирненски“ и Регионален исторически музей в гр. Хасково
Предвидения ремонт включва демонтаж на съществуващата обшивка от метални ламели по козирката, както и на поцинкованата ламарина и улуци по покрива. Ще се свали старата компрометирана мазилка по козирката. Ще се монтира дървена конструкция, която ще оформи двустранен наклон на покрива, който ще отведе дъждовната вода към окачени улуци и казанчета, монтирани на късите страни на козирката в план. Върху дървената конструкция се предвижда да се изпълни обшивка от ОSB плоскости, върху които ще се положи двуслойна хидроизолация на битумна основа – горният слой с посипка. Ще се изпълнят поли и улама с поцинкована ламарина. Ще се изпълни обшивка тип „Еталбонд“ или еквивалентна върху предварително изпълнена метална конструкция за борд. Ще се възстанови мазилката по козирката, като се изпълни минерална силиконова с дебелина 2 мм.
2) „Ремонт на помещения за НЧ „Аспарух Лешников“, гр. Хасково
Предвижда се извършване на вътрешен ремонт на общо помещение, помещение за персонал, складово помещение и санитарен възел. Ще се демонтира съществуващата дограма. Ще се монтира нова – РVС витрини с 20 % отваряемост. В помещението за персонала ще се демонтират тапетите, ще се шпаклова и боядиса с латекс. Дървените врати ще се боядисат с блажна боя. В Общите помещение ще се направи конструкция от гипсокартон, която да скрие съществуващата отоплителна инсталация. Ще се ремонтира санитарния възел. Предвиждат се следните СМР – подмяна на дограма, санитарно оборудване, като клекало, мивка, осветителни тела и подов сифон. Ще се изпълни нова фаянсова облицовка по стени и настилка от гранитогрес. Ще се подмени старата дървена врата с алуминиева.
3) „Ремонт на покрив на УСШ „Юнак“, гр. Хасково
Предвижда се да се извърши ремонт на покрива, включващ демонтаж на съществуващ покрив от LT ламарина и направа на нов такъв. Ще се подменят улуците, водосточните тръби и казанчетата.
4) „Ремонт на репетиционна зала на Ансамбъл „Хасково“ – гр. Хасково“
Предвижда се извършване на вътрешен ремонт на следните помещения репетиционна зала, фоайе, коридор и тоалетна. В цитираните помещения ще се свали старата боя по стените, а в участъците където е необходимо ще се окърти варовата мазилка. Ще се демонтира старата настилка от балатум. Предвижда се да се възстанови мазилката по стените, да се изпълни гипсова шпакловка и боядисване с цветен латекс. Ще се изпълни нова настилка с балатум. Ще се монтират РVС первази.
5) „Ремонт на НЧ „Република – 1971“, гр. Хасково“
Предвидени са следните ремонтни дейности- подмяна на дограмата на читалището, подмяна на настилки в зала за занимания, както и бояджийски работи по стени и тавани.
6) „Ремонт на покрив на сградата на Художествена галерия „Атанас Шаренков“, гр. Хасково“
Предвижда се извършване на ремонт на покрива, включващ подмяна на дървена покривна конструкция, тенекеджийски работи – подмяна на улуци, водосточни тръби и казанчета, подмяна на керемиди. Ще се изпълнят обшивки на комини, бордове и др. Ще се ремонтира бучардата по цокъла и външната фасадна мазилка, повредена в следствие течовете от покрива.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
78927.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение е 90 календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.

II.2) Описание 1

„Ремонт на козирка на фасадата на помещение на Областен информационен център“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
45332000      
45310000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

Предвижда се извършване на текущ ремонт – доставка и монтаж на плоскости на козирка на помещение на ОИЦ. Конструкцията се състои от плексигласови плоскости - опушен черен полиуретан.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1700.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура № BG05SFOP001-4.001, Договор № BG05SPOP001-4.001-0001-C03 Проект „Областен информационен център - Хасково“. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОПДУ.

Срокът за изпълнение е 30 календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група: пета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението /консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ с покритие произтичащо от чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ с покритие за строежи от пета или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
*За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: „Изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на обществени сгради, включващи дейности по изграждане и/или реконструкция на обществени сгради и /или дейности по изграждане и/или основен ремонт на покриви, електро, ВиК.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на ръководния състав на участника, включително и техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на СМР по всички части на обекта, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в т.ч. специалист/експерт (трите имена и позиция); образование; професионална квалификация и опит.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (един) обект с дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Участниците трябва да разполагат най-малко със следния персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
*Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности, т.е. за всяка позиция трябва да бъде предложено различно лице.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


- Преди подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора (отнася се за всички обособени позиции).
- За Обособена позиция №1 и №2 - Преди превеждане на авансово плащане изпълнителят представя гаранция, покриваща пълния размер на авансово преведените средства в размер на 20% от стойността на договора
- Гаранциите се представят в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
- Редът за задържане и освобождаване на гаранциите е посочен в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3,4,5 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл.54, ал.3 и чл.56, ал.1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва