Деловодна информация
00051
ПО-01-10-3598 12/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2017 (дд/мм/гггг)
00051-2017-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vidin.bg//pages/Konservaciq-restavraciq-i-eksponirane-na-sgradata--2739
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Консервация, реставрация и експониране на сградата на Общински драматичен театър "Вида"и оформяне на прилежащото околно пространство“
45262700      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Консервация, реставрация и експониране на сградата на Общински драматичен театър "Вида"и оформяне на прилежащото околно пространство“.
Обектът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на СМР и КРР в съответствие с изготвен, съгласуван и одобрен работен проект, по следните части:
• Част Архитектура;
• Част Конструкции;
• Част Водоснабдяване и канализация;
• Част Технология;
• Част Електро;
• Част ОВ;
• Част Енергийна ефективност;
• Част Паркоустройство и благоустройство;
• Част Пожарна безопасност;
• План за безопасност и здраве;
• План за управление на строителните отпадъци.
Изпълнението на СМР и КРР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ и започва след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262700      
45212300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

община Видин, , гр. Видин , кв.371, "ЦГЧ - I част"- гр. Видин, ул. "Градинска" №12“, Сградата на драматичния театър

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Консервация, реставрация и експониране на сградата на Общински драматичен театър "Вида" и оформяне на прилежащото околно пространство“.
Обектът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на строително – монтажни работи /СМР/ и консервационно – реставрационни работи /КРР/ в съответствие с изготвен, съгласуван и одобрен работен проект, по следните части:
• Част Архитектура;
• Част Конструкции;
• Част Водоснабдяване и канализация;
• Част Технология;
• Част Електро;
• Част ОВ;
• Част Енергийна ефективност;
• Част Паркоустройство и благоустройство;
• Част Пожарна безопасност;
• План за безопасност и здраве;
• План за управление на строителните отпадъци.
Изпълнението на СМР и КРР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ и започва след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР и въвеждане на обекта в експлоатация, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено и в съответствие с изискванията на действащото българско законодателство, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.
Техническата реализация ще се осъществи в същата последователност в която работите са описани в работните проекти, включително и в номерацията им.
Предвидено е да се реставрират и консервират външните мазилки и елементи по фасадата – балюстри, капители, пиластри, корнизи, холкери и фронтони, както и по балкони, парапети, балюстри, колони на балконите и др. По всички вторично зазидани ниши за прозорци ще се монтират дървени прозорци, с които ще се възвърне предишния облик на театъра. Те както и новите входни и вътрешни дървени врати ще бъдат изпълнени по автентичен детайл.
Предвидено е да се изпълни цялостна подмяна на дървената покривна конструкция и покривните покрития, ремонтни дейности на сцената, санитарните възли, вътрешните пространства – стени, подове, тавани; ще се подмени старата дограма с нова дървена дограма със стъклопакет, същата по цвят и членение както оригиналната, и др.
Предвидено е да се подменят водопроводната и канализационната мрежа, електрическата, отоплителната и вентилационната инсталации, ще се изгради ново външно декоративно енергоспестяващо осветление и пожароизвестителна инсталация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на екипа и персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
1666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени от националния бюджет, с оглед на което настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка се обявява при условията на чл.114 от ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, трета категория строежи и за обекти - строежи по Чл.137, ал.1, точка 4, буква „е” от Закона за устройство на територията , в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) , а за чуждестранните лица - регистрация в съответен аналогичен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП :
Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, трета категория строежи и за обекти - строежи по Чл.137, ал.1, точка 4, буква „е” от Закона за устройство на територията, и талон към него или еквивалентен документ за чуждестранни лица, доказващ регистрация в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - "строителство", за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2а от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността минимум съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обекта на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е трета категория строеж).
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - "строителство", за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка.
За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
1.1 заверено копие от годишните финансови отчети или техни съставни части за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
1.2. справка по години за реализирания общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - "строителство" за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността мимимум съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обекта на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката e трета категория строеж).
За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП :
Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността минимум съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обекта на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е трета категория строежи).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се има предвид извършен основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на недвижима културна ценност с категория „световно значение" или „национално значение" или „местно значение", или основен ремонт/ реконструкция на сграда с включени консервационно-реставрационни работи или еквивалентни.
2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат, който удостоверява наличието на: система за управление на околната среда по стантарт ISO/ EMAS 14001:2015 или еквивалент. В обхвата на сертификация следва да се включва изпълнението на строителство.
3. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, с професионална компетентност и професионален опит.
Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от експертния състав.
Експерта „Недвижимо културно наследство“ следва да е вписан в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство към момента на сключване на договора. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания - изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност /образование и квалификация/ и опитност - имената; позицията, която ще изпълнява; професионалната компетентност – вид (наименование) на документ за образование и квалификация - номер на документа, дата на издаване, дата на валидност на документа (когато е приложимо), орган или служба, издала документа; професионален опит с дати и години и обекти, с позиция/ длъжност, както и дали лицето е работник на участника или е осигурено от подизпълнителя или трето лице /месторабота/. /попълва се част IV раздел В, т. 2 и т.6 от ЕЕДОП/
!!!/Изискуемата квалификация на експертите е посочена в долната графа/
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката съглсно горепосоченото. 2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат, който удостоверява наличието на: система за управление на околната среда по стантарт ISO/ EMAS 14001:2015 или еквивалент /с обхват строителство/.
3. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, с професионална компетентност и професионален опит, както следва: • Ръководител екип – Висше образование с проф. квалификация „Строителен инженер" или еквив. за чуждестранните лица, който да осъществява цялостното ръководство при реализирането на строително-монтажните работи, професионален /проф./ опит: минимум 5 г. стаж по специалността.
• Есперт, който да притежава образователно-квалификационна степен „магистър”, със специалност в областта на консервацията и реставрацията и 3 г. проф. опит в тази област и/ или специалност "Архитектура" със специализация по консервация и реставрация в областта на недвижимото културно наследство и 3 г. проф. опит в тази област или специалност "Архитектура" и 5 г. проф. опит по консервация и реставрация в областта на недвижимото културно наследство и/ или друга специалност със специализация в съответната област на консервация и реставрация или с приложение в процеса на консервация и реставрация и имат най-малко 5 г. проф. опит в същата област, или еквив. специалност за чуждестранните лица.
• Електроинженер, който да притежава придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ със специалност, въз основа на която се придобива квалификация „Електроинженер“ или еквивалентна за чуждестранните лица, проф. опит : минимум 3 г. стаж по специалността;
• „ВиК“ инженер, който да притежава придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по специалността „Водоснабдяване и канализация“ и/ или „Хидротехническо строителство“ и/ или „Хидромелиоративно строителство“ и/ или „Хидроенергийно строителство“ или еквивалентна за чуждестранните лица, проф. опит : минимум 3 г. стаж по специалността;
• Инженер по отопление, вентилация и климатизация, който да притежава придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по специалността „Топлотехника”и/ или „Отопление”/ и/или „Вентилация” и/или „Климатизация” или еквив. за чуждестранните лица, проф. опит : минимум 3 г. стаж по специалността;
• Експерт паркоустройство и благоустройство , който да притежава придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” ландшафтен архитект /инженер-озеленител/ или еквивалентна за чуждестранните лица, проф. опит : минимум 3 г. стаж по специалността;
• Специалист по контрол на качеството/отговорник по качеството: притежаващ валидно Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или екв. документ, Специф. опит: участие в екип на такава позиция в минимум 1 изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство или ремонт на сграда;
• Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, със завършен курс на обучение за длъжностно лице по здраве и безопасност при работа, или еквивалентен. Проф. област: инженер или професионална квалификация строителен техник или екв.. Специф. опит: участие в екип на такава позиция в минимум 1 изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство или ремонт на сграда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът определен за изпълнител представя и Гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства в размер 35 % от общата стойност за изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. Видин, пл. "Бдинци" № 2, Заседателна зала етаж VІ

Отварянето на офертите за участие в процедурата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгласно чл. 101, ал. 11 от ЗОП свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата за възлагане на обществена поръчка, в това число и като участници в обединения.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелства, посочени в чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, както и когато същият е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на контролираните от тях лица се забранява пряко и/или косвено да участват в процедури по ЗОП,включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при изключенията, предвидени в чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
За доказване на горепосочените изисквания за технически и професионални възможности, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
1. Списък на изпълненото строителство, заедно с доказателства (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за изпълненото строителство - удостоверения, издадени от получателя или от друг компетентен орган относно строителството, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативнативните изисквания;
2. Списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
3. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO/ EMAS 14001:2015 или еквивалент, включващи в обхвата си изпълнение на строителство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Сертификата трябва да е валиден и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Преди подписване на договора, участникът представя и актуални документи за доказване на липсата за отстраняване съгласно чл.58 от ЗОП, в случай че обстоятелствата в тях не са достъпни чрез публичен безплатен регистър или достъпът до тях не се предоставя на Община Видин по служебен път.
Забележка: Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОп - в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва