Деловодна информация
00998
09-387 12/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00998-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МБАЛ Югозападна болница ООД 101522447
Паркова зона
Сандански BG413 2800 България
Илия Тонев- управител; Валентина Глинджурска- юрист +359 889010113
mbal_st_vrach@abv.bg +359 74201047

Интернет адрес/и

www.mbalsandanski.com

https://sop.bg/mbalsandanski-923/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/mbalsandanski-923/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на медицински изделия-вътреочни лещи за нуждите на Очно отделение на МБАЛ „Югозападна болница“ ООД, гр. Сандански, по периодични заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя, съгласно Специ
33141000      
Доставки

Доставка на медицински изделия-вътреочни лещи за нуждите на Очно отделение на МБАЛ ”Югозападна болница” ООД гр. Сандански, по периодични заявки: Монофокални стандартни вътреочни лещи и Твърди вътреочни лещи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
259000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Монофокални стандартни вътреочни лещи 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

МБАЛ Югозападна болница ООД гр.Сандански, 2800, ул. Паркова зона, Болнична аптека.

Монофокални стандартни вътреочни лещи: приблизително количество: 415 броя медицински изделия.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
252000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Преди изтичане на договора за доставка, сключен в резултат на обществена поръчка, при необходимост възложителят ще открие нова процедура със същия предмет.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Твърди вътреочни лещи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

МБАЛ Югозападна болница ООД гр.Сандански, 2800, ул. Паркова зона, Болнична аптека.

Твърди вътреочни лещи- приблизително количество: 25 броя медицински изделия
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


След изтичане срока на догоовра за доставка, сключен в резултат на проведена обществена поръчка, при необходимост възложителят ще открие нова поръчка със същия предмет.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в процедурата трябва да имат право да търгуват на едро с медицински изделия на територията на Република България, съгласно чл. 77 от Закона за медицинските изделия (ЗМИ) и да притежават разрешение за търговия на едро с медицински изделия от Изпълнителна агенция по лекарствата /ИАЛ/ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.Участниците следва да бъдат производители или търговци на едро и да притежават Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, или удостоверение за регистрация за търговия на едро, или разрешение за производство, или разрешение за внос, издадени по реда на Закона за медицинските изделия.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят един или няколко от следните документи във връзка с поставените изисквания:
1. Удостоверения от банки;
2. Годишните финансови отчети или техни съставни части;
3.Справка за общия оборот, обхващаща последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


Възложителят поставя изискване участниците да са реализирали минимален общ оборот в размер 150 000 лв., когато участват за всички позиции или да са реализирали минимален общ оборот поотделно за обособена позиция в размер, както следва:
Обособена позиция № 1-145 000 лв.
Обособена позиция № 2- 5000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т.1- Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.1 за доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците). Може да представлява Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, повече от 1 брой доставка, респективно, доказателства за извършената доставка. Б). Участникът следва да представи (декларира) в част IV., буква „Г” от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т..2 сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент с област на приложение доставка на медицински изделия, обект на поръчката.
• За доказване на изискването по т.3.2. се декларира /представя/:
Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 /или еквивалент/ с обхват доставка на медицински изделия, обект на поръчката.
Посоченият сертификат трябва да бъде издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
• За доказване на изискването по т.3 се декларира /представя/:
Сертификати, издадени от акредитирани лица, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за управление на качеството: EN ISO 9001: 2008; EN ISO 12485- 2008 или EN ISO 13485:2003; EN ISO 13485:2012 или еквивалент.


1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 3 години, считано от датата, на подаване на офертата, да е изпълнил дейности /повече от 1/една/ доставка/ с предмет и обем идентичен или сходен с тази на поръчката. 2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват доставка на медицински изделия, предмет на поръчката или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Стоките да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с посочените стандарти- съответните изисквания на Директива 93/ 42/ ЕИО относно медицинските изделия, включително всички последващи изменения;
*Еднакъв или сходен предмет: Еднакъв се счита предметът, свързан с доставката на вътреочни лещи от типа и видовете, посочени в Спецификацията, респективно Сходен предмет се счита доставката на вътреочни лещи, независимо от типа лещи, предмет на настоящата обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставяните медицински изделия следва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия и нормативно установените изисквания за качество по европейските стандарти, да са опаковани, да имат нанесена „СЕ” маркировка, със съответната маркировка за производител и партидни номера. 2. Медицинските консумативи следва да са опаковани по начин, който да ги запазва от всякакви повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт.3. Продуктите, показали отклонения от стандартите и дефекти по време на приложението им в рамките на годност, се подменят от изпълнителя с редовни такива, като за целта се изготвя двустранен протокол.4.Участниците трябва да имат подробни проспекти на български език с пълни технически показатели и параметри на предлаганите продукти и указания за употреба, когато е приложимо.6.Срокът на годност на предлаганите медицински изделия следва да бъде не по- малък от 60 шестдесет/ на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

МБАЛ Югозапдна болница ООД, гр. Сандански, Паркова зона, Административха сграда, ет. 2, Заседателна зала

Получените оферти ще се отворят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се извършва по реда на чл. 104, ал.1 от ЗОП и чл. 54 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Преди изтичане на срока на договора, сключен в резултат на проведената обществена поръчка, при необходимост възложителят ще открие нова процедура за възлагане със същия предмет.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато е:
1.Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а- 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194- 217, чл. 219- 252, чл. 253- 260, чл. 301- 307, чл. 321, 321а и чл. 352- 353е от Наказателния кодекс;2.Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление, аналогично на тези по т.1, в друга държава- членка или трета страна;3. Има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно- осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила. 4.Е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;5.Е установено, че:
а). е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б). не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6. Е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301- 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;7. Е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен; 8. Е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице- се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. 9.Участникът е регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, е свързано лице с дружество, което е регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, участва в обединение, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако участникът не попада в изключенията на чл. 4 от същия закон. / Подробни указания- в документацията на обществената поръчка/. Възложителят определя гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. Парична сума.2. Банкова гаранция;3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т. 1 или т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. / Допълнителна информация- в Документацията на обществената поръчка/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията отнсоно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в решението или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтеесовано лице в 10- дневен срок при условията на чл. 197 от Закона за общестшените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва