Деловодна информация
00073
 
да
да
04/12/2017 (дд/мм/гггг)
00073-2017-0055 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Зорница Кънчева, инж. Валентина Миткова, Мая Тодорова +359 62619503/ +359 62619511/ +359 62619229
mop_vt@abv.bg +395 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/545


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/545
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/545

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Дейности по извършване на СМР по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в гр. Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка са Дейности по извършване на СМР за реконструкция и модернизация на сградите и прилежащите пространства на учебните заведения по проект „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“ по обособени позиции:
ОП № 1 – Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак“;
ОП № 2 – Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода”;
ОП № 3 – Реконструкция на СУ „Владимир Комаров”;
ОП № 4 – Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Г. С. Раковски” и „Спортно училище – Велико Търново”;
ОП № 5 – Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ „Пролет”.
Участник може да подаде оферта само за една обособена позиция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6206012.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Стефан Мокрев” № 5

Реконструкция и модернизация на ДГ „Ален мак“ - Инвестиционните намерения на възложителя са свързани с реконструкцията и внедряването на мерки за енергийна ефективност в сградата. Предвижда се обновяване на обзавеждането, сградните системи и инсталации, покритията по под, стени и тавани, мерки за ликвидиране причините за течове от покрива и капилярната влага от проникване на атмосферни води на сутеренно ниво, основен ремонт и благоустрояване на дворното пространство, създаване на достъпна среда за хора с увреждания, осигуряване противопожарните изисквания за такъв вид заведения, основен ремонт на сградните инсталации и съответните топлоизолационни мероприятия по стени и покриви за постигане показателите за топлосъхранение на енергия, предвидени в енергийното обследване за обекта. Предвижда се подмяна на котелната инсталация и газификация на сградата като се запази връзката с градската топлофикационна мрежа.
Проектът предвижда изпълнението на следните ремонтни работи: Демонтажни работи, Ремонти по подове, Ремонт басейн, Ремонти по стени и тавани, Тавани и топлоизолация върху окачен таван, Доставка и монтаж на дограма - врати, Фасади – топлоизолация, Ремонт покриви, Ремонт асансьори, Ремонт на външни стъпала, Ремонт съществуваща настилка по пешеходни площи, Ремонт площадки за игра и алеи, Нова площадка за яслена група, Детски съоръжения в площадка за яслена група, Вътрешен двор, Ремонт огради, Пасарелка, Площадка яслена група, Вътрешен двор – атриум, Водопровод, Канализация, Подмяна осветителна инсталация, Ремонт електро-разпределителни табла, Подмяна котелна инсталация, Абонатна в техническо помещение – басейн, Отоплителна инсталация, Вентилационна инсталация, Соларна инсталация - за 2бр. бойлера 1000 литра, Соларна инсталация – басейн, Демонтажни работи, Вентилационна инсталация котелно, Направа табло сигнализация, вентилация и осветление котелно, Окабеляване помпи, монтаж регулатори на температура, газификация.
Видовете работи са съгласно КСС за обекта на позицията, одобрен инвестиционен проект, влязло в сила разрешение за строеж и Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Технически показатели за обекта: ЗП – 1234,51 м2 и РЗП – 3495,59 м2.
Обектът е III-та категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 3, буква „в” и „ж” от ЗУТ и чл. 7, ал. 1 във връзка с чл. 6, ал. 3, от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка следва да e не по-дълъг от 150 календарни дни и не по-кратък от 120 календарни дни. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и ниво на обекта и приключва с издаване на Акт обр 15.
Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6 е максимално предвиденият финансов ресурс. Участник предложил цена по-висока от прогнозната стойност се отстранява.
Навсякъде където в обявлението и/или в документация и/или в проектите и/или в количествените сметки и/или в техническите спецификации, и на всякъде другаде в предоставената към участниците информация, където е посочено модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство да се чете „или еквивалентно/и”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение - П1    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
823840.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0001 „Развитие на модерна образователна инфраструктура в гр.Велико Търново”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Рада Войвода” № 11

Реконструкция и модернизация на ДГ „Рада Войвода” – Инвестиционните намерения на възложителя са свързани с реконструкцията и внедряването на мерки за енергийна ефективност в сградата, както и в реконструкцията на двора, детските площадки и оградата на имота. Предвижда се обновяване на обзавеждането, сградните системи и инсталации, покритията по под, стени и тавани, мерки за ликвидиране причините за течове от покрива и капилярната влага от проникване на атмосферни води на сутеренно ниво, основен ремонт и благоустрояване на дворното пространство, създаване на достъпна среда за хора с увреждания, осигуряване противопожарните изисквания за такъв вид заведения, основен ремонт на сградните инсталации и съответните топлоизолационни мероприятия по стени и покриви за постигане показателите за топлосъхранение на енергия, предвидени в енергийното обследване за обекта. Предвижда се подмяна на котелната инсталация и газификация на сградата. Предвижда се ремонт на всички детски площадки, пътеки, огради, засаждане на декоративна растителност и др.
Проектът предвижда изпълнението на следните ремонтни работи: Вътрешни ремонти, Ремонт подове, стени и тавани, Дограма и врати – доставка и монтаж, Ремонт покрив, Ремонт скатен покрив, Ремонт козирка при северен вход, Топлоизолация по фасади, Ремонт двор – детски площадки, Ремонт пътека "Любопитен паун", Ремонт пътека „Мравояд“, Пешеходни площи за общо ползване, Ремонт водна площ за газене, Ремонт бетонни алеи, Ремонт огради, Съоръжения за игра, Навес северен вход, Навес тераси, Водопровод, Канализация, Вътрешна отоплителна инсталация, Инсталация слънчеви колектори, Котелна инсталация, Вентилация кухня, Климатизация, Демонтажни работи, Вентилация котелно, Електрическа инсталация, Табло осветление вентилация и сигнализация, Захранване помпи, Контролер за управление и регулиране, Изграждане сградна газопроводна инсталация, Реконструкция и модернизация на осветителна уредба, Реконструкция главни разпределителни табла, Пожароизвестителна инсталация. Аварийно и евакуационно осветление, Доставка и засаждане на иглолистни дървета, Доставка и засаждане на широколистни дървета, Доставка и засаждане на вечно зелени широколистни храсти, Доставка и засаждане на листопадни широколистни храсти, Тревни площи, Доставка пожарозащитни средства.
Видовете работи са съгласно КСС за обекта на позицията, одобрен инвестиционен проект, влязло в сила разрешение за строеж и Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Технически показатели за обекта: ЗП – 436,83 м2 и РЗП – 1879,40 м2.
Обектът е IV-та категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4, буква „б” и „д” от ЗУТ, и чл. 9 във връзка с чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка следва да e не по-дълъг от 150 календарни дни и не по-кратък от 120 календарни дни. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и ниво на обекта и приключва с издаване на Акт обр 15.
Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6 е максимално предвиденият финансов ресурс. Участник предложил цена по-висока от прогнозната стойност се отстранява.
Навсякъде където в обявлението и/или в документация и/или в проектите и/или в количествените сметки и/или в техническите спецификации, и на всякъде другаде в предоставената към участниците информация, където е посочено модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство да се чете „или еквивалентно/и”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за ипълнение - П1    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1135797.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0001 „Развитие на модерна образователна инфраструктура в град Велико Търново”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Реконструкция на СУ „Владимир Комаров” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Бяла Бона” № 9

Реконструкция на СУ „Владимир Комаров” – Инвестиционните намерения на възложителя са свързани с реконструкцията сградата и дворното пространство на имота. Предвижда се обновяване на обзавеждането, водопроводна и електро инсталации, покритията по под, стени и тавани, основен ремонт и благоустрояване на дворното пространство, създаване на достъпна среда за хора с увреждания, осигуряване противопожарните изисквания за такъв вид заведения.
Проектът предвижда изпълнението на следните ремонтни работи: Вътрешни ремонти, Дограма – вътрешни врати и прозорци, Външни ремонти по сградата - Ремонт стъпала и цокъл, Ремонт козирки, Достъпна среда – рампа и асансьор, Ремонт ограда, Ремонт двор, Игрище и трибуни, Асансьорна шахта, Рампа, Външно районно осветление, Електро инсталация кухня, Реконструкция главни разпределителни табла, Пожароинвестителна инсталация, аварийно и евакуационно осветление, Водопровод, Канализация, Доставка и засаждане на иглолистни дървета, Доставка и засаждане на широколистни дървета, Доставка и засаждане на иглолистни храсти, Доставка и засаждане на вечно зелени широколистни храсти, Доставка и засаждане на листопадни широколистни храсти, Доставка и засаждане на сезонни цветя, Тревни площи, Доставка пожарозащитни средства.
Видовете работи са съгласно КСС за обекта на позицията, одобрен инвестиционен проект, влязло в сила разрешение за строеж и Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Технически показатели за обекта: ЗП – 2576,82 м2 и РЗП – 8328,00 м2.
Обектът е III-та категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 3, буква „в” и „ж” от ЗУТ и чл. 7, ал. 1 във връзка с чл. 6, ал. 3 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка следва да e не по-дълъг от 150 календарни дни и не по-кратък от 120 календарни дни. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и ниво на обекта и приключва с издаване на Акт обр 15.
Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6 е максимално предвиденият финансов ресурс. Участник предложил цена по-висока от прогнозната стойност се отстранява.
Навсякъде където в обявлението и/или в документация и/или в проектите и/или в количествените сметки и/или в техническите спецификации, и на всякъде другаде в предоставената към участниците информация, където е посочено модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство да се чете „или еквивалентно/и”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение - П1    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
2185401.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0001 „Развитие на модерна образователна инфраструктура в гр.Велико Търново”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Г. С. Раковски” и „Спортно училище – Велико Търново” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Георги Измирлиев” № 2

Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Г. С. Раковски” и „Спортно училище – Велико Търново” – Инвестиционните намерения на възложителя са свързани с реконструкцията сградата и дворното пространство на имота. Предвижда се внедряване на мерки за енергийна ефективност – топлоизолация стени и тавани, подмяна дограма. Подмяна на отоплителната инсталация, водопроводна и електро инсталации, обновяване на обзавеждането, покритията по под, стени и тавани, основен ремонт и благоустрояване на дворното пространство, създаване на достъпна среда за хора с увреждания, осигуряване противопожарните изисквания за такъв вид заведения.
Проектът предвижда изпълнението на следните ремонтни работи: Ремонт и топлоизолация покриви – всички корпуси, Топлоизолация по фасади – всички корпуси, Подмяна дограма, Достъпна среда, Вътрешни ремонти всички корпуси, Стълбище за достъп до южен двор училище, Ремонт игрище северозапад, Мероприятия по подпорна стена юг, Ремонт тротоарни настилки около корпуси и централен вход, Стълба и площадка за зареждане на разливно помещение, Реконструкция външни стълби към столова и общежитие, Вентилационна инсталация басейн, Вътрешна отоплителна инсталация, Оборудване абонатни станции, Външно районно осветление, Осветителна инсталация, Пожароинвестителна инсталация, аварийно и евакуационно осветление, Водопровод, Канализация.
Видовете работи са съгласно КСС за обекта на позицията, одобрен инвестиционен проект, влязло в сила разрешение за строеж и Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Технически показатели за обекта: ЗП – 3368,80 м2 и РЗП – 10015,32 м2.
Обектът е IV-та категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4, буква „д” от ЗУТ, и чл. 9, ал. 2 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка следва да e не по-дълъг от 150 календарни дни и не по-кратък от 120 календарни дни. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и ниво на обекта и приключва с издаване на Акт обр 15.
Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6 е максимално предвиденият финансов ресурс. Участник предложил цена по-висока от прогнозната стойност се отстранява.
Навсякъде където в обявлението и/или в документация и/или в проектите и/или в количествените сметки и/или в техническите спецификации, и на всякъде другаде в предоставената към участниците информация, където е посочено модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство да се чете „или еквивалентно/и”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение - П1    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1700325.88      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0001 „Развитие на модерна образователна инфраструктура в гр.Велико Търново”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ „Пролет” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Иван Вазов” № 5

Реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ДГ „Пролет” - Инвестиционните намерения на възложителя са свързани с реконструкцията сградата и дворното пространство на имота. Предвижда се внедряване на мерки за енергийна ефективност – топлоизолация стени и тавани. Подмяна на отоплителната инсталация, подмяна котелно и газификация, подмяна водопроводна и електро инсталации, вътрешни ремонти, основен ремонт и благоустрояване на дворното пространство, изграждане дренаж около сградата, създаване на достъпна среда за хора с увреждания, осигуряване противопожарните изисквания за такъв вид заведения.
Проектът предвижда изпълнението на следните ремонтни работи: Архитектурно строителни работи, Дренаж сграда, Ограда, Вертикална планировка, Водопровод, Канализация, Част електрическа, Котелна инсталация, Отоплителна инсталация, Демонтажни работи, Газификация, Паркоустройство, Пожарна безопасност.
Видовете работи са съгласно КСС за обекта на позицията, одобрен инвестиционен проект, влязло в сила разрешение за строеж и Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Технически показатели за обекта: ЗП сутерен – 359м2, ЗП ±0,00 – 488,36 м2, ЗП +4,00 – 288,19 м2 и РЗП – 1136,11м2.
Обектът е IV-та категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4, буква „б” и „д” от ЗУТ, и чл. 9 във връзка с чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка следва да e не по-дълъг от 150 календарни дни и не по-кратък от 120 календарни дни. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и ниво на обекта и приключва с издаване на Акт обр 15.
Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6 е максимално предвиденият финансов ресурс. Участник предложил цена по-висока от прогнозната стойност се отстранява.
Навсякъде където в обявлението и/или в документация и/или в проектите и/или в количествените сметки и/или в техническите спецификации, и на всякъде другаде в предоставената към участниците информация, където е посочено модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство да се чете „или еквивалентно/и”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение - П1    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
360646.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0001 „Развитие на модерна образователна инфраструктура в гр.Велико Търново”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите, а за чуждестранно лице – в аналогичен професионален или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за изпълнение на строежи, както следва:
За Обособена позиция № 1 – І група, ІІІ категория;
За Обособена позиция № 2 – І група, ІV категория;
За Обособена позиция № 3 – І група, ІІІ категория;
За Обособена позиция № 4 – І група, ІV категория;
За Обособена позиция № 5 – І група, ІV категория;
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в ЕЕДОП, част IV, раздел А, т.1, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 ЗОП: копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от изисканата група и категория за съответната позиция; за чуждестранни лица – еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критерия за подбор, като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 на ЕЕДОП, с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 ЗОП: За доказване на изискването участниците представят копие от притежаваната от тях валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответната застраховка.


За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на:
За Обособена позиция № 1 – 200 000 лв.;
За Обособена позиция № 2 – 100 000 лв.;
За Обособена позиция № 3 – 200 000 лв.;
За Обособена позиция № 4 – 100 000 лв.;
За Обособена позиция № 5 – 100 000 лв.;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум дейности – строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите. Поставеното изискване се доказва преди сключване на договор с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира само в ЕЕДОП. Участникът трябва да предостави информация в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП, а именно: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът да прилага стандарти за управление на качеството и за здравословни и безопасни условия на труд. При подаване на офертата Участникът следва да декларира обстоятелствата в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП. За доказване на изискването по т. 3. участниците представят копие на посочените в ЕЕДОП валидни сертификати, заверени „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за здравословни и безопасни условия на труд, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум дейности-строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под „дейности, сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбират следните дейности:
За ОП 1: - Топлоизолация на фасади с обща площ мин. 500 м2; -Ремонт на покрив, включващ хидроизолация и отводняване – 1 бр.; - Изграждане или подмяна на поне една отоплителна и/или соларна инсталация; - Изграждане или подмяна на поне една котелна и/или сградна газова инсталация; - Подмяна или монтаж на поне една електрическа и/или една осветителна инсталация;
За ОП 2: - Топлоизолация на фасади с обща площ мин. 500 м2; - Ремонт на покрив – 1 бр.; - Изграждане или подмяна на поне една отоплителна и/или соларна инсталация; - Изграждане или подмяна на поне една котелна и/или сградна газова инсталация; - Подмяна или монтаж на поне една електрическа и/или една осветителна инсталация;
За ОП 3: - Вътрешен ремонт с подмяна на дограма, прозорци и/или врати на поне един обект; - Монтаж на поне един пътнически асансьор; - Подмяна или монтаж на външно осветление на поне един обект; - Подмяна или монтаж на поне една ВиК инсталация; - СМР по полагане на павета на поне 100 м2; - СМР на поне една спортна площадка;
За ОП 4: - Ремонт на покрив – 1 бр.; - Топлоизолация на фасади с обща площ мин. 500 м2; - Вътрешен ремонт с подмяна на дограма, прозорци и/или врати на поне един обект; - Подмяна или монтаж на поне една отоплителна инсталация; - Подмяна или монтаж на поне една електрическа и/или една осветителна инсталация; - Изграждане на вентилационна инсталация в поне една сграда; - Подмяна или монтаж на поне една ВиК инсталация;
За ОП 5: - Вътрешен ремонт с полагане на гипсокартонна конструкция на поне един обект; - Подмяна или монтаж на поне една ВиК инсталация; - Подмяна или монтаж на поне една електрическа и/или една осветителна инсталация; - Изграждане или подмяна на поне една сградна газова инсталация; - Изграждане или подмяна на поне една отоплителна инсталация.
2. Участникът следва да разполага със минимум лица с образование, квалификация, степен, правоспособност, опит и регистрация или еквивалентни, на както следва:
За всяка обособена позиция:
- Ръководител на обект – 1 лице - с придобита образователна степен „магистър”, строителен инженер, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „ПГС” или еквивалентна специалност; Професионален опит: като ръководител на обект при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект.
- Технически ръководител – 1 лице - отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба, с общ професионален опит – минимум 3 години.
- Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – 1 лице – строителен инженер или професионална квалификация строителен техник или еквивалентни, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, с професионален опит минимум 3 години.
- Отговорник по контрола на качеството – 1 лице – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Професионален опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект.
- Инженер „Геодезия“ - 1 лице - с висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалент с професионален опит минимум 3 години.
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
3. Участникът следва да притежава валидни сертификати: за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 с обхват строителство на сгради или еквивалентен и за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 с обхват строителство на сгради или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс в размер до 35% се превежда в 30 дневен срок след представена от Изпълнителя оригинална фактура и представена гаранция за авансово предоставени средства /ГАПС/. ГАПС се представя по избор на Изпълнителя в форма, съгласно чл.111, ал.5 ЗОП. Стойността на аванса се удържа пропорционално от всяко следващо плащане. ГАПС е за размера на предоставените средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Всички останали плащания се извършват според степента на изпълнение след приемане на работата с Протокол за приемане на извършени СМР за удостоверяване на действително извършени работи, проверен и подписан от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и стр. надзор и Изпълнителя в 30дневен срок по банков път. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на Изпълнителя в 30 дневен срок след отстраняването им.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 10

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на Община Велико Търново

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55,ал.1,т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Освен на основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП и чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б)правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 на ЗОП; 3.участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица. 5. Участници за които са налице пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; в други случаи, посочени в документацията за участие.
На основание чл.47, ал.4 ЗОП посочвам, че информация:- относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки може да бъде намерена от Национална агенция за приходите;- относно опазване на околната среда от може да бъде намерена от Министерство на околната среда и водите;- относно закрила на заетостта и условията на труд може да бъде намерена от Мин. на труда и социалната политика.
При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП(съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП; При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл.59,ал.6 от ЗОП).
Гаранцията за изпълнение е в размер на 4,5 % от стойността на договора без ДДС, съгласно офертата и се предоставя в една от следните форми: 1.парична сума; 2.банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение и на гаранцията за аванс от посочените по-горе форми. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане-паричната сума се внася по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД-ФЦ В.Търново: BG97SOMB91303324758001, BIC КОД:SOMBBGSF; Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва