Деловодна информация
1770
ПЗОП-РОП-3(1) 30/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
30/11/2017 (дд/мм/гггг)
1770-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив - Район Западен 0004715040050
ул. Вечерница 1а
Пловдив BG421 4001 България
г-жа Живка Николова +359 32604812
j.nikolova@zapaden.plovdiv.bg +359 32642019

Интернет адрес/и

http://zapaden.plovdiv.bg/

http://zapaden.plovdiv.bg/?p=7367


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zapaden.plovdiv.bg/?p=7367
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив, в 5 /пет/ обособени позиции, както следва:
15000000      
Доставки

Доставки на хранителни продукти за нуждите на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив, в 5 /пет/ обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция №1 - „Мляко и млечни хранителни продукти”;
2. Обособена позиция №2 - „Хляб и тестени изделия”;
3. Обособена позиция №3 - „Месо и месни хранителни продукти, риба и яйца”;
4. Обособена позиция №4 - „Пресни плодове и зеленчуци”;
5. Обособена позиция №5 - „Плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Мляко и млечни хранителни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Общинските детски градини, детски ясли и детски кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив

Осъществяване на периодични доставки на хранителни продукти от гпупата храни, предмет на настоящата обособена позиция, осъществявани чрез покупка, в съотвитствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка при извънредна заявка    15
Срок за замяна при направена рекламация    15
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
425000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


по същото време след 24 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хляб 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Общинските детски градини, детски ясли и детски кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив

Осъществяване на периодични доставки на хранителни продукти от гпупата храни, предмет на настоящата обособена позиция, осъществявани чрез покупка, в съотвитствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка при извънредна заявка    15
Срок за замяна при направена рекламация    15
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


по същото време след 24 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособена позиция №2 Хляб се възлага самостоятелно по реда валиден за индивидуалната й стойност, на основание чл. 21 ал. 6 от ЗОП. Прогнозната стойност на обособена позиция № 2 е 40 000 лева без ДДС, а остатъчната стойност на поръчката е 1 410 000 лв без ДДС. Информация за възлагането, на основание чл. 7 ал. 3 от ППЗОП, е публикувана към електронната преписка на поръчката в профила на купувача.

II.2) Описание 1

Месо и месни хранителни продукти, риба и яйца 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Общинските детски градини, детски ясли и детски кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив

Осъществяване на периодични доставки на хранителни продукти от гпупата храни, предмет на настоящата обособена позиция, осъществявани чрез покупка, в съотвитствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка при извънредна заявка    15
Срок за замяна при направена рекламация    15
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
410000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


по същото време след 24 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Пресни плодове и зеленчуци 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Общинските детски градини, детски ясли и детски кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив

Осъществяване на периодични доставки на хранителни продукти от гпупата храни, предмет на настоящата обособена позиция, осъществявани чрез покупка, в съотвитствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка при извънредна заявка    15
Срок за замяна при направена рекламация    15
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


по същото време след 24 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15851200      
15871000      
15872200      
03222400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Общинските детски градини, детски ясли и детски кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив

Осъществяване на периодични доставки на хранителни продукти от гпупата храни, предмет на настоящата обособена позиция, осъществявани чрез покупка, в съотвитствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на Район "Западен", Община Пловдив
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка при извънредна заявка    15
Срок за замяна при направена рекламация    15
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
225000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


по същото време след 24 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага със собствен или нает обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните
Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава поне един обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, с обхват на разрешението – групите храни, предмет на обособената позиция, за която участника кандидатсва, а в случай, че кандидатства за всички обособени позиции – всички групи храни, предмет на настоящата поръчка,
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т.9, от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Удостоверение за регистрация на обект по чл. 12 от Закона за храните от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

-минимум 3 (три) доставки на хранителни продукти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата
-внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
- внедрена Система за управление на безопасността на храните съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
-собствени или наети транспортни средства, притежаващи „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход, в зависимост от това за коя обособена позиция кандидатства участника


- участникът да е извършил минимум 3 (три) доставки на хранителни продукти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата
- внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти;
- внедрена Система за управление на безопасността на храните съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
- участникът да притежава поне по едно транспортно средство за всяка обособена позиция, за която кандидатства, което да отговаря на изискванията, посочени от възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Район "Западен", ул."Вечерница №1а, заседателна зала

Офертите се отварят в публично заседание от комисия, назначена от Кмета на Район "Западен". На заседанието могат да присъстват участниците или техни упълномощени предтавители, както и представители на средствата за массово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


по същото време след 24 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решенията на възложителя се обжалват пред комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и всички действия или бездеиствия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лицата в процедурата. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от:1. изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.;2.от получаване на на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Жалба среду действия или бездействия на възложителя се подова в 10 дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва