III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 2 900 000 (два милиона и деветстотин хиляди) лева. Участникът декларира съответствието си с поставеното изискване като предоставя информация, попълвайки поле 1а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).За доказване на посоченото изискване на етап сключване на договор, участникът, избран за изпълнител, следва да представи един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания:1. удостоверения от банки;2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;3. справка за общия оборот. Представянето на горецитираните документи не се изисква, ако са публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Подробна информация относно критериите за подбор , декларирането на съответствието на участника с критериите за подбор в ЕЕДОП и начина на доказване съответствието на участника се съдържа в Документацията за участие в обществената поръчка в РАЗДЕЛ II ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ, т. 4 и т.5.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Участникът декларира съответствие с изискването да е изпълнил минимум 2 дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,попълвайки поле 1б) от раздел В,Част IV от ЕЕДОП.При сключване на договор, участникът, избран за изпълнител представя списък на услугите,идентични или сходни с предмета на поръчката,със стойности,дати и получатели и доказателства за извършените услуги.Участникът декларира съответствие с изискването да притежава внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална версия или еквивалент,попълвайки Част IV, раздел „Г“ от ЕЕДОП.При сключване на договор,участникът избран за изпълнител представя копие на издаден валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална версия или еквивалент,с обхват дейности сходни с предмета на поръчката.Участникът декларира съответствие с изискването да разполага с екип от експерти, попълвайки поле 6) от раздел В, Част IV от ЕЕДОП чрез посочване на ръководителя на екипа и екипа от специалисти, които ще изпълнят поръчката и данни за образование,вкл.дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация и всички др.изисквания към персонала, поставени от Възложителя(посочват се вид и номер на диплома/сертификат или друг документ,срок на валидност,издаващ орган,евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация).При сключване на договор, участникът, избран за изпълнител представя Списък на персонала/екипа,който ще изпълнява поръчката, с посочени квалификация и професионален опит на всички експерти,ангажирани в изпълнението на поръчката,включващ данни за:позиция при изпълнение на поръчката;имена;образование,образователна степен,номер на диплома,дата и орган на издаване;сертификати,вид,номер и орган на издаване;данни за проф. опит. Подробна информация относно критериите за подбор , декларирането на съответствието на участника с критериите за подбор в ЕЕДОП и начина на доказване съответствието на участника се съдържа в Документацията за участие в обществената поръчка в РАЗДЕЛ II ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ, т. 4 и т.5.
1.През последните 3 год.,считано от датата на подаване на офертaта, участникът да е изпълнил минимум 2 дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,а именно:а/ Поне 1 услуга, свързана с изследване/набавяне на информация и данни за техническото състояние на налично хардуерно и софтуерно оборудване в организация с минимум 50 души персонал и б/ поне 1 услуга,свързана с проектиране,изграждане и внедряване на web-базирани информационни системи /портали/и системи за управление на бази данни.Възложителят не поставя изискване изпълнените дейности,идентични или сходни с тези на поръчката,да бъдат на определена стойност. 2.Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална версия или еквивалент,чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка.Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с одит на ИКИ и/или свързани с разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи. 3. Участникът следва да разполага със следния екип от експерти:Ръководител екип – 1 брой;Експерт „Системен архитект” - 1 брой;Експерт „Бизнес анализатор“ – 2 броя;Експерт „Бази данни” - 2 броя;Експерт „Обезпечаване на работата на контактния център“ – 6 броя;Експерт „Консултант „ИКТ“ – 5 броя;Експерт „Инвентаризация“ - 140 броя. Минимални изисквания: Ръководител екип: висше обр-е с мин. ОКС„магистър“ или еквивалент по специалност:математика;информатика и компютърни науки;инженерни науки;електротехника,електроника и автоматика;комуникационна и компютърна техника;информационни системи и технологии или еквивалентни.Допълнит. квалиф-я: минимум 1 сертификат по управление на проекти като PMP (сертификат за управление на проекти от PMI),MSF,PRINCE 2 или еквивалентен и/или сертификат по някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на IT услуги(RUP,SCRUM,ITIL или еквивалентни).Мин.5год. проф.опит в сферата на проектиране,разработване,внедряване и поддръжка на информационни системи или изследване/анализ и оценка на комуникационна архитектура или приложна архитектура или техническо състояние на хардуерно и софтуерно оборудване или еквивалент.Опит като ръководител на мин. 2 ИТ проекта или ръководител на екип за изпълнение на минимум 1 дейност свързана с проектиране,разработване,внедряване и поддръжка на информационни системи или изследване/анализ и оценка на комуникационна архитектура или приложна архитектура или техническо състояние на хардуерно и софтуерно оборудване или еквивалент.Експерт Системен архитект:Висше обр-е,мин. ОКС „бакалавър” или еквивалент по специалност: математика;информатика и компютърни науки;машинно инженерство;електротехника,електроника и автоматика;комуникационна и компютърна техника;информационни системи и технологии или еквивалентни.Мин.3 год.проф.опит в проектиране и изграждане на софтуерни модели и/или софтуерни архитектури и в изграждането на разпределени и многослойни информационни решения или еквивалент.Участие мин. в 1 проект или дейност в областта на информационните технологии,свързани с проектиране на софтуерни архитектури или опит в изграждане на разпределени или многослойни информационни решения или еквивалент.Експерт Бизнес анализатор:Висше обр-е,мин. ОКС „бакалавър“ или еквивалент в областта на природни науки,математика и информатика;социални,стопански и правни науки;технически науки или еквивалентни.Мин. 3 год. проф.опит в разработване на функционални изисквания за информационни системи и в разработка на спецификации за тестване или еквивалент.Участие като бизнес аналитик в мин. 1 проект или дейност в областта на разработване на информационни системи или проект или дейност в областта на анализ на данни или еквивалент. Продължава в т. VI.3.
|