Деловодна информация
01055
07-3(52) 22/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/11/2017 (дд/мм/гггг)
01055-2017-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по геодезия, картография и кадастър 130362903
кв. Павлово, ул. Мусала № 1
София BG 1618 България
инж. Боян Чиприянов +359 28188317
acad@cadastre.bg +359 29555333

Интернет адрес/и

www.cadastre.bg

http://www.cadastre.bg/public-contracts


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.cadastre.bg/public-contracts/izvurshvane-na-tekushti-remonti-na-sgradi-na-agkk-po-shest-obosobeni-pozicii-11-2017
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

геодезия, картогарфия и кадастър

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК по шест обособени позиции“
45000000      
Строителство

Обществената поръчка включва комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строително-ремонтни и монтажни дейности на сгради и находящи се в тях инсталации, които следва да бъдат извършени в определена и е с шест обосбени позиции със следните предмети:
-Обособена позиция № 1 „Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Видин, Враца, Ловеч, Монтана и Плевен“
Обособена позиция № 2 „Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Варна, Добрич, Търговище и Шумен“
Обособена позиция № 3 „Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол“
Обособена позиция № 4 „Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян и Хасково”
Обособена позиция № 5 „Извършване на текущ ремонт в сграда собственост на АГКК, находяща се в гр. София, ул. „Кракра“ № 3
Обособена позиция № 6 „Подмяна дограма по фасада на сграда находяща се в гр. Разград, ул. „Бузлуджа“ №2“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
632500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Видин, Враца, Ловеч, Монтана и Плевен“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Градовете Видин, Враца, Ловеч, Монтана и Плевен

Обособената позиция включва различни видове:
Земни работи Покривни работи Тенекеджийски работи Дърводелски работи, Облицовъчни работи, Мазачески работи , Настилки, Стъкларски работи, Бояджийски работи, Монтаж на метална дограма и метални конструкции, Хидроизолации, Топлоизолации, Сухо строителство, част ВиК и Електрическа
Количествата на гореизброените дейности са подробно разписани в КСС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
99000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради ограничения брой символи в обявлението, подробна информация относно обществената поръчка е налична в документацията за обществена поръчка, качена в профила на купувача.

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Варна, Добрич, Търговище и Шумен“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

Градовете Варна, Добрич, Търговище и Шумен

Обособената позиция включва различни видове:
Земни работи
Армировъчни работи
Бетонови работи
Зидарски работи
Покривни работи
Дърводелски работи
Облицовъчни работи
Мазачески работи
Настилки
Стъкларски работи
Бояджийски работи
Монтаж на метална дограма и метални конструкции
Хидроизолации
Топлоизолации
Столарски работи
Сухо строителство
Част ВиК и Електрическа
Количествата на гореизброените дейности са подробно разписани в КСС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
82500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради ограничения брой символи в обявлението, подробна информация относно обществената поръчка е налична в документацията за обществена поръчка, качена в профила на купувача.

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

Градовете Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол

Обособената позиция включва различни видове:
Сухо строителство
Столарски работи
Монтаж на метална дограма и метални конструкции
Бояджийски работи
Стъкларски работи
Настилки
Мазачески работи
Облицовъчни работи
Дърводелски работи
Тенекеджийски работи
Покривни работи
Бетонови работи
Кофражни работи
Земни работи
Част Електрическа и ВиК
Количествата на гореизброените дейности са подробно разписани в КСС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
154000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради ограничения брой символи в обявлението, подробна информация относно обществената поръчка е налична в документацията за обществена поръчка, качена в профила на купувача.

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонти на сгради на АГКК в градовете Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян и Хасково“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Градовете Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян и Хасково

Обособената позиция включва различни видове:
Бетонови работи
Дърводелски работи
Облицовъчни работи
Мазачески работи
Настилки
Стъкларски работи
Бояджийски работи
Монтаж на метална дограма и метални конструкции
Топлоизолации
Столарски работи
Част Електрическа и ВиК
Количествата на гореизброените дейности са подробно разписани в КСС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
77000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради ограничения брой символи в обявлението, подробна информация относно обществената поръчка е налична в документацията за обществена поръчка, качена в профила на купувача.

II.2) Описание 1

„Извършване на текущ ремонт в сграда собственост на АГКК, находяща се в гр. София, ул. „Кракра“ № 3“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Град София, ул. „Кракра“ № 3

Обособената позиция включва различни видове:
1. ВЪТРЕШНИ ДОВЪРШИТЕЛНИ РАБОТИ
Изхвърляне отпадъци
Настилки
Облицовки
Бояджийски работи
Столарски работи
Таван
Част Електрическа
2. ВЪНШНИ ДОВЪРШИТЕЛНИ РАБОТИ
Демонтажни работи
Фасада
Покрив
Количествата на гореизброените дейности са подробно разписани в КСС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
88000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради ограничения брой символи в обявлението, подробна информация относно обществената поръчка е налична в документацията за обществена поръчка, качена в профила на купувача.

II.2) Описание 1

„Подмяна на дограма на фасада на сграда, находяща се в гр. Разград, ул. „Бузлуджа“ №2“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

град Разград

Обособената позиция включва различни видове:
1 Демонтаж на стара дограма
2 Извозване на стара дограма
3 Монтаж на нова алуминиева дограма по фасада с прекъснат термомост
4 Изработка на алуминиева дограма с прекъснат термомост, цвят по RAL съобразен с фасадата, двуосов механизъм и стъклопакет 4мм бяло + 4мм 4 сезонно/ 32mm.
5 Измазване на козирки и обръщане с фибран
6 Обличане с ламарина по цокъл
7 Монтаж и демонтаж на скеле
Количествата на гореизброените дейности са подробно разписани в КСС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
132000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради ограничения брой символи в обявлението, подробна информация относно обществената поръчка е налична в документацията за обществена поръчка, качена в профила на купувача.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедурата трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя минимум за изпълнението на отделни видове строителни и монтажни работи съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, поне един от участниците в обединението, който ще участва в изпълнението на строителните работи, трябва да е вписан в регистъра, съгласно чл. 3, ал. 3 от ЗКС освен, ако съобразно разпределението на участието в изпълнението се предвижда самостоятелно изпълнение на отделни СМР по чл. 3, ал. 2 от ЗКС от участник/ци в обединението, които не са вписани в ЦПРС – тогава всички участници в обединението, които ще извършват самостоятелни строителни работи, трябва да бъдат вписани в ЦПРС. Когато участник предвижда участието на подизпълнител/и, изискването се отнася до този/тези подизпълнител/и, който/които ще изпълнява/т строителство съгласно разпределението на дейностите, които ще извършва/т.
Информацията за съответствие с изискването се попълва в Част IV, раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на годност /правоспособност/ участникът, избран за изпълнител преди сключването на договор, а в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП трябва да посочи регистрацията си за вида строителни дейности в Камарата на строителите или еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, която да не е прекратена, съответно да представи документ за извършена регистрация, когато това не може да бъде установено от публичен регистър с безплатен достъп или участникът не е посочил институцията, която осигурява достъп или друг начин за установяване на посоченото обстоятелство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя следните изисквания за икономическо и финансово състояние и по шестте обособени позиции:
- участниците да са реализирали минимален общ оборот;
- участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката;
За участник – чуждестранно лице общият и специфичният оборот се изчисляват в лева по официалния курс на БНБ за съответната валута към датата на подаване на офертата.
Участниците следва да предоставят съответната информация за общ оборот в Част IV, Раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП за съответната обособена позиция, за която участват. В случай че липсва информация относно общия оборот за целия изискуем 3-годишен период, участниците попълват Част IV, Раздел Б, т. 3), като посочват датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
Участниците следва да предоставят съответната информация за специализиран оборот за обособената позиция, за която участват, в Част ІV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП. В случай че липсва информация относно този оборот за целия изискуем 3-годишен период, участниците попълват Част IV, Раздел Б, т. 3) като посочват датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
За доказване на съответствието си с минималните изисквания относно икономическото и финансовото състояние за съответната обособена позиция участникът, определен за изпълнител, представя един или няколко от следните документи:
• удостоверение от банка;
• годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
• справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато гореописанире документ/документи са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от съответния компетентен орган на Възложителя по служебен път, участникът посочва необходимата информация за интернет адрес или органа, издаващ документа/предоставящ информацията, в Част IV, Раздел Б, т. 1а), 1б) и 5) от ЕЕДОП.
В случай че поради наличието на основателна причина участникът, определен за изпълнител, не е в състояние да представи гореописаните документ/ти , същият може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг официален документ, издаден от банка, финансова институция или държавен орган, от който е видно съответствието с минималните изисквания за общ и специализиран /конкретен/ оборот.


1. Общ оборот - Участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, съобразно определения минимален общ оборот за обособената позиция, за която всеки участва.
Минималният общ оборот по обособени позиции е съобразен със стойността, обема и срока за изпълнение на съответната позиция, и е:
1) За ОП № 1 – 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева;
2) За ОП № 2 – 124 000 (сто двадесет и четири хиляди) лева;
3) За ОП № 3 – 230 000 ( двеста и тридесет хиляди) лева;
4) За ОП № 4 - 120 000 (сто двадесет хиляди) лева;
5) За ОП № 5 – 132 000 (сто тридесет и две хиляди)) лева;
6) За ОП №6 – 200 000 (двеста хиляди) лева.
2. Специализиран /конкретен/ оборот - Всеки участник трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - дейности, свързани със строително-монтажни или строително-ремонтни работи на строежи (жилищни, общественообслужващи или промишлени), за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, за обособените позиции, за които участва, като минималният специализиран оборот е:
1) ОП № 1 – 99 000 (деветдесет и девет хиляди) лева;
2) ОП № 2 – 82 500 (осемдесет и две хиляди и петстотин) лева;
3) ОП № 3 – 154 000 (сто петдесет и четири хиляди) лева;
4) ОП № 4 – 77 000 (седемдесет и седем хиляди) лева;
5) ОП № 5 – 88 000 (осемдесет и осем хиляди) лева.
6) ОП №6 – 132 000 (сто тридесет и две хиляди) лева.
Забележка:
В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, същият следва да покрива съвкупно изискванията за реализиран минимален общ и специфичен /конкретен/ оборот без ДДС за обособените позиции за които участва.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката - през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферти
Изискване за опит е еднакво за всички обособени позиции.
Изпълнението на това изискване може да се докаже, с изпълнението на едни и същи дейности/договори/обекти във всички обособени позиции, когато участник участва за повече от една обособена позиция.
Информацията за опита на участниците се попълва в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП.
За доказване на наличието на опит в изпълнението на дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката, участникът, определен за изпълнител, представя Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с определен персонал - специалисти и работници
Изискването за персонал е еднакво за всички обособени позиции, като за техническия ръководител и работниците следва да се съобразят съответните групи работи, посочени в количествената сметка за обособената позиция, за която се участва.
Участниците трябва да декларират съответствието си с минималните изисквания за персонал, като посочат в Част IV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП следната информация за предлаганите технически лица:
• позиция в екипа;
• име, презиме и фамилия на лицето;
• образование;
• правоспособност – когато се изисква преминат курс/издаден документ;
• придобит стаж и/или участие в дейности/проекти, при изпълнението на които лицето е придобило изискуемия опит – посочване на работодател/проект, начало и край на работата, в която е участвало.
Лицата, чрез които се доказва изискването, които не са в нормативно регулирано отношение (сключено действащо трудово или приравнено на него правоотношение) с участника, а когато участник е обединение, което не е юридическо лице – с член на обединението, са трети лица по смисъла на чл. 65 от ЗОП и по отношение на тях са приложими съответните условия и изисквания, посочени в т. 6 от този раздел.
За доказване спазването на минималните изисквания към екипа за изпълнение, избраният за изпълнител участник представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който са посочени данни, доказващи изпълнението на съответните минимални изисквания за образование, професионална компетентност и правоспособност за всяко от лицата.


1. Участник следва да има опит в успешното изпълнение на най-малко 1 (една дейност) с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „дейности, сходни с предмета на поръчката“, трябва да се разбира извършването на СМР и СРР на жилищни, общественообслужващи или смесени сгради, които да включват най-малко две от следните групи ремонтни дейности: облицовъчни работи, поставяне на настилки, мазачески работи, сухо строителство, бояджийски работи, подмяна и поставяне на дограма, полагане на електро или ВиК инсталации.Посоченото изискване за опит е еднакво за всички обособени позиции.
2. Изисквания за персонал:
1/ Технически ръководител /ТР/ – строителен техник/строителен инженер - 1 бр., който е:
а) с образование и техническа правоспособност съгласно чл. 163а, ал. 2 от Закона за устройство на територията, а за чуждестранно лице - съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ;
б) с минимум 3 (три) години професионален опит по специалността;
в) с опит като ТР в изпълнението на поне 2 (две) строителни дейности, включващи основен или текущ ремонт на жилищна, административна или смесена сграда, поне едната от които дейности да включва довършителни или ремонтни работи с повече от три групи строителни работи в обхвата на работите, посочени в количествената сметка от техническите спецификации за съответната обособена позиция;
г) Съгласно чл.163а, ал. 1 от ЗУТ ТР следва да е назначен по действащ трудов договор, при – обединение – от съдружника в обединението, който е определен за изпълнител на по-голям дял от СРР. Предпоставка за сключване на договор с избрания изпълнител е трудовото правоотношение да е възникнало към моменента на сключването му.
2/ Експерт Отговорник по качеството /ОК/– 1 бр., който е:
а) със завършено висше образование – образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ в област „Технически науки”, с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., професионална квалификация „строителен инженер“ или „инженер“, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство”, или еквивалентна образователна степен с еквивалентна професионална квалификация, придобита в чужбина, в област, еквивалентна на посочената;
б) с опит като ОК не по-малко от 2 (две) години или в изпълнението на поне 1(една) строителна дейност, включващи основен или текущ ремонт на жилищна, административна или смесена сграда, поне едната от които дейности да включва довършителни или ремонтни работи;
в) наличие на лиценз/сертификат/удостоверение или друг документ от компетентен орган за преминато обучение за контрол върху качеството за изпълнение в строителството.
3/ Експерт Координатор по безопасност и здраве/КБЗ/ – 1 бр., който е:
б) разполага с документ за успешно преминат курс/обучение по безопасност и здраве, включитено съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
в) с минимум 2 (две) години опит като КБЗ или опит като КБЗ в изпълнението на поне 1 (една) строителна дейност, свързани със строително-монтажни или строително-ремонтни работи.
4/ Работници – 3 бр., всеки от които с професионална компетентност в поне една дейност в обхвата на групите работи, посочени в количествената сметка от техническите спецификации за съответната обособена позиция.
*Когато участникът, участва за повече от една обособена позиция, изпълнението на минимални изисквания за персонал се доказва с различни лица, тоест участника не може участва с един екип по различните обособени позиции. В офертата за една обособена позиция не се допуска едно лице/лица да съвместява/т различни позиции, независимо че може да отговаря на изискванията, приложими за повече от една позиция.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранция за изпълнение
1.1. Гаранцията за изпълнение на договора по всяка обособена позиция е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на съответния договор без ДДС.
1.2. Гаранцията се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на:
• парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или
• безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на Възложителя, или
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

сградата на АГКК, гр. София 1618, ул. Мусала № 1

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване могат да присъстват на откритите заседания на комисията, при спазване установения режим за достъп до сградата на АГКК.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство по предмета на поръчката съгласно законодателството на държавата, в която е установено, при условие че отговаря на предварително обявените изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и документация, както и на изискванията на ЗОП и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП).
2. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
3. Други основания за отстраняване:Възложителят отстранява от участие в процедурата:
-Свързани лица, по смисъла на § 2, т. 45 от ДР към ЗОП.
Забележка: Това условие не се отнася до подизпълнители и трети лица.
- Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Агенция по геодезия, картография и кадастър
кв. Павлово, ул. Мусала № 1
София 1618 България
acad@cadastre.bg +359 28188383
www.cadastre.bg +359 29555333

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва