Деловодна информация
00575
26-1549-28 22/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/11/2017 (дд/мм/гггг)
00575-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАКОВСКИ 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
инж. Светлана Шопова - Гл. инженер на Община Раковски, инж. Веселин Мандраджийски - Гл. експерт Инвеститорски контрол и Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски +359 31512213/+359 31515058/+359 31512369
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/pages/detailed_page.php?id=014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНО-ЕФЕКТИВНИ МЕРКИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КАЧЕСТВЕНИ ОБЩЕСТВЕНИ УСЛУГИ В АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ С АДРЕС: ГР. РАКОВСКИ, ОБЛ. ПЛОВДИВ, ПЛ. БЪЛГАРИЯ“ № 1“
45000000      
Строителство

„ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНО-ЕФЕКТИВНИ МЕРКИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КАЧЕСТВЕНИ ОБЩЕСТВЕНИ УСЛУГИ В АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ С АДРЕС: ГР. РАКОВСКИ, ОБЛ. ПЛОВДИВ, ПЛ. БЪЛГАРИЯ“ № 1“, а именно: топлинна изолация на външни стени на 650 кв.м.; подмяна на амортизирана дървена дограма на 50 кв.м.; топлоизолация на покрив на 560 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
351324.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45260000      
45420000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, пл. "България" № 1 - административна сграда

„ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНО-ЕФЕКТИВНИ МЕРКИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КАЧЕСТВЕНИ ОБЩЕСТВЕНИ УСЛУГИ В АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ С АДРЕС: ГР. РАКОВСКИ, ОБЛ. ПЛОВДИВ, ПЛ. БЪЛГАРИЯ“ № 1“, а именно: топлинна изолация на външни стени на 650 кв.м.; подмяна на амортизирана дървена дограма на 50 кв.м.; топлоизолация на покрив на 560 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
351324.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката се финансира със средства на Националния доверителен екофонд.Определената от възложителя прогнозна стойност представлява максималната цена за изпълнение на поръчката. Участниците, които са предложили цена за изпълнение на поръчката, която надвишава определената от възложителя прогнозна стойност, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация в ЦПРС за строежи минимум
I група, четвърта категория. При подаване на офертата, изпълнението на това изискване се декларира в Част IV раздел А ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. За доказване на изискването, участниците представят копие от Удостоверението за регистрация в ЦПРС заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За доказване на изискването по т.1 от "изискв.мин.ниво" участниците представят док-во за притежаваната от тях застраховка „Професионална отговорност на строителя“, заверено „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, т.5 от ЕЕДОП. Приложима т.12.1 от документацията за участие.
2. За доказване на изискването по т. 2. от "изискв.мин.ниво" участниците представят копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП, както и справка за оборота от строителство, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“, т.2а от ЕЕДОП. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Приложима т.12.2 от д-ята.


1. За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на: 100 000 лв. (сто хиляди лева) (чл.5, ал.2, т.4 от НУРЗЗПС).
2. Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на поръчката, а именно 351 324,99 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на изискването по т. 1. от "изискв.мин.ниво" участниците представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1а от ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Приложима т.13.1 от д-ята.
2. Съответствието с изискването по т. 2 се декларира в част IV раздел Г от ЕЕДОП. За доказване на изискването по т. 2. от "изискв.мин. ниво" участниците представят копие на посочените в т. 2.1. и 2.2 сертификати, заверени „Вярно с оригинала“ и подпис на лице с представителни функции, при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Приложима т.13.2 от д-ята.
3.За доказване на изискването по т. 3 от "изискв.мин.ниво" участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата по т. 3.1 и т.3.2. и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.6 от ЕЕДОП. Приложима т.13.3. от д-ята.


1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира извършването на всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност (СМР):
- топлоизолация на покрив,
- топлоизолация на стени,
- подмяна на дограма.
* За покриване на това минимално изискване е достатъчно всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност да е изпълнена на поне един обект.
2.Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:
2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство;
2.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство.
Сертификатите по т. 2.1. и 2.2 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
3. Участниците трябва да разполагат с екип от технически лица, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно:
3.1.Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба;
3.2. Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл. 5, от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от общата цена на договора за ОП без включен ДДС, посочена в т. 2.1. от договора. Участникът сам избира формата на гаранцията, като може да я представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената сметка на възложителя или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Ако изпълнителят избере да я предостави под формата на парична сума, то тя може да бъде преведена по следната сметка на възложителя:
IBAN: BG 39 UNCR 7000 3321 7599 06
BIC: UNCRBGSF
банка: "УниКредит Булбанк" АД
град/клон/офис: гр. Раковски
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договор. Допъл. инфор. в т.37 и 38 от д-ята за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Раковски, пл. "България" № 1 - Заседателна зала - етаж ІІ

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците в процедурата не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.3-5 вкл. от ЗОП.
2. В съответствие с чл. 104, ал. 2 ЗОП при провеждане на настоящата процедура, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
3. Определената от възложителя прогнозна стойност на поръчката представлява максимална цена за изпълнение на поръчката. Участниците, които са предложили цена за изпълнение, която надвишава определената от възложителя прогнозна стойност, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
4. Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, с настоящото обявление Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договора за финансиране между Националния доверителен екофонд и възложителя (в качеството му на бенефициер). Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договор.
5. Настоящата процедура се финансира със средства, предоставени от НДЕФ, при условията на чл.114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от:
1.изтичането на срока по чл. 100 ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3.публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва