Деловодна информация
2692
110 20/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
2692-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Детска градина № 74 ДЪГА 000676181
гр.София, район Подуяне, ж.к. Суха река, ул. Хан Севар № 1
София BG411 1517 България
Райна Симеонова Велинова +359 2847-98-36
r.s.velinova@abv.bg +359 2847-98-36

Интернет адрес/и

http://dg74-daga.com/

http://sop.bg/dg74-daga-628/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/dg74-daga-628/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДГ №74 "ДЪГА" за 2018 година"
15000000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти, обезпечаващи нуждите на ДГ №74 Дъга в гр.София.Доставките са периодични по заявка на Възложителя, определяща количеството и вида артикули, съгласно техническата спецификация към документация за участие, публикувана на сайта на училището. Всяка една заявка на Възложителя може бъде неограничена по обем, видове артикули и периодичност, за което Изпълнителят следва да предвиди осигуряването на необходите за изпълнението й технически средства, без това да е за сметка на качеството на стоките. В настоящата поръчка не са посочени количества на артикулите стоки, а само видове артикули, от които Възложителят си запазва правото да заявява толкова количество, колкото му е необходимо за дейността. .Максималният срок за изпълнение на поръчката е до една година или до изчерпване на финансовия ресурс. Ще се приемат и заплащат само стоки, които отговорят на всички нормативни изисквания и изисквания на Възложител
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, район Подуяне, ж.к. „Суха река“, ул. „Хан Севар“ №1

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, който ще извършва доставки на хранителни продукти, обезпечаващи нуждите на ДГ №74. Обектът на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП са достави на хранителни стоки, съгласно приложената към документацията за участие техническа спецификация, публикувани на сайта на ДГ 74. Хранителните стоки са предназначени за осигуряване на здравословно и пълно хранене на децата, посещаващи детското заведение. Доставките ще се извършват периодично по конкретна заявка от Възложителя, определяща количеството и вида артикули, съгласно техническата спецификация.Всяка една заявка на Възложителя може бъде неограничена по обем, видове артикули и периодичност, за което Изпълнителят следва да предвиди осигуряването на необходите за изпълнението й технически средства, без това да е за сметка на качеството на стоките. В настоящата поръчка не са посочени количества на артикулите стоки, а само видове артикули, от които Възложителят си запазва правото да заявява толкова количество, колкото му е необходимо за дейността. Възложителят си запазва правото и да не заявява изпълнението на всички посочени в техническата спецификация видове стоки. Финансовите средства са от бюджета на градината и ще се заплащат само тези стоки, които отговарят на изискванията на Възложителя и всички относими нормативни актове на РБългария.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на конкретна възложена доставка    20 %
Срок на доставка при рекламации/ спешни поръчки    20 %
организация и координация на изпълнение и оценка и избягване на риска    20 %
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цялата информация е опикана подробно в документацията за участие на сайта на градината.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изискване за годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност към участниците/ кандидатите по настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 80 000 (осемдесет хиляди) лева, от който 50 000 (петдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 80 000 (осемдесет хиляди) лева, от който 50 000 (петдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.;2. Участникът трябва да разполага с минимум 2 /две/ специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставката.; 3.Участниците следва да разполагат с минимум един обект за търговия на едро (складова база с необходимата хладилна техника) за всички хранителни продукти, обект на поръчката, регистриран по реда на чл. 12 и сл. от ЗХ.;4.4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на безопасност на храните по стандарт БДС ЕН ISO 22000-2006 или еквивалентен, или внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки (HACCP).
За всички посочени изисквания Възложителят е предоставил по-подробна информация и разяснения в документацията за участие, публикувана на сайта на градината.
* Забележка: Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на едро на хранителни стоки /продукти/.


1.Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.;2. Участникът трябва да разполага с минимум 2 /две/ специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставката.; 3.Участниците следва да разполагат с минимум един обект за търговия на едро (складова база с необходимата хладилна техника) за всички хранителни продукти, обект на поръчката, регистриран по реда на чл. 12 и сл. от ЗХ.;4.4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на безопасност на храните по стандарт БДС ЕН ISO 22000-2006 или еквивалентен, или внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки (HACCP).
За всички посочени изисквания Възложителят е предоставил по-подробна информация и разяснения в документацията за участие, публикувана на сайта на градината.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставките ще се извършват периодично по конкретна заявка от Възложителя, определяща количеството и вида артикули, съгласно техническата спецификация към настоящата документация. Всяка една заявка на Възложителя може бъде неограничена по обем, видове артикули и периодичност, за което Изпълнителят следва да предвиди осигуряването на необходите за изпълнението й технически средства, без това да е за сметка на качеството на стоките. Срокът за изпълнение на доставките е съобразно офертата на участника, но същият не може да бъде по-кратък от ? (половин) час и по-дълъг от 24 (двадесет и четири) часа след получаване на заявка от Възложителя. Възложителят ще приема и заплаща само стоки, които отговорят на всички нормативни изисквания, в срок на годност и отговорят на изискванията по настоящото процедура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/12/2017 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/12/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр.София, район Подуяне, ж.к. Суха река, ул. Хан Севар № 1

На отварянето
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

До участие се допускат всички участиници, които са подали оферта, включваща:
1.Опис на представените документи; 2. Оферта за участие в обществена поръчка по образец на Възложителя;3. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), където се декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор, изрично посочени от Възложителя в документацията за участи .4. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП (когато е приложимо). 5.Техническо предложение, съдържащо: а) Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
б) Предложение за изпълнение на поръчката, в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя – по образец на Възложителя. в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор по образец на Възложителя;
г) декларация за срока на валидност на офертата - по образец на Възложителя. д) декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд по образец на Възложителя.е) Декларация за установяване на обстоятелствата по смисъла на чл. 66, ал. 1 ЗОП за използване на подизпълнители с посочване на имената им, вида и дела от поръчката която ще изпълняват по образец (ако е приложимо). Към декларацията се представят доказателства за поетите от подизпълнителя/ите задължения в един от следните варианти – декларация за участие от подизпълнителя и поетите ангажименти или копие от подписан договор, от който да се видни видът и делът, който подизпълнителя ще изпълнява. и) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 101, ал. 11 ЗОП – по образец на възложителя.; 6. Когато участникът е обединение заверено копие на документ или доказателства за изпълнение на изисквания по чл.17 от настоящата документация. ;7. Ценово предложение по образец на Възложителя 1в отделен плик). ;8. Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС – по образец на Възложителя.;9. Декларация за конфиденциалност по чл. 102, ал. 1 от ЗОП – свободен текст (ако е приложимо). Участниците не могат да се позовават на конфиденциалност по отношение на предложенията от офертите им, които подлежат на оценка.
Определеният за изпълнител участник, обезпечава изпълнението на договора с гаранция, която е 5% (пет на сто) от стойността на договора.
Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията под формата на парична сума или банковата гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
В случай, че участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда по следната банковата сметка:
„ОБЩИНСКА БАНКА” АД
IBAN: BG68SOMB91303326308001
BIC: SOMBBGSF
ОСНОВАНИЕ : „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Доставка на хранителни стоки за нуждите на Детска градина № 74 „Дъга” за 2018 година.“
В случай, че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена съгласно образец на възложителя. Оригиналът на банковата гаранция се представя преди сключване на договора за изпълнение на поръчката.
В случай, че гаранцията за изпълнение е представена под формата на застраховка, то същата задължително следва да бъде за целия период на договора, включително и гаранционния период.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва