Деловодна информация
00151Община Троян
И-РД-2267 20/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00151-2017-0035 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Троян 000291709
пл. Възраждане №1
Троян BG315 5600 България
инж. Николай Райковски; инж. Мария Василева; Пламена Димитрова +359 67068005
pdimitrova@troyan.bg +359 67068005

Интернет адрес/и

www.troyan.bg

http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=295


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=295
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изграждане прилежаща инфраструктура на търговски комплекс (Малък пазар)"
45000000      
Строителство

Основната цел на тази поръчка е избор на изпълнител за извършване на строително- монтажните работи за изграждане прилежаща инфраструктура на търговски комплекс (Малък пазар), предствляващ етап А-Техническа инфраструктура и вертикална планировка от разрешението за строеж на обект "Малък пазар" – обществено обслужваща сграда и инфраструктура в УПИ VII "За обществено обслужване и подземни гаражи" и УПИ VIII "За обществено обслужване (имоти с идентификатори 73198.504.392, 73198.504.404), кв.313 по плана на гр. Троян".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
395323.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на гр. Троян.

Предмет на настоящата обществена поръчка е "Изграждане прилежаща инфраструктура на търговски комплекс (Малък пазар)".
За обект "Малък пазар" – обществено обслужваща сграда и инфраструктура в УПИ VII "За обществено обслужване и подземни гаражи" и УПИ VIII "За обществено обслужване (имоти с идентификатори 73198.504.392, 73198.504.404), кв.313 по плана на гр. Троян" е издадено Разрешение за строеж №147 от 01.11.2017 г.
Проектът се реализира на етапи, както следва:
А) Техническа инфраструктура и вертикална планировка;
Обхват на етап А - подготовка на площадката; груб строеж до кота ±0,00 - изкопи, фундиране на трите модула павилиони; покритие на пешеходния пасаж, площадкови мрежи; външни връзки, околно пространство.
Б) Обществено обслужваща сгарда (Група павилиони 1, Група павилиони 2 и Заведение за бързо хранене +обществена тоалетна)
Обхват на етап Б - Изграждане павилиони от кота ±0,00, включващи груб строеж до покрив; монтажни работи; изпълнение на покрива /конструкция, изолации, водоотвеждане/; монтаж на дограми; изпълнение на инсталации; довършителни работи;
Основната цел на тази поръчка е избор на изпълнител за извършване на строително- монтажните работи за изграждане прилежаща инфраструктура на търговски комплекс (Малък пазар), предствляващ етап А - Техническа инфраструктура и вертикална планировка от разрешението за строеж на обекта;
Обхватът на работа по изграждане на горепосочения обект включва минимум, но не се ограничава, в следните задължения на Изпълнителя по настоящата обществена поръчка:
•Подготовка на строителната площадка;
•Доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството;
•Изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрения проект и спецификации;
•Въвеждане в експлоатация, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта;
•Отстраняване на дефекти през гаранционните срокове съобразно нормативната уредба;
•Изпълнение на административните изисквания към дейността на Изпълнителя съгласно приложимата нормативна уредба, техническата спецификация и договора за изпълнение на СМР.
Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените технически/работни проекти и спецификации, както и въз основа на разрешението за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
395323.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/09/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи Първа и Четвърта група – Четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от същите групи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При подаване на оферта участниците само посочват/декларират изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква A) чрез посочване на документа, валидност, орган или служба, издаващи документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна полица за застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на строителя за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му.

Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума за тази категория строеж – минимум четвърта категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва информацията за наличието на застраховка в раздел IV Критерии за подбор, т. Б "Икономическо и финансово състояние", т. 5 от ЕЕДОП - образец от документацията за обществената поръчка.
В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор, следва да се представи заверено копие на валидна полица за застраховка за професионална отговорност за четвърта категория по чл. 171 от ЗУТ на строителя за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критериите за подбор в настоящата обществена поръчка по отношение на техническите и професионални възможности са свързани с изискванео участникът да е изпълнил поне едно строителство идентично или сходно на предмета на поръчката през последните 5 години от датата на подаване на оферта; да разполага с необходимите технически лица.

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство на поне един обект, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Забележка: За „строителство, сходно с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване, което задължително включва и вертикална планировка и озеленяване, изграждане/реконструкция/рехабилитация на ВиК мрежи, изграждане/реконструкция/рехабилитация на ел.снабдителна мрежа и озеленяване.
При подаване на оферта участниците само посочват/декларират изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1а) чрез посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор, следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага със следните технически лица:
- Технически ръководител – технически правоспособно лице с квалификация "строителен инженер" или "строителен техник", съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ с не по-малко от 5 г. професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ в областта на строителството.
- Отговорник по контрола върху качеството – правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, 1 год. опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;
- Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
При подаване на оферта участниците само посочват/декларират съответствието си с изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, раздел В, т. 6).
В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор, следва да представи списък на техническите лица за изпълнение на поръчката, ведно с приложенията към него, съгласно документацията към настоящата обществена поръчка.
В случай, че участникът използва ресурсите на трети лица, участникът представя доказателства, че ресурсите са на разположение на участника за целия срок за изпълнение на поръчката и представя ЕЕДОП от третите лица в части I,II, III и IV.
В случай, че участникът в процедурата е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), тези минимални изисквания се прилага за обединението като цяло.
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/05/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" №1 в Заседателната зала на трети етаж.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При провеждане на процедурата възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 181, ал. 2 от ЗОП, а именно: допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя.
Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания, ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 101, ал. 11 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Финансирането се осигурява от бюджета на община Троян.
На основание чл. 111 от ЗОП възложителят изисква гаранция за изпълнене на договор. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без вкл. ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
Схема на плащане:
- междинни плащания се извършват за реално изпълнени СМР в размер на поне 20% от стойността на договора за обществената поръчка, в срок до 30 дни след подписване на протокол по образец за извършени СМР на база действително извършени видове работи, съгласно посочената в КСС единична цена за съответна позиция и след представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актувани количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок до 30 дни след отстраняване на несъответствията и получено одобрение от Възложителя.
Сумата от изплатените междинни плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора с вкл. ДДС;
- окончателното плащане ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на екзекутивна документация, протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. Окончателното плащане се изчислява като стойност, след като се приспаднат междинните плащания.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл. 112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора определеният изпълнител изпълни условия на чл. 112, ал. 1 от ЗОП.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, избран за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва