Деловодна информация
00193Ту-София
04-00-290 17/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00193-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
бул. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова - юрисконсулт, отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/141


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/141
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Извършване на строително-монтажни работи (СМР) с цел текущи и аварийни ремонти на учебните корпуси на ТУ-София“
45000000      
Строителство

Ремонтните строително - монтажни работи, които са предмет на поръчката, обхващат следните части: Архитектурно – строителна (АС), Водоснабдяване и канализация (ВиК), Електроинсталации (ЕЛ), Отопление, вентилация и климатизация (ОВК).Конкретните видове и количества ремонтни строително - монтажни работи, броят и честотата на възлагателните листове се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя и в рамките на бюджетните му възможности, както и съгласно стойността на договора за изпълнение. Изпълнителят осигурява авариен ремонт 24 часа в денонощие, включително в извънработно време, празнични и почивни дни.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
180983.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45200000      
45300000      
45310000      
45330000      
45332300      
45331000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката са учебните блокове на Технически университет – София, намиращи се в гр. София, бул. Св. Климент Охридски, № 8.

Ремонтните строително - монтажни работи, които са предмет на поръчката, обхващат следните части: Архитектурно – строителна (АС), Водоснабдяване и канализация (ВиК), Електроинсталации (ЕЛ), Отопление, вентилация и климатизация (ОВК) и включват:
- поддръжка и авариен ремонт на санитарни възли – частична облицовка с фаянс по стени и теракота по под, направа на мазилка и/или изкърпване по стени и тавани, бояджийски работи;
- поддръжка и авариен ремонт на зали, кабинети и лаборатории - частична подмяна на подовата настилка, боядисване с латекс, блажно боядисване по дървена дограма (врати) и метални повърхности (радиатори и тръби), подмяна на фаянс;
- поддръжка и авариен ремонт на коридори, фоайета и общи помещения - изкърпване на гипсова мазилка и/или гипсова шпакловка по стени и тавани, боядисване с латекс, блажно боядисване по стени и дограма, подмяна на настилки с теракот и гранитогрес;
- поддръжка и авариен ремонт на дограма – подмяна на стъкла и стъклопакети;
- поддръжка и авариен ремонт, отнасящи се до подмяна на водопроводни тръби за топла и студена вода, включително съединителни части на водопроводни инсталации, подмяна на канализационни тръби, подмяна на санитарен фаянс и арматура;
- поддръжка и авариен ремонт на етажни ел.табла, ремонт на електроинсталации, профилактика и ремонт на трафопостове;
- поддръжка и авариен ремонт на ОВК инсталации - подмяна на тръби, радиатори и арматура.
- гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
Очакваните видове работи при изпълнението на текущия и аварийния ремонт са подробно посочени в приложената Спецификация на видовете строително – монтажни работи (Приложение № 1 към Техническата спецификация). При възникване на видове работи, извън посочените в Спецификацията, единичните цени следва да се докажат с анализи, формирани на база на показателите за ценообразуване от офертата на участника и фактури за материалите.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка-Предложен от участника гаранционен срок по чл. 20, ал. 4, т. 4 от Наредба № 2/31.07.2003 г.    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
180983.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят Техническа оценка (ТО), Подпоказателите и относителната им тежест за определяне на Финансовата оценка (ФО), както и комплексната оценка (КО) са посочени в Раздел VI.3) "Допълнителна информация".
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за ПЪРВА група, строежи от ТРЕТА категория съгласно ПРВВЦПРС и/или ПЕТА група (Отделни строително-монтажни работи, съгласно позиция F „Строителство” от КИД-2008) – позиции 41( 41.2), 43(43.2, 43.3, 43.9) и/или други свързани с предмета на поръчката в тази група, както и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Чуждестранните лица трябва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При подаване на офертата участникът попълва част IV, раздел А) в ЕЕДОП.
При сключване на договора се представя копие на документ, удостоверяващ, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за ПЪРВА група, строежи от ТРЕТА категория съгласно ПРВВЦПРС и/или ПЕТА група (Отделни строително-монтажни работи, съгласно позиция F „Строителство” от КИД-2008) – позиции 41( 41.2), 43(43.2, 43.3, 43.9) и/или други свързани с предмета на поръчката в тази група, както и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Не се изисква представянето на заверено копие на документи, когато информацията е достъпна чрез публичен безплатен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката – Първа група, трета категория строежи или съответен валиден еквивалентен документ.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката – Първа група, трета категория строежи или съответен валиден еквивалентен документ. Застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи Първа група, трета категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът посочва съответните обстоятелства в ЕЕДОП, част IV, Раздел Б).
При сключване на договора се представя - копие на документ за застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката – Първа група, трета категория строежи. Застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) или съответен валиден еквивалентен документ. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи Първа група, трета категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на сключване на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум един обект, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
Участникът да е въвел системи за управление на процесите в областта на предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно:
- стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:20015, или еквивалнтен, с обхват, включващ строително-монтажни работи, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
- стандарт EN ISO 14001:2004, или еквивалентен, с обхват, включващ строително-монтажни работи, или еквивалентен мерки за опазване на околната среда.
3. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката.


1. Участникът, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум един обект, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
Под дейност (строителство),идентична или сходна с предмета и обема на поръчката (сграда с минимум РЗП 1200,00 кв.м.), следва да се разбира извършване на строителство на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради, съгласно номенклатурата в Приложение №2 към Наредба №1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Строителстовото се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лица, изискването се прилага за обединението като цяло. При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът посочва съответните обстоятелства в ЕЕДОП, част IV, Раздел В.
2. Участникът да е въвел системи за управление на процесите в областта на предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно:
- стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:20015, или еквивалнтен, с обхват, включващ строително-монтажни работи, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
- стандарт EN ISO 14001:2004, или еквивалентен, с обхват, включващ строително-монтажни работи, или еквивалентен мерки за опазване на околната среда.
Участникът посочва съответните обстоятелства в ЕЕДОП, част IV, Раздел Г.
3. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, както следва:
- “Ръководител на обекта” – трябва да отговаря на изискванията на чл.163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и да има минимум 3 (три) години професионален опит като ръководител на обект.
- Експерти “Строителство” – Участникът трябва да разполага с минимум по един експерт за всяка част (АС, ВиК, Ел и ОВК). Експертите трябва да отговарят на изискванията на чл.163а от ЗУТ и да имат професионален опит минимум 2 (две) години по съответната специалност.
- Експерт „Координатор по безопасност и здраве“ - лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
- Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи, който да притежава професионална квалификация “строителен инженер” или „строителен техник” с валидно удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентна и да има опит минимум 2 години като контрольор по качеството на строително-ремонтните работи.
Забележка: Не се допуска едно лице да бъде посочено за повече от един експерт или технически ръководител.
При подаване на офертата Участникът посочва съответните обстоятелства в ЕЕДОП, част IV, Раздел В.
При сключване на договора се представя:
1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:20015, или еквивалентен, с обхват, включващ строително-монтажни работи и заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004, или еквивалентен, с обхват,включващ строително-монтажни работи.
3. списък на персонала(експертите), който ще изпълнява поръчката,в който е посочена професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При сключване на договора Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията се предоставят в една от следните форми:
-парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя:
Банка: БНБ
Банков код (BIC): BNBGBGSD
Банкова сметка (IBAN):BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01
-банкова гаранция;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато изпълнителят е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договор, като 0,5 % - обезпечават посочения в техническото предложение на Изпълнителя гаранционен срок. Плащането на цената на договора се извършва при условията, посочени в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Климент Охридски № 8, учебен блок № 1, етаж 2, Заседателна зала на Академичния съвет.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Показателят Техническа оценка (ТО) се определя от предложения от участника гаранционен срок по чл. 20, ал. 4, т. 4 от Наредба № 2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти - P1.
Подпоказателите и относителната им тежест за определяне на Финансовата оценка (ФО) са:
P2-Сума от единичните цени на всички видове работи: 60 %
P3-Средна часова ставка: 30 %
P4-Допълнителни разходи върху труд: 4 %
P5-Допълнителни разходи върху механизация: 2 %
P6-Доставно-складови разходи: 2 %
P7-Печалба: 2 %
Показателят Финансова оценка (ФО) се определя по следната формула:
ФО = 60%xP2 + 30%xP3 + 4%xP4+ 2%xP5+ 2%xP6+ 2%xP7
Комплексната оценка се изчислява по следната формула:
КО = 10%xТО + 90%xФО
В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП.
Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
•участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП;
•участник,който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията, посочени в Техническата спецификация на Възложителя от документацията за участие;
•участник, за когото след изтичане на срока по пар. 14 от ПЗР на Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от този закон.
Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствието с изискванията за подбор, поставени от възложителя и оповестени в Обявлението посредством попълване на съответните полета от ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. При участие на обединения се прилага чл.59, ал.6 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнител/и се прилага чл.66, ал.1 от ЗОП. Участникът може да използва капацитета на трети лица при спазване на чл. 65 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор съгласно Раздел III.1.1, III.1.2 и III.1.3 от обявлението.
Сертификатите по т. 2 от Раздел III.1.3) трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Поръчката се финансира с бюджетни средства на Възложителя.
Оглед на обектите: Заинтересованите лица могат да извършат оглед на обектите, който може да се реализира всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа, до датата, определена като краен срок за получаване на оферти, след предварителна заявка на тел. 0882270594 – Петър Петров, ръководител отдел ПМБ, или на електронна поща: zop@tu-sofia.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва