Деловодна информация
00207
07-ОП-6 15/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00207-2017-0129 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Районна здравноосигурителна каса - Габрово 1218582201499
ул. Отец Паисий 25
Габрово BG322 5300 България
инж. Стефан Христов +359 66819525
gabrovo@nhif.bg +359 66819523

Интернет адрес/и

http://www.nhif.bg

http://www.nhif.bg/web/guest/1433


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nhif.bg/web/guest/1433
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионална или местна агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Осъществява и администрира задължителното здравно осигуряване в РБ.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на текущ ремонт – изкърпване на пукнатини, влагоизолиране, боядисване на работни и сървърни помещения и стълбище в сградата на РЗОК – Габрово”
45442110      
Строителство

1. Латексово боядисване по стени, вкл. преместване на мебелировка и облепяне - 457 м.
2. Обработка пукнатини по стени - 21.6 кв. м.
3. Място на изпълнение: работни и сървърни помещения и стълбище в административната сграда на РЗОК-Габрово.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45442110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Административната сграда на РЗОК-Габрово, ул. Отец Паисий 25.

Както е посочено по-горе в раздел II.1.4.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В публичното състезание могат да участват всички заинтересовани български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която то е установен.
Спрямо участниците трябва да не са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Участниците следва да отговарят на всички предварително обявени от Възложителя условия. Изискуемите документи, които следва да се представят с офертата са изчерпателно описани в документацията за обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическото или финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да отговарят на условията, посочени по-долу и удостоверяват това, като представят съответните документи - оригинали или заверени от участника копия с подпис и печат:
1. Участникът следва да представи декларация (образец Приложение № 11), че влаганите материали ще съответстват на изискванията на Възложителя, като материалите, изделията и продуктите ще бъдат в съответствие със съществените изисквания към строежите и ще бъдат спазвани технологичните изисквания за влагането им. . Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат;
2. Участникът трябва да докаже, че разполага с експерти и работници, притежаващи съответни образование, квалификация и опит в областта на строителството съобразно предмета на поръчката.
Той следва да посочи конкретните технически лица, чрез които ще бъде обезпечено изпълнението на поръчката, като попълни списък - Декларация по образец Приложение № 10. Към този списък се прилагат четливи заверени копия от документи, удостоверяващи съответни образователна степен, професионална квалификация и опит, заверени копия от трудови и/или граждански договори на лицата по списъка.
При обединения горните изисквания се отнасят за обединението като цяло.
Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности, като удостоверения, издадени от получателя на съответното строителство или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за реализирано строителство;
3. Списък на изпълнени строителни работи, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, реализирани през последните три години, считано от датата на подаване на офертата назад - образец Приложение № 7. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника;
Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение са подробно описани в документацията за участие и в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/11/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 2

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателната зала в административната сграда на РЗОК-Габрово, ул. "Отец Паисий" № 25 или друго помещение на същия адрес, което ще бъде определено на самата дата.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията нотариално заверено пълномощно от законния/те представител/и на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертата се изготвя и комплектова съгласно указанията и приложените към документацията образци. Опаковката с офертата трябва да съдържа следното:
1. Опис на представените документи (Приложение № 1).
2. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП - Приложение № 2) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката;
3. При участник-обединение - Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
4. Копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, съгласно чл. 37, ал. 4 от ППЗОП (при участник-обединение, което не е юридическо лице).
5. Документ за упълномощаване, съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „а“ от ППЗОП, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. Представя се нотариално заверено пълномощно, което следва да съдържа изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата;
6. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя (Приложение № 3).
7. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор (Приложение № 4);
8. Декларация за срока на валидност на офертата (Приложение № 5);
9. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо (Приложение № 6);
10. Документи за доказване техническите и професионални способности на участниците:
10.1. Декларация, съдържаща списък на техническия персонал, придружена от заверени копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, отговорни за изпълнението на строителството (Приложение № 10);
10.2. Списък на извършеното строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за реализацията му (Приложение № 7);
10.3. Декларация, че при извършване на СМР по настоящата поръчка, влаганите материали ще съответстват на изискванията на Възложителя, както и че всички материали, изделия и продукти ще бъдат в съответствие със съществените изисквания към строежите и бъдат спазвани технологичните изисквания за влагането им (Приложение № 11);
11. Декларация по чл. 101 (11), във връзка с чл. 107, т. 4 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник (Приложение № 8);
12. Отделен непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, в който се поставя ценовото предложение за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 9);

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на
обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва