Деловодна информация
00535
728 14/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00535-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Радомир 000386776
пл.Свобода № 20
Радомир BG414 2400 България
Пламен Алексиев- Кмет +359 77782490
obshtinaradomir@abv.bg +359 77782502

Интернет адрес/и

www.radomir.bg

http://radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа на с.Извор – Главен клон I “
45332200      
Строителство

Най-общо задачата на настоящата поръчка е:
Реконструкция и рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа на с.Извор – актуализация – Главен клон 1.
- Гл. Кл. I с дължина L=110м. Ф125РЕ PN10, L=2253,20м. Ф110РЕ PN10, L=6,00м. Ф90РЕ PN10
Взети са мерки за отвеждане на дъждовните води и подпочвените води от строителните изкопи.
Допустимите откоси на изкопите без укрепване по Информационно приложение 19 към “Правила и норми за приемане на земни работи и земни съоръжения” съставляват:
1 : 0,75 при дълбочина до 3,0 m и 1:1,5 при дълбочина от 3 до 6 m.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Поръчката ще се изпълнява в с. Извор, общ. Радомир

Най-общо задачата на настоящата поръчка е:
Реконструкция и рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа на с.Извор – актуализация – Главен клон 1.
- Гл. Кл. I с дължина L=110м. Ф125РЕ PN10, L=2253,20м. Ф110РЕ PN10, L=6,00м. Ф90РЕ PN10
Взети са мерки за отвеждане на дъждовните води и подпочвените води от строителните изкопи.
Допустимите откоси на изкопите без укрепване по Информационно приложение 19 към “Правила и норми за приемане на земни работи и земни съоръжения” съставляват:
1 : 0,75 при дълбочина до 3,0 m и 1:1,5 при дълбочина от 3 до 6 m.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    10
управление на риска    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
В случай че, участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват споразумение (или друг документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението), в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Документът трябва да бъде представен от участника в копие.
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория или по-висока категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на ЕЕДОП, а при сключване на договора, трябва да бъде представено доказателството - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка:
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи както следва: в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности с мин. дължина 2400 линейни метра.
Забележка: Под „строителство, сходно с предмета поръчката, следва да се разбира: дейности за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационни мрежа.
Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
-Ръководител на екипа - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентна специалност, с професионален опит мин. 5 год. и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационни мрежа.
-Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентна специалност и опит като технически ръководител мин. 3 год.
-Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2год.
-Геодезист - „магистър” Геодезия, с професионален опит мин. 5 г.
-Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2год.
-Специалист по опазване на околната среда - образование или квалификация в областта на опазване на околната среда или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 2 год.
Участникът трябва да:
- притежава сертификация по ISO 9001:2008- система за управление на качеството, с предмет и обхват в областта на строителството или еквивалент;
- има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент;
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки на околната среда.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1.Парична сума;
2.Банкова гаранция;
3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/12/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Радомир, пл. "Свобода" 20

Отварянето на офертите се извършва на публично заседание и на него могат да присъстват само участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- Специфични основания за изключване:
Участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Участниците трябва да декларират в ЕЕДОП дали дружеството – участник е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. В случай че, дружеството – участник е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, но са приложими изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, се посочва конкретното изключение.
•Осъждания за престъпления по чл. 194 — 208 /престъпления против собствеността/, чл. 21За -217 /изнудване, вещно укриветелство, злоупотреба на доверие/, чл. 219-252/престъпления против стопанството/ и чл. 254а - 260 НК /престъпления против данъчната, финансовата и осигурителна система/. Посочва се информация и за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна.
•Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура.
- oт участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки. За участникът не трябва да са налице и специфини основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите.
-Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1-7 от ЗОП с попълване на Част III: Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.
Финансиране:
Финансирането за изпълнение на поръчката, ще се осъществява от целеви бюджет на Министерство на регионалното развитие и благоустройството.
Схема на плащане:
Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема:
1. Авансово плащане- не се предвижда.
2. Междинни плащания - Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, като общия размер на междинните плащания е до 70 /седемдесет/ % от стойността на договора, с включен ДДС.
3. Окончателно плащане - след представяне на Протокол (обр. 16)– за установяване годността за ползване на строежа.
Възложителят открива настоящата обществена поръчка, като към момента финансиране не е осигурено.
Плащанията по настоящата обществена поръчка ще бъдат извършвани в случай на отпускане на финансови средства от Министерство на регионалното развитие и благоустройството.
Договорът с изпълнителя ще бъде сключен под условие с клауза за отложено изпълнение (съгласно чл. 114 от ЗОП).Срокът за изпълнение на дейностите започва да тече от датата на получаване на уведомително писмо от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за стартиране на дейностите по обществената поръчка след получаване на финансови средства от МРРБ и приключва с издаване на Сертификат за съществено завършване и съгласно предложения срок за изпълнение на СМР от избрания участник.
Офертите се представят от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка на адреса на Община Радомир, град Радомир 2400, пл. „Свобода“ № 20, партерен етаж-деловодство.
Офертите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочва наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и наименованието на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва