Деловодна информация
05024
Т-РД- 10/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
10/11/2017 (дд/мм/гггг)
05024-2017-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на туризма 176789478
ул. Съборна № 1
София BG 1000 България
Ивелин Славов +359 9046-888
I.Slavov@tourism.government.bg +359 4470-899

Интернет адрес/и

http://www.tourism.government.bg

http://profilnakupuvacha.com/1701%2C12075


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profilnakupuvacha.com/1701%2C12075
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Туризъм

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ПРОЕКТИРАНЕ И РАЗРАБОТВАНЕ НА ЕДИННА СИСТЕМА ЗА ТУРИСТИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ (ЕСТИ) И СИСТЕМА – РЕГИСТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ
48600000      
Услуги

Проектиране и разработване на Единна система за туристическа информация (ЕСТИ) и Система регистър за настаняване (СРН). Общата цел на проекта е да се подпомогне провеждането на последователна и прозрачна политика в областта на туризма като се проектира и разработи централизирана информационна система за водене на регистър на настанените туристи и система за туристическа информация. Услугата включва следните дейности:
1. Дейност «Анализ и спецификация»;
2. Дейност «Проектиране»;
3. Дейност «Разработка и тестване»;
4. Дейност «Документиране»;
5. Дейност «Внедряване»;
6. Дейност «Обучение».
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

София

Проектиране и разработване на Единна система за туристическа информация (ЕСТИ) и Система регистър за настаняване (СРН). Проектиране и разработване на Единна система за туристическа информация (ЕСТИ) и Система регистър за настаняване (СРН). Общата цел на проекта е да се подпомогне провеждането на последователна и прозрачна политика в областта на туризма като се проектира и разработи централизирана информационна система за водене на регистър на настанените туристи и система за туристическа информация. Услугата включва следните дейности:
1. Дейност «Анализ и спецификация»;
2. Дейност «Проектиране»;
3. Дейност «Разработка и тестване»;
4. Дейност «Документиране»;
5. Дейност «Внедряване»;
6. Дейност «Обучение».
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател, състоящ се от три подпоказателя:    70
1. Подход за реализация на проекта;    55
2. Подход за планиране и управление на изпълнението на проекта;    35
3. Подход за въвеждане в експлоатация на резултатите от проекта;    10
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал за последните 3 (три) приключили финансово години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот*, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката**, изчислен на база годишните обороти.
* Съгласно § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
** Съгласно § 2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Забележка: Възложителят приема за оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, оборот от реализирани дейности и/или услуги в областта на разработката на уеб-базирани многослойни информационни решения, базирани на многослойни архитектури и/или архитектури, ориентирани към услуги.


Участникът да е реализирал за последните 3 (три) приключили финансово години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот* в размер на 1 500 000, 00 (един милион и петстотин хиляди) лева, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката**, изчислен на база годишните обороти в размер минимум на 1 000 000, 00 (един милион) лева.
При подаването на офертата, участникът декларира съответствието си с поставеното минимално изискване за технически способности чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), изготвен по Образец № 2 от документацията за обществената поръчка, като следва да посочи изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а и т. 2а.
Обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП с документите по чл. 62, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги, свързани с разработка на информационна система поддържаща минимум 2 (два) регистъра. 2. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата услуга, свързана с разработка на информационна система, която да се интегрира с минимум 2 (две) външни системи. 3. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуга, свързана с разработка на информационна система, извършваща обмен на данни с държавни администрации.4. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001 или еквивалент.5. Участникът следва да има внедрена система за управление на услугите, съгласно стандарт EN ISO 20000-1 или еквивалент.6. Участникът следва да има внедрена система за управление на информационната сигурност, съгласно стандарт EN ISO 27001 или еквивалент. Сертификатът трябва да е издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
7.Участникът следва да разполага с екип от експерти, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на обществената поръчка, пряко ангажирани за изпълнението на съответните услуги от обхвата й.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) услуги, свързани с разработка на информационна система поддържаща минимум 2 (два) регистъра. 2. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 (една) услуга, свързана с разработка на информационна система, която да се интегрира с минимум 2 (две) външни системи.3. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 (една) услуга, свързана с разработка на информационна система, извършваща обмен на данни с държавни администрации. За доказване на изискванията по т. 1, 2 и 3 участникът представя: При подаването на офертата, участникът декларира съответствието си с поставените минимални изисквания в т. 1, 2 и 3 за технически способности чрез представяне на ЕЕДОП, изготвен по Образец № 2 от документацията за обществената поръчка, като следва да посочи изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности“, т. 1б. Обстоятелствата във връзка с поставените изисквания се доказват при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП с документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 4. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 или еквивалент, чийто обхват е съотносим с предмета на настоящата обществена поръчка. 5. Участникът следва да има внедрена система за управление на услугите, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 20000-1 или еквивалент, чийто обхват е съотносим с предмета на настоящата обществена поръчка. 6. Участникът следва да има внедрена система за управление на информационната сигурност, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 или еквивалент, чийто обхват е съотносим с предмета на настоящата обществена поръчка. При подаването на офертата, участникът декларира съответствието си с поставените минимални изисквания по т. 4, 5 и 6 за технически способности чрез представяне на ЕЕДОП, изготвен по Образец № 2 от документацията за обществената поръчка, като следва да посочи изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.7. Участникът следва да разполага със следния екип: Ръководител на екипа: висше образование - степен „магистър” или еквивалентна образователна степен в областта на „Социални, стопански и правни науки” или „Природни науки, математика и информация“ или еквивалентна област. Експерт „Бизнес аналитик“: висше образование - степен „магистър” или еквивалентна в областта на „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информация“ или еквивалентна област. Експерт „Системен архитект“: Област на висше образование в областта на „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информация“ или еквивалентна област. Експерт „Ръководител на софтуерната разработка“: висше образование-степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информация“ или еквивалентна област. Експерт „Програмист“ – 3 броя: висше образование-степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информация“ или еквивалентна област.Експерт „Осигуряване на качеството“: висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен в областта на „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информация“ или еквивалентна област. Изискванията към експертите са подробно описани в т. 7 на Раздел VI. „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ от документацията към обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение се представя от участника,определен за изпълнител, при подписване на договора за нейното изпълнение и е в размер на 5 % от стойността на договора.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на:- банкова гаранция в оригинал или парична сума (платежно нареждане в копие) или застраховка (оригинал на полица),която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията.В случай че тя е представена като банкова гаранция или застраховка, то срокът на действието й следва да надвишава с 30 дни срока за изпълнение на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията-в проекта на договор.Възнаграждението по договора се заплаща на две части: първа част – авансово плащане: в размер на 10% (десет процента) и втора част – окончателно плащане: в размер на 90% от възнаграждението по договора, съгласно клаузите на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Министерство на туризма, ул. Съборна 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват законните представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорът за обществената поръчка ще бъде сключен под условие - клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката.
От участие в процедурата се отстранява:
-участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 ЗОП (в случай, че спрямо него е налице някое от посочените основание за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. При подаване на офертата участникът предоставя информация относно липсата или наличието на обстоятелствата съгласно указанията в документацията за обществената поръчка;
-участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 ДР на ЗОП;
-участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
-участник, за когото е налице обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (В случаите по чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС наличието на изключение по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС се посочва в полето относно инициирани мерки за реабилитиране в Част ІІІ от ЕЕДОП).
-Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
-Участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
-участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.
-участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си;
-участник, който в ценовото си предложение е предложил цена, надвишаваща прогнозната (максималната) стойност на поръчката.
Съгласно чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), лицата, организиращи възлагането на обществени поръчки, идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на клиент - юридическо лице, както и предприемат действия за проверка на тяхната идентификация в зависимост от вида на клиента и нивото на риск, което произтича от установяването на клиентските отношения и/или на извършването на сделки или операции с такъв вид клиент -при подаване на офертата за участие идентифицирането се извършва в Част III, раздел "Г" от ЕЕДОП.
При подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП с предоставяне на съответната информация, изисквана от Възложителя - попълват се съответните раздели на ЕЕДОП в Част III „Основания за изключване“, съгласно указанията, предоставени в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок, при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва