Деловодна информация
01008
12-00-193 26/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
26/10/2017 (дд/мм/гггг)
01008-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Георги Георгиев- Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на инвестиционни проекти за реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежа на с. Константиново, Община Камено“
71320000      
Услуги

„Изработване на инвестиционни проекти за реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежа на с. Константиново, Община Камено“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

Предмет на поръчката: „Изработване на инвестиционни проекти за реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежа на с. Константиново, Община Камено“:
Изисквания към проекта: С инвестиционното проектиране да се предвиди възможност за цялостно осигуряване на хората, животните и др. потребители с вода, което за цялата водоснабдителна система ще се осъществи окончателно след реализация на проекта.
След оразмеряване и даване на идейни решения за водоснабдителната мрежа на населеното място, да се пристъпи към работната фаза в обхвата за проектиране на водопроводна мрежа.
Техническия проект може да се ползва като документация за договаряне на изпълнението на строителството.
При изготвянето на проекта, проектантът се съобразява със следните изисквания:
• Да се проектира мрежа за питейно-битово и противопожарно водоснабдване на с. Константиново като цел на крайния проект.
• Проектирането на питейно-битовата водопроводна мрежа в рамките на населеното място да стане по утвърдения действащ регулационен план на с. Константиново.
• Да се извършат необходимите топографски измервания.
• Тръбите за водопроводната мрежа да са от материал, притежаващ висока плътност и със съответните сертификати за пренос на питейни води. Класът им да е определен съгласно действащата нормативна база.
• Спирателните кранове по вътрешната водопроводна мрежа да се проектират с шибъри с охранителни гарнитури.
• При необходимост да се предвидят съоръженията по водопровода, като въздушник и отток.
• Да се предвидят сградни водопроводни отклонения на всички прилежащи имоти до имотната граница.
• Да се проектират противопожарни хидранти на разстояние и места съгласно Наредба Iз-1971 от 20.10.2009г.
• В зоната на прокопаването за водопроводите и съоръженията по тях да се предвиди възстановяване на уличната настилка.
• Да се спазват санитарно – хигиенните, противопожарните изисквания и тези за безопасни условия на труд за този вид съоръжения.
Проектът да се основава на:
? Наредба №2 от 22.03.2005 г. на МРРБ за проектиране, изграждане и експлоатация на водоснабдителни системи
? Наредба №8 за разполагане на технически водопроводи и съоръжения в населени места
? Наредба №4 от 21.05.2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти
? Закон за устройство на територията и Закон за регионалното развитие
? Наредба Iз-1971 от 20.10.2009г. за строително-техническите правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар
? Всички други действащо нормативни актове, свързани с предмета на поръчката.
Проектът се разработва в следните части:
Част ВиК:
- Селищна водопроводна мрежа;
Част Сметна документация:
- Обобщени и подробни количествени и количествено-стойностни сметки по подобекти за отделните видове СМР.
Част ПБЗ
Част Пожарна безопасност
Част Пътна
Част Организация и безопасност на движението
Част План за управление на отпадъците
Част Геодезия
Част Трасировъчен план
Всички части да се изработят и представят от изпълнителя и в съответните цифрови (*pdf) формати на цифров носител (CD. Ддопълнителна информация се съдържа в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа на персонала    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изработване на инвестиционни проекти е до 20 (двадесет) работни дни от получаване на възлгателното писмо и изходни данни от Възложителя. Участникът може да оферира по-кратък срок за изработване на техническите проекти. Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече след дата на влизане в сила на договора и за изпълнение на обществената поръчки.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да разполагат с персонал и/или с ръководен състав в определена професионална компетентност на поръчката: Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:
• Проектант по част ВиК – строителен инженер с образователна степен „Магистър“, специалност ВиК или еквивалентна, стаж по специалността минимум 5 г, с пълна проектантска правоспособност за 2017 г., както и да има изпълнени минимум 3 обекта за проектиране на реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или изграждане на нови улични водопроводи
• Проектант по част Пътна – строителен инженер с образователна степен „Магистър“, специалност „Пътно строителство“, стаж по специалността минимум 5 г., с пълна проектантска правоспособност за 2017 г., както и да има изпълнени минимум 3 обекта за проектиране на реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или изграждане на нови улици.
• Проектант по част ПБЗ - строителен инженер с образователна степен „Магистър“, специалност „Конструктивна“, с пълна проектантска правоспособност за 2017 г. стаж по специалността минимум 5 г
• Проектант по част геодезия - строителен инженер с образователна степен „Магистър“, специалност „геодезия“, с пълна проектантска правоспособност за 2017 г. стаж по специалността минимум 5 г
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставя изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството с обхват проектиране.

Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството с обхват проектиране.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) като се посочва информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията. ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Начин на плащане на цената: 40% (четиридесет на сто) от стойността се заплащат при подписване на договор за изпълнение и получаване на възлгателно писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и в срок от 30 (тридесет) дни от издаване на фактура. Останалите 60 % (шестдесет на сто) Възложителят заплаща на Изпълнителя след окончателно предаване на проекта, в срок от 30 (тридесет) дни от издаване на фактура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/12/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В обявената процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението следва да сключат договор/споразумение помежду си. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5;5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Липсата на основанията за отстраняване участниците посочват в ЕЕДОП в раздел III.Ще бъдат отстранявани от участие в тази процедура участници, които не отговарят на нормативно установените изискванията в ЗОП и на специалните изисквания, посочени в документацията за участие, когато е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; когато е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. Когото участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени В настоящия раздел, се прилагат и за подизпълнителите. Тези обстоятелства се посочват в от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва