Деловодна информация
00490
ОП-56 20/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
20/10/2017 (дд/мм/гггг)
00490-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община ,,Марица''-област Пловдив 000472182
бул. ,,Марица'' № 57А
Пловдив BG421 4003 България
Любомира Ангелова +359 32907800
obstina@maritsa.org +359 32951937

Интернет адрес/и

http://.maritsa.org

http://maritsa.bg/обществени-поръчки/?record_id=20171020UCZKO29660


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://maritsa.bg/обществени-поръчки/?record_id=20171020UCZKO29660
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ Инженеринг (проектиране и строителство) за обект „Рехабилитация на общински път PDV1191 Пловдив-граница общ. (Пловдив-Марица)-Войводиново-/II-56/“.
45230000      
Строителство

Дейност 1 – Изготвяне на инвестиционен проект
Работният проект във всички части следва да бъде изцяло съобразен с предвижданията в собствения на Възложителя идеен проект. Инвестиционният проект следва да бъде придружен от подробна количествено-стойностна сметка.
Дейност 2 - Строително – монтажни работи
- Изпълнение на строително - монтажните работи (СМР), съгласно Инвестиционния проект и Техническото предложение за изпълнение на обществената поръчка, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените СМР с Количествено – стойностната сметка (КСС), която ще придружава инвестиционния проект.
- Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на Инвестиционния проект строителни продукти.
- Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа.
Дейност 3-Авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45231110      
45231111      
45231112      
45231113      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

С. Войводиново, Община Марица, област Пловдив.

Участъка от пътя, предмет на настоящия проект се намира в землището на с. Войводиново, в равнинен терен.
Съществуващата настилка на улица „Христо Ботев” в с.Войводиново е паважна с ширина около 7,00 метра, с образували се дълбоки дупки и множество пукнатини, което затруднява движението по улицата. На места има наноси от кал и хумус. По продължение на улицата има положени частично бетонови бордюри, като разстоянието от тях до съществуващата паважна настилка е от 0,75 до 1,50 метра Също така има и частично изпълнени тротоари от бетонови плочи с променлива ширина. Съществващите бордюри и бетонови плочи са деформирани и на места частично разрушени.
Съществуващата настилка след края на селото в продължение на 400 метра също е паважна с ширина около 6,00 метра. До връзката с път ІІ-56 настилката е асфалтобетонова.
В по-голямата си част отводняването е повърхностно, без колектор за дъждовни води с изключение на централната част на селото, където по ул. „Христо Ботев” има изпълнен дъждовен колектор ф500 с дължина 460 метра.
В обхвата на улицата има изпълнени 3 плочести вододстока, който провеждат водата от съществуващи канали.
3.3. Предметът на обществената поръчка включва (описание на дейностите по поръчката):
Дейност 1 – Изготвяне на инвестиционен проект
Работният проект във всички части следва да бъде изцяло съобразен с предвижданията в собствения на Възложителя идеен проект. Инвестиционният проект следва да бъде придружен от подробна количествено-стойностна сметка.
Дейност 2 - Строително – монтажни работи
- Изпълнение на строително - монтажните работи (СМР), съгласно Инвестиционния проект и Техническото предложение за изпълнение на обществената поръчка, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените СМР с Количествено – стойностната сметка (КСС), която ще придружава инвестиционния проект.
- Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на Инвестиционния проект строителни продукти.
- Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа.
- Ще изиска от Възложителя, при необходимост, осигуряване на терени за нуждите на строителството, в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди, във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа.
- Осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по време на строителството.
- Изграждане на временни отбивни пътища и/или временна организация на движението, съгласно изискванията на Техническите спецификации и възстановяване на пътищата, използвани по време на строителството.
- Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство.
- Извършване на прецизно геодезическо замерване на теренната основа на строежа.
- Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.
- Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация на строежа.
- Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация.
- Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация.
- Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове на строежа.
- Всички останали дейности, необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа.
Дейност 3 - Авторски надзор
Изпълнителят ще упражнява авторски надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА TП1-,,Организация за изпълнение на инвестиционното проектиране''    до 10 т.
ТП2-,,Срок за изпълнение на строителството''    до 10т.
ТП3-,,Технология за строителство''    до 20т.
Цена
ЦИ-- до 60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
5900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от IIІ-та категория или да притежава такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения и/или подизпълнителите.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването с представянето на Копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от ІII-та категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.През последните пет приключили финансови години участникът следва да е реализирал общ оборот не по – малко от 10 000 000,00 (десет милиона) лв без ДДС, в това число 5 000 000,00 (пет милиона) лв без ДДС минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
*Забележка 1: За оборот в сферата, пападаща в обхвата на поръчката, следва да се разбира оборот от инженеринг и/или ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на пътища и/или съоръжения.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните пет приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 1. се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица при заявено ползване на техен капацитет.
При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 1 с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.3.1. Изисква се участникът в процедурата през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил проектиране, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
За проектиране, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се приема изготвяне на работни проекти за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти;
*Забележка: Проектирането се счита за изпълнено, когато за обекта има издадено разрешение за строеж!
3.3.2. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, се приема ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти.
*Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15 и/или Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!
3.3.3. Изисква се участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
? Багер - 2 (два) бр.;
? Товарачна машина - 3 (три) бр.;
? Грейде - 1 (един) бр.;
? Валяк - земни работи - 3 (три) бр.;
? Пътна фреза - 1 (един) бр.;
? Асфалтополагач - 1 (един) бр.;
? Бандажен валяк - асфалтови работи - 2 (два) бр.;
? Пневматичен валяк - асфалтови работи - 1 (един) бр.
3.3.4. Изисква се участникът в процедурата да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството, а именно:
? Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на строежа.
3.3.5. Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство на пътища.
3.3.6. Изисква се участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство на пътища.
3.3.7. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
За изпълнение на проектирането:
А) Ръководител на проектирането: строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и да има професионален опит по специалността не по-малко от 5 г.;
Б) инженер – геодезист: магистър по „Геодезия” или еквивалент;
В) инженер „Пътно строителство”: инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент;
Г) инженер „ВиК”: строителен инженер със степен магистър със специалност „ВиК” или еквивалент;
Д) инженер част „Конструктивна”, специалност „Транспортно строителство” или ПГС или еквивалент - продължава в Раздел VI,т.3


1.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.1 и т.3.3.2 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 3.3.1 и 3.3.2 с представянето на:
• Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
• Списък на проектирането, идентично или сходно с предмета на поръчката с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
2.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.3 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. При скрючване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 3.3.3 с представянето на Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.4 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 3.3.4 с представянето на:
Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване.
4.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.5 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 3.3.5 с представянето на:
Валиден Сертификат, издаден от акредитирани лица по смисъла на чл.64, ал.5 и 6 от ЗОП или други документи по смисъла на чл. 64, ал.7 от ЗОП.
5.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.6 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 3.3.6 с представянето на:
Валиден Сертификат, издаден от акредитирани лица по смисъла на чл.64, ал.5 и 6 от ЗОП или други документи по смисъла на чл. 64, ал.7 от ЗОП.
6.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.7 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 3.3.7 с представянето на:Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнение на обществената поръчка, следва да се спазват приложимите за предмета й изисквания на:
а) Техническите предписания на Идейния проект (представен като Приложение № 1). б) „Техническа спецификация” на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) от 2014 г.;в) „Технически изисквания при изпълнение на пътни знаци и указателни табели от светлоотразителни материали“ на АПИ от 2010 г.;г) „Технически правила за приложение на ограничителни системи за пътища по Републиканската пътна мрежа“ на АПИ от 2010 г.;д) Стоманените предпазни огради да се изпълняват съгласно БДС ЕN 1317-2:2010; БДС ЕN 1317-5:2007+А1:2009;е) Закон за устройство на територията (ЗУТ);ж) Закон за пътищата;з) Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и всички други нормативни документи, приложими за изпълнение на съответните дейности, предмет на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/11/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Пловдив, бул. ,,Марица'' № 57А-етаж № 2 -заседателна зала

Съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Е) инженер-геолог със степен магистър или еквивалент.
Ж) Експерт „ПБЗ“ за част „План за безопасност и здраве“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителство или еквивалентно;
З) Експерт „ПБ“ за част „Пожарна безопасност“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно и притежаващи удостоверение по интердисциплинарна част „ПБ”;
И) Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент.
Ръководителят на проекта и членовете на проектантския екип трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата в която са установени, за транспортно строителство и транспортни съоръжения и геодезия;
За изпълнение на строително-мантажните работи:
А) Ръководител на обекта - 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на цялостно ръководство на обект в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти.
Б) Инженер по част „Пътна“ - 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по част „Пътна“ в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти;
В) Инженер по част „Конструктивна“ - 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения“ или „Железопътно строителство“ или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по част „Конструктивна“ в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти.
Г) Инженер по част „Геодезия“ - 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на полско – измервателни работи в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти в условията на интензивно градско движение .
Д) ВиК инженер - 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност „ВиК” или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по част „ВиК“ в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти.
Е) Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (брой)Професионална област (квалификация): с професионална квалификация, свързана със строителството и със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по безопасност и здраве в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва