Деловодна информация
01666ДАНС
ФС-18-155 05/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/10/2017 (дд/мм/гггг)
01666-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Национална сигурност 129009710
бул. Черни връх № 45
гр. София BG411 1407 България
Михаил Борисов +359 28147722
dans@dans.bg +359 28147753

Интернет адрес/и

www.dans.bg

www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/739-mebeli-art-bul
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

национална сигурност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на офис обзавеждане, метални каси и метални шкафове – по спецификация
39000000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е: Доставка на офис обзавеждане, метални каси и метални шкафове – по спецификация ”, по обособена позиция № 1 – „Доставка на бюра, контейнери на колелца, гардероби и етажерки”. На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП във връзка с чл. 7 от ППЗОП, възложителят е възложил изпълнението по обособени позиции: № 2 - „Доставка на столове”, № 3 - „Доставка на каси метални” и № 4 - „Доставка на метални шкафове” по реда, предвиден за индивидуалната им стойност (директно по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП). Отделянето на тези обособени позиции е извършено при наличието на изискваните условия съгласно посочената норма, а именно: прогнозната стойност не надхвърля 156 464 лева без ДДС, както и не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264717      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

франко склада на възложителя, находящ се в гр. Банкя, кв. Иваняне

Доставка на офис обзавеждане, метални каси и метални шкафове – по спецификация , по една обособена позиция:
- Обособена позиция № 1 – „Доставка на бюра, контейнери на колелца, гардероби и етажерки”. Количествата, предмет на обществената поръчка, са разделени в една обособена позиция, както следва: Офис шкаф с две врати и два открити рафта, с нивелиращи се крачета - 100 бр; Гардероб с две плътни врати, две рафтчета, изтеглящ се лост и нивелиращи се крачета - 100 бр; Контейнер на колела, с три чекмеджета на ролкови водачи - 200 бр. и Работно бюро с отвор и розетка за кабели, с нивелиращи се крачета - 200 бр., с изисквания описани в раздел ІІ -Техническа спецификация от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
264717      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по отношение на правоспособността за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалентна с обхват - производство и/ или доставка на офис обзавеждане (мебели), включени в предмета на обществената поръчка.
Участникът следва да декларира посоченото изискване в част IV, раздел "Г" от ЕЕДОП, като посочват информация относно наличието на валиден сертификат, издател на сертификата, обхват на сертификата. Изискването по тази точка се доказва при сключване на договора за обществена поръчка чрез: заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалентен за дейност с обхват - производство и/ или доставка на офис обзавеждане (мебели), включени в предмета на обществената поръчка.
Сертификатът следва да е издаден от независими акредитирани лица съобразно чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
На основание чл. 64, ал. 6 от ЗОП, Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки, доказващи, че прилаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя преди подписване на договора предоставя актуални документи по чл. 67, ал. 6 от ЗОП, декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от ЗМИП. Възложителя изисква гаранция за изпълнение (гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора) в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Определеният изпълнител сам избира формата на гаранция за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Срок за изпълнение на поръчката е до 90 календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на договора за обществената поръчка. Плащането ще бъде извършено авансово 100 % (сто процента) от договорената цена с включен ДДС, съгласно условията на документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на ДАНС, находяща се на бул. "Черни връх" № 45 в гр. София

Отварянето на оферите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения пропускателен режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя посочени в документацията. Възложителят отстранява участник, за когото са налице: 1. основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 2. основанията по чл. 107, без т. 2, буква "б" от ЗОП; 3. обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона. 4.При установени в ценово предложение неточности и/или несъответствия и/или пропуски и/или аритметична грешка в изчисленията участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Участник в процедурата, за когото са налице основания за отстраняване по т. 1, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Тези мерки се описват в ЕЕДОП. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане сроковете, посочени в чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Към ЕЕДОП се прилагат документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (когато е приложимо). Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Когато при изпълнение на поръчката, участникът ще ползва подизпълнители, те следва да отговарят на съответните критерии за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване. Участниците могат да се позовават на капацитета на трети лица, по отношение на посочените критерии за подбор. При изпълнението на обществената поръчка от обединение, участниците в обединението отговарят солидарно. Възложителят не допуска представянето на варианти в офертата.Съгласно чл. 104, ал. 2 от ЗОП при провеждане на процедурата оценката на техническите и ценови предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. При провеждане на процедурата възложителят ще приложи реда по чл. 104, ал. 2 от ЗОП, като при отварянето на опаковките и разглеждането на офертите, комисията по чл. 103, ал.1 от ЗОП ще извърши действия съгласно чл. 61 от ППЗОП. Съгласно чл. 47. ал. 6 от ППЗОП във вр. с чл. 104, ал. 2 от ЗОП, ценовите предложения на участниците могат да не се представят в запечатан плик.Офертата се изготвя само в един вариант съгласно изискванията на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП и при спазване на условията по чл. 199 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва