Деловодна информация
01273
РСЦ17-ДИ05-344 02/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
01273-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Средец 0006962370461
ул.Леге №6
София BG411 1000 България
Рая Янъкова - гл.юрисконсулт +359 02-9484321
r.ianakova@sredec-sofia.org +359 02-9861837

Интернет адрес/и

http://sredec-sofia.org/

http://sredec-sofia.org/bg/page/248/zhop-profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sredec-sofia.org/bg/topic/73/otkriti-protseduri-po-zhop
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на смд по „НПЕЕМЖС“ на територията на СО – р-н „Средец“ за сгради с административни адреси гр. София, ул.”13 март” №15 и ул. ”Л.Каравелов” №6, вх.А и Б
45000000      
Строителство

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни дейности по „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“ на територията на Столична община – район „Средец“ за:
Сграда с административeн адрес: гр. София, р-н “Средец”, ул.”13 март” №15 и
Сграда с административeн адрес: гр. София, р-н “Средец”, ул. ”Л.Каравелов” №6, вх.А и вх.Б;
Сградата на ул.”13 март” №15 е въведена в експлоатация 1941 год. Общата разгъната застроена площ е 986,76 кв.м.;
Сградата на ул.”Л.Каравелов” №6, вх.А и вх.Б е въведена в експлоатация 1936 год. Общата разгъната застроена площ е 1618,76 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
299634.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, район "Средец", ул. ”13 март” №15 и Гр. София, район "Средец", ул. ”Л.Каравелов” №6, вх.А и вх.Б

За сградата на ул. ”13 март” №15:
Предвидени са да се извършат следните енергоспестяващи мерки:
- Енергоспестяваща мярка 1: Подмяна на съществуваща стара дограма;
- Енергоспестяваща мярка 2: Топлинно изолиране на външни стени;
- Енергоспестяваща мярка 3: Топлинно изолиране на покрив;
- Енергоспестяваща мярка 4: Топлинно изолиране на под;
За сградата на ул. ”Л.Каравелов” №6, вх.А и вх.Б:
Предвидени са да се извършат следните енергоспестяващи мерки:
- Енергоспестяваща мярка 1: Подмяна на съществуваща стара дограма;
- Енергоспестяваща мярка 2: Топлинно изолиране на външни стени;
- Енергоспестяваща мярка 3: Топлинно изолиране на покрив;
- Енергоспестяваща мярка 4: Топлинно изолиране на под;
- Енергоспестяваща мярка 5: Ремонт на електроинсталация в общите части и въвеждане на енергоспестяващо осветление.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
299634.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности.
/В съответствие с раздел IV от Документацията - "КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР"/
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

9.1. Всеки участник трябва да е реализирал:
Минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева без ДДС, от който 300 000,00 (триста хиляди) лева без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
/В съответствие с раздел IV от Документацията - "КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР"/


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

10.1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката
* Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, включващи комбинация от следните дейности:
- поставяне на топлоизолация на покриви и стени;
- поставяне на хидроизолация;
- подмяна на съществуваща дограма;
- подмяна или монтаж на отоплителна, В и К и електрическа инсталация.
10.3. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Ръководител на екипа: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. •Професионален опит в техническо ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект. •Пет години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Пет години професионален опит като технически ръководител.
Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. •Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Професионален опит - най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти;
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгл. Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн., ДВ, бр.102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строит. и монтажни работи (обн., ДВ, бр. 37/.2004 г.) или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект.
10.5. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум 2 000 (две хиляди) кв. м. фасадно скеле.
10.7. Участникът да прилага :
1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи;
2. Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна.
/В съответствие с раздел IV от Документацията - "КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР"/


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Леге № 6

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени преставители, както и представители на средсвата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

МОТИВИ за прилагането на чл.178, ал.3 от ЗОП:
До момента мжс с адреси гр. София, р-н “Средец”, ул.”13 март” №15 и ул. ”Л.Каравелов” № 6, вх.А и вх.Б“ бяха обект на две процедури за ОП, възлагането на които беше възпрепятствано: 1.открита процедура с РОП №01273-2016-0002 приключи с Решение изх. № РСЦ16-РД93-6-[2]/17.03.2017 г., с което в частта на об.п.№4 поръчката е прекратена поради наличие на само една оферта, която не отговаря на условията на възложителя; 2.процедура на договаряне без предварително обявление, проведена на основание чл. 79, ал.1, т.1 от ЗОП, с РОП № 01273-2017-0001 приключи с Решение № РСЦ17-РД93-1/11.05.2017 г. за определяне на изпълнител на единствения класиран участник – „СК МИД – 74“ ЕООД; същият беше надлежно поканен с писмо изх. № РСЦ17-ТД26-1614/13.07.2017 г.; с писмо изх. № РСЦ17-ТД26-1614-[1]/05.09.2017 г. в деловодството на район „Средец“ – СО бе представен отказ на „СК МИД – 74“ ЕООД да сключи договор за изпълнение на поръчката поради невъзможност да поеме изпълнението й.
В резултат на извършена проверка от служители на отдел "ИКСБЕ“ - район „Средец“ – СО за състоянието на двете сгради е установено че: 1. Съгл. Констативен протокол вх. № РСЦ17-ВК91-794-[1]/08.09.2017 г. с приложен снимков материал по отн. на мжс с адрес гр. София, ул.”13 март” №15: по фасадата на сградата към улицата има участъци от подкожушена и паднала мазилка; налични са обрушвания по подпрозоречните первази, стрехата, плътните парапети на балконите и ст.бетонови козирки; олуците и водосточните тръби са корозирали на места и имат деформации; установено е, че сградата не се поддържа в техническо състояние, отговарящо на съществените изисквания по чл.169, ал.1-3 от ЗУ; в това състояние жилищната сграда е опасна за живота и здравето на живущите и преминаващи покрай нея граждани; 2. Съгл. Констативен протокол изх. № РСЦ17-ВК91-794-[2]/08.09.2017 г. с приложен снимков материал по отн. на мжс с адрес: гр. София, ул. ”Л.Каравелов” № 6, вх.А и вх.Б“: наличини са участъци с липсваща и подкожушена мазилка; под подпокривната стреха над фасадите има следи от течове и компрометирана мазилка; обрушен е архитектурният елемент над първия партерен етаж на сградата; водосточната тръба към вътрешния двор е отделена от покривното казанче и водите изтичат свободно по фасадата; установено е, че сградата не се поддържа в техническо състояние, отговарящо на съществените изисквания по чл.169, ал.1-3 от ЗУ; в това състояние жилищната сграда е опасна за живота и здравето на живущите и преминаващи покрай нея граждани.
Предвид горното и в търсене на най-ефективния вариант за възлагане от гл.т. на време и качество и с оглед превенция опасността за живущите и преминаващите граждани и постигане ефектите на опазване на околната среда вследствие на въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградите, Възложителят открива нова процедура за възлагане – мш/.р'кф ицийепдкре, на основание чл.178, ал.3 от ЗОП, приложима при обстоятелства, които изискват спешно възлагане на поръчка, поради което е невъзможно спазването на срока по чл.178, ал.2 от ЗОП. Налице са предвидените в ЗОП основания за прилагане на процедурата: посочените съображения за превенция живота и здравето на гражданите и опазване на околната среда обуславят необходимост от своевременно възлагане, която необходимост се дължи на непредвидимия отказ на единствения класиран в предходната процедура участник да пристъпи към изпълнение. Сериозното напредване във времето и приближаващото настъпване на есенния сезон обуславя необходимостта от възлагане във най-кратък срок и при възможност за участие на най-широк кръг заинтересовани субекти, каквато възможност спрямо стойността на поръчката в най-пълна степен предоставя процедурата публично състезание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП - жалба може да се подаде в 10-дневен срок от: изтичането на 14-дневен срок от публикуване в РОП на Обявлението, с което се оповасетява откриването на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурта.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва