Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-195 13/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/09/2017 (дд/мм/гггг)
00426-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл.Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=MxomtLV51Aw%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Община Кюстендил

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - прокт-е, авт.над. и изп.на дей-ти по СМР на обект „Осн. ремонт на адм. сграда на община Кюстендил“ по проект „Обн-ване/рекон-ция на адм.сграда на общ.адм-ция"ОП Рег. в растеж 2014-2020
45000000      
Строителство

обект: „Основен ремонт на административната сграда на Общинска администрация гр. Кюстендил“, І-ви етап „Обновяване/реконструкция на административната сграда на общинска администрация град Кюстендил“; ІІ-ри етап “Основен ремонт на В и К и слаботокови инсталации в административната сграда на общинска администрация град Кюстендил“, съгласуван с Министерство на културата. Предметът на поръчката включва следните видове дейности:
1. Изработване на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването.
2. Изпълнение на строително-монтажни работи.
3. Упражняване на авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти във фаза “Техническа“ и приложимата нормативна уредба.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1197833.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45231300      
45260000      
45421112      
45443000      
71310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмет на обществената поръчка: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР на обект „Основен ремонт на административната сграда на община Кюстендил“ по проект „Обновяване/реконструкция на административната сграда на общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
Предмета е разделен на два етапа в зависимост от изгочниците на финансиране:
Първи етап „Обновяване/реконструкция на административната сграда на общинска администрация град Кюстендил“
Втори етап “Основен ремонт на В и К и слаботокови инсталации в административната сграда на общинска администрация град Кюстендил“.
Изпълнение на мерки за енергийна ефективност с цел да бъдат осигурени по-добри условия за ползване, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. Цели се също обновяването да допринесе за поддържане на добро техническо състояние, което да съхрани сградата за целия експлоатационен срок на строежа.
Сградата, в която се помещава общинска администрация на Община Кюстендил е регистриран паметник на културата от национално значение, за предвидените видове дейности е издадена „Виза за проектиране” и „Задание за проектиране за изработване на проектно-сметна документация за обект: „Основен ремонт на административната сграда на Общинска администрация гр. Кюстендил“, І-ви етап „Обновяване/реконструкция на административната сграда на общинска администрация град Кюстендил“; ІІ-ри етап “Основен ремонт на В и К и слаботокови инсталации в административната сграда на общинска администрация град Кюстендил“, съгласуван с Министерство на културата. Предметът на поръчката включва следните видове дейности:
1. Изработване на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването. Проектната документация по всички части на заданието, изготвена от лица или под непосредственото ръководство на лица, регистрирани по чл.165 от ЗКН, съгласно Наредба № 4/21.12.206 г. за обхвата и съдържанието на документацията за извършване на консервационно-реставрационни дейности на недвижими културни ценности на МК и МРРБ и съобразена с поставените изисквания подлежи на съгласуване при условията и реда на Закона за културното наследство.
2. Изпълнение на строително-монтажни работи.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.
3. Упражняване на авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти във фаза “Техническа“ и приложимата нормативна уредба. Авторският надзор се изпълнява от правоспособните проектанти по отделните части на проекта.
Критериите по-долу
 
ДА Показател Т- Техническо предложение    60
Подпоказател Т1 - Методология за решаване на проектантската задача    20
Подпоказател Т2 – „Технология и организация на изпълнението на строителството“    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1197833.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.030-0003-C01 „Обновяване/реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020

Финансирането на Първи етап е от Проект BG16RFOP001-1.030-0003-C01 „Обновяване/реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020, а на Втори етап - от бюджета на Община Кюстендил.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от от І-ва група, І-ва категория, строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "м" ЗУТ– недвижими културни ценности с категория "световно значение" и "национално значение", както и сгради в границите и охранителните зони на археологическите резервати извън урбанизирани територии. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Участниците да са вписани в регистъра на лицата, извършващи дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност (чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите) и да притежават удостоверение за това от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор".
Забележка: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
? копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
? Копие от удостоверение за вписване в регистъра на лицата, извършващи дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност, издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор".
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.


Участникът да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции: проектантски екип по следните части:
Ръководител на екипа - Лице, вписано в регистъра на лицата по чл.165, ал.1 от Закона за културното наследство, специалност "Архитектура", притежаващо опит в проектирането включващ консервацинонно - реставрационни работи най-малко на един обект паметник на културата от национално значение;Проектант по част „Конструктивна“;Проектант по част „В и К” ;Проектант по част „ОВК и Енергийна ефективност”;Проектант по част „Електрическа” ;Всички проектанти, включени в проектантския екип да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за 2017 година. Екип за изпълнение на строителството: Ръководител екип – висше образование, инженер по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична, стаж по специалността минимум 5 години; да е ръководил изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на обект- паметник на културата от национално значение;Технически ръководител - минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство” или еквивалентна. Трудов стаж по специалността – минимум 5 години; да е ръководил изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на обект- паметник на културата от национално значение;Лице, вписано в регистъра на лицата по чл.165, ал.1 от Закона за културното наследство - образователно квалификационна степен магистър, специалност „Архитектура“ или еквивалентна специалност, минимум 3 години опит в областта на консервацията и реставрацията.;В и К инженер - образователна степен магистър, специалност „В и К“ или еквивалентна специалност. Общ професионален опит - минимум 3 години
Конструктор - образователна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна специалност. Общ професионален опит - минимум 3 години;Експерт „ОВК и Енергийна ефективност“ – висше образование в специалност „Топлотехника“или „Отопление, Вентилация, Климатизация“ или еквивалентна; Общ професионален опит - минимум 3 години;Експерт по част „Електрическа” - висше образование в специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентна; Общ професионален опит - минимум 3 години;Координатор по безопасност и здраве - притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентeн документ.Отговорник по контрола на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване. Допустимо е едно и също лице да участва в екипа от проектанти и в екипа по изпълнение на строителството.Членовете на екипа на един участник не могат да бъдат включени в офертата на друг/и участник/ици. Ако Възложителят установи, че един и същи член на екипа са предложени от повече от един участник, Възложителят отстранява участниците, подали тези оферти.При подаване на оферта, съответствието с изискването по букви А) и Б) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална


Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции:
Проектантски екип по следните части:
Ръководител на екипа - Лице, вписано в регистъра на лицата по чл.165, ал.1 от Закона за културното наследство, специалност "Архитектура", притежаващо опит в проектирането включващ консервацинонно - реставрационни работи най-малко на един обект паметник на културата от национално значение. Проектант по част „Конструктивна“; Проектант по част „В и К” ;Проектант по част „ОВК и Енергийна ефективност”;Проектант по част „Електрическа” ;Всички проектанти, включени в проектантския екип да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ за 2017 година.
Екип за изпълнение на строителството:
Ръководител екип – висше образование, инженер по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична, стаж по специалността минимум 5 години; да е ръководил изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на обект- паметник на културата от национално значение;
Технически ръководител - минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство” или еквивалентна. Трудов стаж по специалността – минимум 5 години; да е ръководил изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на обект- паметник на културата от национално значение;
Лице, вписано в регистъра на лицата по чл.165, ал.1 от Закона за културното наследство - образователно квалификационна степен магистър, специалност „Архитектура“ или еквивалентна специалност, минимум 3 години опит в областта на консервацията и реставрацията.
В и К инженер - образователна степен магистър, специалност „В и К“ или еквивалентна специалност. Общ професионален опит - минимум 3 години
Конструктор - образователна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна специалност. Общ професионален опит - минимум 3 години;
Експерт „ОВК и Енергийна ефективност“ – висше образование в специалност „Топлотехника“или „Отопление, Вентилация, Климатизация“ или еквивалентна; Общ професионален опит - минимум 3 години;
Експерт по част „Електрическа” - висше образование в специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентна; Общ професионален опит - минимум 3 години;
Координатор по безопасност и здраве - притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентeн документ.
Отговорник по контрола на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

заседателна зала на административна сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, ет.2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва