Деловодна информация
01008
12-00-172 04/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
01008-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Георги Георгиев - Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на услуги със строителна техника за нуждите на Община Камено”
45500000      
Услуги

„Предоставяне на услуги със строителна техника за нуждите на Община Камено”, включваща следните услуги:
• Услуга със САМОСВАЛ ДО 20 Т., НИСЪК БОРД, ведно с оператор;
• Услуга с ВАЛЯК ВИБРАЦИОНЕН, ЕДНОБАНДАЖЕН, 16Т., ведно с оператор;
• Услуга с ВАЛЯК, БИБРАЦИОНЕН, ДО 6 Т., ведно с оператор;
• Услуга с МИНИ ЧЛЕН ТОВАРАЧ, ведно с оператор;
• Услуга с ЧЕЛЕН ТОВАРАЧ, ведно с оператор;
• Услуга с МИНИ БАГЕР С ЧУК, ведно с оператор;
• Услуга с АВТОКРАН, ведно с оператор;
• Услуга с КАМИОН С КРАН, ведно с оператор
• Услуга с БАГЕР С ХИДРАВЛИЧЕН ЧУК, ведно с оператор;
• Услуга с ФАДРОМА С КОФА ДО 8 КУБ.М., ведно с оператор;
• Услуга с БУЛДОЗЕР, ведно с оператор;
• Услуга с ГРЕЙДЕР, ведно с оператор;
• Услуга с БАГЕР НАД 20 Т., ВЕРИЖЕН, С КОФА 1,3 КУБ.М., ведно с оператор
Срокът за осигуряване на строителната техника е в размер на не повече от 2 (два) работни дни, считано от датата на заявката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
83333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

„Предоставяне на услуги със строителна техника за нуждите на Община Камено”, включваща следните услуги:
• Услуга със САМОСВАЛ ДО 20 Т., НИСЪК БОРД, ведно с оператор;
• Услуга с ВАЛЯК ВИБРАЦИОНЕН, ЕДНОБАНДАЖЕН, 16Т., ведно с оператор;
• Услуга с ВАЛЯК, БИБРАЦИОНЕН, ДО 6 Т., ведно с оператор;
• Услуга с МИНИ ЧЛЕН ТОВАРАЧ, ведно с оператор;
• Услуга с ЧЕЛЕН ТОВАРАЧ, ведно с оператор;
• Услуга с МИНИ БАГЕР С ЧУК, ведно с оператор;
• Услуга с АВТОКРАН, ведно с оператор;
• Услуга с КАМИОН С КРАН, ведно с оператор
• Услуга с БАГЕР С ХИДРАВЛИЧЕН ЧУК, ведно с оператор;
• Услуга с ФАДРОМА С КОФА ДО 8 КУБ.М., ведно с оператор;
• Услуга с БУЛДОЗЕР, ведно с оператор;
• Услуга с ГРЕЙДЕР, ведно с оператор;
• Услуга с БАГЕР НАД 20 Т., ВЕРИЖЕН, С КОФА 1,3 КУБ.М., ведно с оператор
Срокът за осигуряване на строителната техника е в размер на не повече от 2 (два) работни дни, считано от датата на заявката. Дните се броят от деня, последващ заявката, и изтичат до края на работното време на Възложителя на съответния ден. Работните дни се определят съобразно работното време на Възложителя.
Операторите на строителната техника се осигуряват от Изпълнителя.
Услугите се предоставят по заявка на Възложителя.
Услугите се приемат с Товарителница и Ежедневен отчет на машиниста.
Извършената услуга се приема от Възложителя или упълномощен негов представител.
Качеството на услугите трябва да отговаря на изискванията на техническите правила за извършване на конкретния вид работа.
Изпълнителят е длъжен сам и за своя сметка да осигури безопасността на автомобилното движение по време на извършване на услугите, както и спазването на всички изисквания за безопасност на труда.
Критериите по-долу
 
ДА Управление на риска    50%
Цена за престой    10%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
83333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Поръчка с подобен предмет е възмжно да бъде открита м.август-септември 2018 год.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да разполага с минимум следната строителна техника (собствена и/или наета и/или еквивалент):
• САМОСВАЛ ДО 20 Т., НИСЪК БОРД – 1 бр.;
• ВАЛЯК ВИБРАЦИОНЕН, ЕДНОБАНДАЖЕН, 16Т – 1 бр.;
• ВАЛЯК, БИБРАЦИОНЕН, ДО 6 Т. – 1 бр.;
• МИНИ ЧЛЕН ТОВАРАЧ – 1 бр.;
• ЧЕЛЕН ТОВАРАЧ – 1 бр.;
• МИНИ БАГЕР С ЧУК – 1 бр.;
• АВТОКРАН – 1 бр.;
• КАМИОН С КРАН – 1 бр.;
• БАГЕР С ХИДРАВЛИЧЕН ЧУК – 1 бр.;
• ФАДРОМА С КОФА ДО 8 КУБ.М. – 1 бр.;
• БУЛДОЗЕР – 1 бр.;
• ГРЕЙДЕР – 1 бр.;
• БАГЕР НАД 20 Т., ВЕРИЖЕН, С КОФА 1,3 КУБ.М – 1 БР;
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой лица/служители, които ще осъществяват функцията оператор на строителната техника.
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат).
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат).
5. Изисква се участник в процедурата да прилага стандарт OHSAS 18001:2007 - Системата за управление на здравословните и безопасни условия на труда (или еквивалентен сертификат).
6. Всеки участник към Техническото си предложение следва да представи следните разработки УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА.


1. Участникът трябва да разполага с минимум следната строителна техника (собствена и/или наета и/или еквивалент):
• САМОСВАЛ ДО 20 Т., НИСЪК БОРД – 1 бр.;
• ВАЛЯК ВИБРАЦИОНЕН, ЕДНОБАНДАЖЕН, 16Т – 1 бр.;
• ВАЛЯК, БИБРАЦИОНЕН, ДО 6 Т. – 1 бр.;
• МИНИ ЧЛЕН ТОВАРАЧ – 1 бр.;
• ЧЕЛЕН ТОВАРАЧ – 1 бр.;
• МИНИ БАГЕР С ЧУК – 1 бр.;
• АВТОКРАН – 1 бр.;
• КАМИОН С КРАН – 1 бр.;
• БАГЕР С ХИДРАВЛИЧЕН ЧУК – 1 бр.;
• ФАДРОМА С КОФА ДО 8 КУБ.М. – 1 бр.;
• БУЛДОЗЕР – 1 бр.;
• ГРЕЙДЕР – 1 бр.;
• БАГЕР НАД 20 Т., ВЕРИЖЕН, С КОФА 1,3 КУБ.М – 1 БР;
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой лица/служители, които ще осъществяват функцията оператор на строителната техника. Участникът трябва да разполага с най-малко 10 (десет) работници/служители наети по трудов и/или граждански договор и/или еквивалент, които ще управляват строителната техника.
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат).
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат).
5. Изисква се участник в процедурата да прилага стандарт OHSAS 18001:2007 - Системата за управление на здравословните и безопасни условия на труда (или еквивалентен сертификат).
6. Всеки участник към Техническото си предложение следва да представи следните разработки УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА, включващо:
1. Времеви рискове:
- Закъснение началото на започване на работите;
- Изоставане от графика при текущото изпълнение на дейностите;
- Риск от закъснение за окончателно извършване на услугата;
2. Липса/недостатъчно съдействие и/или информация от страна на други участници в процеса;
3. Трудности при изпълнението, продиктувани от протести, жалби и/или други форми на негативна реакция от страна на местното население.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Разплащането се извършва в български лева, ежемесечно, по банков път, след представяне на фактура или еквивалент, Товарителница и Ежедневен отчет на машиниста. Цената се заплащат в срок от 30 (тридесет) календарни дни от получаването на фактурата и др. документи.
Важно!!! Възложителят заплаща изработените машиночасове и разходите за транспорт на строителната техника, но разходи за не повече от 80 км в двете посоки!!! Ако определена строителна техника следва да отработи няколко машиносмени БЕЗ ПРЕКЪСВАНЕ НА РАБОТАТА в поредни работни дни, възложителят ще заплати транспорт само за началото (в едната посока) и в края (в другата посока) на общата работа!!! Ако определена строителна техника следва да отработи няколко машиносмени С ПРЕКЪСВАНЕ НА РАБОТАТА в поредни работни дни, възложителят ще заплати транспорт само за началото (в едната посока) и в края (в другата посока) на общата работа, както и престой на машините за часовете, в които същите не са работели!!!
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Възможно е поръчка с подобен предмет да бъде открита м. август-септември 2018 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.1. В обявената процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено, което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие.
1.2. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:
1.2.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
1.2.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1.3.1, в друга държава членка или трета страна;
1.2.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
1.2.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
1.2.5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
1.2.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
1.2.7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
За доказване на липсата на основания за отстраняване участникът, избран за изпълнител, представя:
1. за обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1от ЗОП – свидетелство за съдимост;
2. за обстоятелството по чл.54, ал.1, т.3 от ЗОП – удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника;
3. за обстоятелството по чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда";

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва