Деловодна информация
01666ДАНС
 
да
да
25/08/2017 (дд/мм/гггг)
01666-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Национална сигурност 129009710
бул. Черни връх № 45
София BG411 1407 България
Иван Маринов, Иван Кръстев +359 28147750/+359 28147752
dans@dans.bg +359 28147753

Интернет адрес/и

http://www.dans.bg

www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/733-rzchasti-20170825-art-bul
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Национална сигурност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на материали, консумативи и резервни части за компютри и хардуерно оборудване”
34913000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е „Доставка на материали, консумативи и резервни части за компютри и хардуерно оборудване” – по обособени позиции:
- Обособена позиция № 1 – „Дънна платка”
- Обособена позиция № 2 – „RAM памет”
- Обособена позиция № 3 – „Твърд диск”
- Обособена позиция № 4 – „Компютърни компоненти”
- Обособена позиция № 5 – „Захранване”
- Обособена позиция № 6 – „Комуникационни компоненти”
- Обособена позиция № 7 – „Вентилатори”
- Обособена позиция № 8 – „Сменяема касета за външно устройство”
- Обособена позиция № 9 – „Резервни части и компоненти за компютри висок клас”.
- Обособена позиция № 10 – „Друго”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
166626.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Дънна платка 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Черни връх № 45, франко склада на ДАНС.

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. Дънна платка тип 1 - 80 бр.,
2. Дънна платка тип 2 - 4 бр.,
3. Дънна платка тип 3 - 60 бр.,
4. Дънна платка тип 4 - 10 бр.
5. Дънна платка тип 5 - 3 бр.
6. Мини PC - 5 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24325.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

RAM памет 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30236110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. RAM памет тип 1 - 24 бр.,
2. RAM памет тип 2 - 100 бр.,
3. RAM памет тип 3 - 30 бр.,
4. RAM памет тип 4 - 20 бр.,
5. RAM памет тип 5 - 10 бр.,
6. RAM памет тип 6 - 10 бр.,
7. RAM памет тип 7 – 10 бр.,
8. RAM памет за сървър тип 1 - 8 бр.,
9. RAM памет за сървър тип 2 - 2 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13458.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Твърд диск 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. HDD тип 1 - 128 бр.,
2. HDD тип 2 - 100 бр.,
3. HDD тип 3 - 30 бр.,
4. HDD тип 4 - 35 бр.,
5. HDD тип 5 - 10 бр.,
6. HDD тип 6 - 5 бр.,
7. HDD тип 7 - 18 бр.,
8. HDD тип 8 - 8 бр.,
9. HDD тип 9 - 8 бр.,
10. HDD тип 10 - 4 бр.,
11. HDD тип 11 – 4 бр.,
12. HDD тип 12 - 20 бр.,
13. HDD тип 13 - 6 бр.,
14. HDD SSD за вграждане в сървър - 2 бр.,
15. HDD за мобилни компютри - 10 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
67116.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютърни компоненти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30216000      
30211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на стоки:
1. DVD-RW - 72 бр.,
2. Видеокарта PCIE - 10 бр.,
3. Процесори - 15 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4625.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Захранване 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31156000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. Захранване за PC тип 1 - 100 бр.,
2. Захранване за PC тип 2 - 40 бр.,
3. Захранване за PC тип 3 - 10 бр.,
4. Захранване за PC тип 4 - 20 бр.,
5. Мини ITX кутия със захранване - 3 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
13633.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Комуникационни компоненти 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31213300      
31224400      
32562100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. Комутатор 16 port, неменажируем - 30 бр.,
2. Накрайник RJ-45 - 1000 бр.,
3. Накрайник RJ-11 - 300 бр.,
4. Розетки единични RJ-11 - 150 бр.,
5. Розетки двойни RJ-11 - 200 бр.,
6. Оптичен кабел тип 1 - 114 бр.,
7. Оптичен кабел тип 2 - 100 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
4480.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Вентилатори 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. Вентилатори за Cisco Router-2821/2851 (блок от 3 вентилатора) - 2 бр.,
2. Вентилатор за оптичен комутатор DELL 6224F - 101 бр.,
3. Вентилатор 120Х120Х25 - 30 бр.,
4. Вентилатор 80Х80Х25 - 30 бр.,
5. Вентилатор 70Х70Х15 – 10 бр.,
6. Вентилатор 50Х50Х10 - 5 бр.,
7. Вентилатор 40Х40Х20 - 5 бр.,
8. Вентилатор 40Х40Х10 - 5 бр.,
9. Вентилатор за видеокарта - 15 бр.,
10. Охладител с вентилатор - 10 бр.,
11. Вентилатори 30х30х10 мм - 5 бр.,
12. Вентилатор DELTA EFB0412VHD-R-00 или еквивалент - 6 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3625.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Сменяема касета за външно устройство 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. Сменяема касета за външно устройство - 6 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Резервни части и компоненти за компютри висок клас 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. "Черни връх" 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. Кутия за компютър тип 1 - 7 бр.,
2. Кутия за компютър тип 2 - 1 бр.,
3. Оптично записващо устройство - 8 бр.,
4. Компютърно захранване тип 1 - 3 бр.,
5. Компютърно захранване тип 2 - 4 бр.,
6. Компютърно захранване тип 3 - 1 бр.,
7. Дънна платка тип 1 - 7 бр.,
8. Дънна платка тип 2 - 1 бр.,
9. Оперативна памет тип 1 - 12 бр.,
10. Оперативна памет тип 2 - 4 бр.,
11. Оперативна памет тип 3 - 8 бр.,
12. SSD тип 1 - 7 бр.,
13. SSD тип 2 - 1 бр.,
14. Хард диск тип 1 - 6 бр.,
15. Хард диск тип 2 - 2 бр.,
16. Графична карта тип 1 - 6 бр.,
17. Графична карта тип 2 - 4 бр.,
18. Графична карта тип 3 - 1 бр.,
19. Централен процесор тип 1 - 3 бр.,
20. Централен процесор тип 2 - 4 бр.,
21. Централен процесор тип 3 - 2 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29791.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Друго 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237132      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, франко склада на ДАНС, бул. Черни връх № 45

Доставка осъществявана чрез покупка на:
1. USB съединител тип А - 50 бр.,
2. Екраниран USB кабел (20 m.) - 1 бр.,
3. Чекмедже - 10 бр.,
4. РЕЛЕ AZ850-5 - 30 бр.,
с работни характеристики и изисквания за обособената позиция описани в раздел ІІ Технически спецификации от Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
570.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по отношение на годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване по отношение на икономическото и финансовото състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изискване по отношение на техническите и професионални възможности.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор за обществена поръчка, определеният за изпълнител предоставя актуални документи по чл. 67, ал. 6 от ЗОП, декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. Възложителят изисква гаранция за обезпечаване изпълнението на договора по съответната обособена позиция в размер на 5% от стойността му без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за обществена поръчка. Срокът за изпълнение на поръчката е до 40 календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на договора за обществената поръчка. Плащането може да бъде извършено и 100 % авансово съгласно условията на документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/10/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на ДАНС, намираща се на бул. "Черни връх" № 45 в гр. София

Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения пропускателен режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя посочени в документацията. Възложителят отстранява участник, за когото са налице: 1. основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 2. основанията по чл. 107, без т. 2, буква "б" от ЗОП; 3. обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона. 4. При установени в ценово предложение неточности и/или несъответствия и/или пропуски и/или аритметична грешка в изчисленията участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Участник в процедурата, за когото са налице основания за отстраняване по т. 1, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане сроковете, посочени в чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Към ЕЕДОП се прилагат документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (когато е приложимо). Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Когато при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, те следва да отговарят на условията за допустимост. При изпълнението на обществената поръчка от обединение, участниците в обединението отговарят солидарно.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП при провеждане на процедурата, оценката на техническите и ценови предложения на участниците ще се извърши преди провеждането на предварителния подбор.При отварянето на опаковките и разглеждането на офертите, комисията по чл. 103, ал.1 от ЗОП ще извърши действия съгласно чл. 61 от ППЗОП. Съгласно чл. 47, ал.6 от ППЗОП във връзка с чл.104, ал.2 от ЗОП ценовите предложения на участниците могат да не се представят в запечатан плик. Участникът, определен за изпълнител представя преди подписване на договора:
- Актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата (вкл. и за подизпълнителите);
- Гаранция за изпълнение на договора;
- Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от ЗМИП по образец.
На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП във връзка с чл. 7 от ППЗОП, възложителят e възложил доставката на обособена позиция "Вентилатори, розетки, пач кабели" по реда, предвиден за общата им индивидуална стойност (директно по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП на стойност 985,83 лева без ДДС). Отделянето им в обособена позиция е извършено при наличието на изискваните условия съгласно посочената норма, а именно: прогнозната стойност не надхвърля 156 464 лева без ДДС, както и не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.
Участниците могат да подават оферта за една, за няколко и/или за всички обособени позиции в обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП и при спазване на условията по чл. 199 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва