Деловодна информация
00233
ЖИ-29903 24/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/08/2017 (дд/мм/гггг)
00233-2017-0055 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Ивелина Китина +359 2932-3875
i.kitina@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPqlBoE7p8mROw%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №114 А
София BG411 1233 България
инж. Йордан Атанасов +359 2932-3097
i.kitina@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 2932-6115
i.kitina@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Механиз. подн-не на жп инфр-ра и съор-та към нея в м/угарието Тулово–Змейово от км226+379(НС №2 г.Тулово)до км238+700(НС №1 г.Змейово)с обща дълж.12321м по 4-та гл жп линия Русе–Подкова с релси тип 60
45234100      
Строителство

Механизираното подновяване на железопътната инфраструктура и съоръженията към нея в междугарието Тулово – Змейово от км. 226+379 (НС № 2 гара Тулово) до км. 238+700 (НС № 1 гара Змейово) с обща дължина 12 321м. включва:
- Етап І–изготвяне на работен проект;
- Етап ІІ–изпълнение на СМР;
- Авторски надзор на обекта;
- Предаване на Възложителя пълен комплект с документи за обекта с оглед приемането му и въвеждането му в експлоатация след приключване на СМР и преди съставяне на Протокол Приложение № 6 за установяване на годността за ползване на обекта (част, етап от него) и за предаване на обекта за редовна експлоатация съгласно Инструкция за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16020507      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45234100      
45234115      
45234116      
45234130      
45234160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

междугарието Тулово – Змейово от км. 226+379 (НС № 2 гара Тулово) до км. 238+700 (НС № 1 гара Змейово)

Механизираното подновяване на железопътната инфраструктура и съоръженията към нея в междугарието Тулово – Змейово от км. 226+379 (НС № 2 гара Тулово) до км. 238+700 (НС № 1 гара Змейово) с обща дължина 12 321м. включва:
• Етап І - изготвяне на работен проект по части:
1.Част „Железен път и съоръжения“ , включваща – части „Геодезия”, „Оптимизация на железния път по ос и ниво”, „Земни работи и горно строене”, „Отводняване”, „Строителни конструкции,
2 Част „Сигнализация и телекомуникации“
3 Част„Контактна мрежа“
4. Част „Работен проект за организация и изпълнение на строителството”,
5. Част „План за безопасност и здраве при работа”
6. Част „Опазване на околната среда”
7. Част „План за управление на отпадъците“
8. Част „Количествена сметка
• Етап ІІ - изпълнение на СМР включва:
1. . Подновяване на железния път
2. Ремонт съоръжения по железния път, включително: Ремонт водостоци Възстановяване на предпазно покритие на стоманена мостова конструкция на км 227+795
3. Отводняване
4. Сигнализация и телекомуникаци, включително АПУ км. 229+720 в междугарието Тулово – Змейово;Осигурителна техника; Осветление спирка Ягода
5. Контактна мрежа;
6. Доставка на материали
За поддържане нормалната експлоатация с проектна скорост в междугарието Тулово – Змейово по 4-та жп линия, е необходимо да се извършат следните ремонтни дейности:
-демонтаж на съществуващия железен път тип 49 кг/м с дължина 12 321 метра;
-превоз и разкомплектоване на железен път тип 49 кг/м с дължина 12 321 метра в МД база;
-пресяване на баластовата призма на 12141 м.;
-монтиране на нов железен пъ,т с дължина 12 321 метра, в МД база;
-превоз до обекта, полагане на нов железен път тип 60 и укрепване с дължина 12 321 метра;
При изпълнение на посочения обект трябва да бъде извършен демонтаж и монтаж на съоръженията на осигурителната и телекомуникационната техника в зоната на ремонта. Поради това, че кабелите на АПУ км. 229+720 в междугарието Тулово – Змейово и частично магистралния кабел са в зоната на изкопните работи (банкет и канавки) е предвидена и пълна подмяна на кабелите на АПУ на цитирания прелез и подмяна на магистралния кабел в зоните, където ще се наложи изместване на трасето. Необходимо е да се сменят пътните датчици на прелеза от КЕРВ с броячи на оси, централизиран тип. Трябва да се предвиди защита на кабелите на осигурителната техника и телекомуникациите при преминаването им по мостовите конструкции. Част от дейностите за изпълнение са:
-пълна подмяна на кабели на АПУ км. 229+720 в междугарието Тулово-Змейово и подмяна на магистралния кабел в зоните, където ще се наложи изместване на трасето;
-смяна на пътните датчици на прелеза от КЕРВ с броячи на оси, централизиран тип- 4 бр.
Контактната мрежа в участъка Тулово – Змейово е въведена в експлоатация през 1970 година, мрежата е верижна компенсирана, като в част от кривите е изпълнена контактна мрежа тип „Коса“. Състои се от 13 анкърни полета, като всяко анкърно поле, в зависимост от разположението на проводниците в план, включва комбинация от двата типа контактна мрежа–вертикална и коса. Контактната мрежа е изпълнена с биметално носещо въже StCu 50 мм2, което е силно корозирало. Контактният проводник Ri 100 мм2 е с несиметрично износване поради наличието на косо окачване във всяко едно от анкърните полетата. Част от дейностите за изпълнение са:
-демонтаж и разрушаване на 297 бр. жб стълбове и заземления със закрепване;
-демонтаж на 37 бр. жр стълбове, фундаменти и заземления със закрепване;
-демонтаж на 242 бр. еднопътни конзоли;
При изпълнението на обекта се залага изпълнение на верижна контактна мрежа и премахване на косата подвеска, подмяна на всички железобетонни и железорешетъчни стълбове, подмяна на еднопътните конзоли с нови, подмяна на контактният проводник-14 км., носещото въже и струнните и струнните клеми, както и на триролковите компенсиращи устройства с нови от барабанен тип самозадържащи в комплект с въже DIEPA ф 9,5 мм- 29 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Цялостен срок за изпълнение на поръчката (Кср)    20
Начин на изпълнение на поръчката (Кип)    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
16020507      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл. оц.:КОi=Кфi+Ксрi+Кипi;Кфi–цена;Ксрi-цялостен срок за изпълнение (Ксрi=Ксрпрi+Ксрсмрi: Ксрпрi–срок за изготвяне на проекта-Ксрпрi=(Ксрпрмin/Kсрпрi)* 4 т. и Ксрсмрi–срок за изпълнение на СМР-Ксрсмрi=(Ксрсмрмin/Kсрсмрi) *16 т.;Начин на изп-е на п-та (Кип)-Скалата за оценка е тристепенна–5,10,20 т.
В прог. ст-ст са включени непред. разходи- 10% или1 451 046,00 лева без ДДС от ст-та на Етап ІІ
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІ група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл.5,ал.1,т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл.5, ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС,а чуждестранните лица–в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка,в която са установени. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице,съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в документа/договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях,съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. При подаване на офертата съответствието се посочва в раздел А,Част IV от ЕЕДОП. За доказване съответствието с критерия се представя следния документ: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България,за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл.5, ал.1,т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл.5,ал.6,т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица,които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл.25а, ал.2,т.1 от ЗКС. Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случая на чл.67,ал.6 от ЗОП.
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ПОЛЕ ІІІ.1.3) ИЗИСКВАНО МИН. НИВО:
8.Отговорник за рехабилитацията на контактна мрежа: не по-малко от 1 екс-т. Обр-е и проф. квалиф.: завършено висше обр-е, с ОКС бак/маг, проф. квалиф. „Електроинженер“. Проф. опит: да имат 5 г. като рък-л на строителството на контактна мрежа нова или рехабилитация на съществуваща контактна мрежа. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на проектиране и/или изграждане на контактна мрежа и/или подобни енергосъоръжения и железопътни/енергетични системи или метро.Следва да претижава Удост-е за придобита V квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение над 1000 V, съгласно чл. 15, ал. 2 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент. 9.Отговорник за работите по част сигнализация и телекомуникации – не по малко от 1 екс-т. Обр-е и проф. квалиф.: висше обр-е, бак/маг, проф. квалиф. „електроинженер“, спец. „Далекосъобщителна техника” или „Съобщителна и осигурителна техника и системи” или еквивалент. Проф. опит: мин 3 г., като рък-л на строителството на системи за сигнализация или телекомуникации за жп инфраструктура или метро. Следва да притежава удостоверение за придобита III квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000 V, съгласно чл. 15, ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент. 10.Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд-не по-малко от 1 екс-т. Обр-е и проф. квалиф.: завършено висше обр-е с ОКС бак/маг, проф. квалиф. „електроинженер“,„инженер“,както и лицата със средно обр-е и придобита проф. квалиф. в областите „Електроенергетика“ и/или „Техника“. Завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ. Проф. опит: Мин 3 г. на тази длъжност/позицияпри изпълнение на обекти от железопътната инфраструктура.
ПРОДЪЛЖАВА В ПОЛЕ ІІІ.1.2)
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата,попадаща в обхвата на поръчката,изчислен на база годишните обороти,в зависимост от датата,на която е създаден или е започнал дейността си. 2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство,съгласно чл. 171 и 171а от ЗУТ. Ако участникът е обединение,което не е юридическо лице,съответствието с критерия за подбор по т.1 се доказва от обединението участник, а по т.2 от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях,съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.При подаване на офертата съответствието се декларира в раздел Б,Част IV, т. 2а) и т.5) от ЕЕДОП.При условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП, критериите се доказват със следните документи: по т.1–с един или няколко от следните документи: удостоверения от банки; ГФО или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка – декларация за общия оборот; по т.2-доказателства за наличие на застраховка „Проф. Отг-ст“ за проектиране и строителство или еквивалент.
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ПОЛЕ ІІІ.1.1)- 11.Други експерти,не по-малко от: 1.Общ техн. рък-л–1 бр; 2.Отговорник на машините–1 бр; 3.Техн. рък-л за работите по железния път– 2 бр; 4.Началник влак–1 бр; 5.Ревизор вагони–1 бр; 6.Спирачи–2 бр; 7.Маневрист–1 бр; 8.Сигналисти–2 бр; 9.Електротехник–1 бр; 10.Шлосер/стрелки–3 бр; 11.Техн. рък-л за работите по контактна мрежа–1 бр; 12.Електроинженер–3 бр; 13.Техн. рък-л за работите по сигнализация и телекомуникации–1 бр. 12.За позиции 2.1., 2.4., 2.7, 11.1, 11.3., 11.4.-11.8., 11.10. 11.11., 11.13., следва да притежават валидни удост-я за успешно издържан изпит по чл.5, ал.1 на Наредба № 56 от 14.02.2003 г. за изискванията, условията и реда на обучение на кандидатите за придобиване или признаване на правоспособност за длъжностите от железопътния транспорт и реда за провеждане на изпитите на лицата от персонала, отговорен за безопасността на превозите или еквивалент.13.Общият техн. рък-л по т 11.1 и техн. рък-л за работите по железен път по т 11.3. да притежават Удост-я за придобита III квалиф. група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000 V, съгласно чл. 15, ал.2 от Пр-к за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи или еквивалент, за лицата „технически ръководител” – копия, заверени от изпълнителя. 14. Техн. рък-л за работите по СиТ по т 11.13. следва да притежава удост. за придобита III квалиф. група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000 V, съгласно чл. 15, ал.1 от Пр-к за безопасност и следва здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи или еквивалент. 2.15.Електротехник-т 11.9 следва да притежава: завършено средно обр-е, спец. Електротехник; Удост-е за придобита мин III квалиф. група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000 V, съгласно чл. 15, ал.2 от Пр-к за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи или еквивалент.16.Електроинженер по т 11.12 следва да притежава: завършено висше обр-е, с ОКС бак/маг, проф. квалиф. „Електроинженер“ или еквивалент.Професионален опит: мин 3 г. опит в строителството на контактна мрежа нова или рехабилитация на съществуваща контактна мрежа; Удостоверение за придобита V квалиф. група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение над 1000 V,съгЛ чл.15,ал.2 от „Пр-к за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на ел. и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент.-ПРОДЪЛЖАВА В ІІІ.1.2) ИЗИСК. МИН. НИВО


1.Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти на стойност от 5 500 000 лева без ДДС, за последните 3 финансови години.
2.Участникът трябва да има застраховка „Проф. отг-ст” за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 и 171а от ЗУТ, с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г.,обн.,ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.): проектиране за строежи първа категория– 300 000 лева; строителство за строежи първа категория–600 000 лева
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ПОЛЕ ІІІ.1.2.) СПИСЪК И КРАТКО ОПИСАНИЕ НА КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР
17. Лицата по всяка позиции от т 11.1. до т 11.13., следва да притежават минимум 1 година професионален опит, на обекти, свързани с жп инфраструктура или метро. 18. За чуждестранни лица се приемат еквивалентни образователно-квалификационни степени, професионални квалификации и специалности съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
ІІІ.Участникът следва за разполага с на инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: Баластопланировъчна машина–1 бр; Траверсоподбивна машина–2 бр; Хопердозаторни вагони–20 бр; Дизелов локомотив–2 бр; Тирфоногаечни машини–4 бр; Релсоотрезна машина–2 бр; Релсопробивна машина–2 бр; Траверсопробивна машина–2 бр; Машини за механизирано полагане на ж. път–1 бр комплект (к-та трябва да съдържа 2 бр товароподемни машини-една за изваждането и една за полагането на ж. път); Вагони за превоз на жп звена–20 бр; Товароподемни кранове на автомобилен ход–2 бр; Булдозери на верижен ход–1 бр; Грейдер–1 бр; Самоходни верижни багери за изкопни работи–1 бр; Самоходни колесни багери за изкопни работи и къртачно устройство–2 бр; Челни товарачи на колесен ход–2 бр; Челен мини товарач–1 бр; Мини багери–1 бр; Автосамосвали (от 8 до 16 куб.м)–8 бр; Ел.агрегат 3-5 киловата–2 бр; Бордови автомобил–до 5 тона товароносимост–1 бр.
ІV.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство на обекти/елементи на железопътна инфраструктура). Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП. Участникът да има внедрена система за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2005/БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство на обекти/елементи на железопътна инфраструктура). Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

І. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: * Под „предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката” се разбира дейности, които включват: строителство (ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация) на железния път и съоръженията към него, включително железен път за метро.
ІІ. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
ІІІ. Участникът трябва да разполага с необходимите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
ІV. Участникът да прилага: 1. системи за управление на качеството, с обхват на сертификация предмета на поръчката; 2. системи или стандарти за опазване на околната среда.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по тт. І, ІІ и ІІІ се доказва от обединението участник, а по т. ІV от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изискванията на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. При подаване на офертата съответствието се посочва в раздел В, т. 1а), т. 6) - б), т. 9) и раздел Г на Част IV от ЕЕДОП. Документи за доказване (при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП): 1.Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. 3. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 4. Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.


І.През последните 5 г,считано от датата на подаване на оф, уч-т трябва да е изпълнил успешно мин 1 дейност по: строителство (ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация) на 5км ж път. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнено едно или няколко строителства.ІІ. Уч-т трябва да разполага с необходимия персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: 1.Рък-л на проекта– не по-малко от 1 екс-т.Обр-е и проф. квалиф.:висше обр-е, бак/маг,проф. кв-я “строителен инженер“, спец. „Железопътно строителство” или „Проектиране,строителство и поддържане на железен път и съоръжения”,или еквивалент. Проф. опит: мин 5 г като р-л на изпълнението на инфраструктурни проекти,т.е. ръководна длъжност заемана при изпълнението на проекти за ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация на ж път и съоръжения, вкл ж път за метро. 2.Рък-л на проектантския екип– не по-малко от 1 екс-т. Обр-е и проф. квалиф.:висше обр-е, бак/маг, проф. кв-я “строителен инженер“, спец. „Железопътно строителство” или „Проектиране, строителство и поддържане на железен път и съоръжения”,или еквивалент.Да притежава ППП разпоредбите на ЗУТ и чл. 7-9 от ЗКАИИП или призната проф. квалиф. съгласно чл. 10/14а от ЗКАИИП. Проф. опит: мин 5 г. като рък-л на проектантски екип при проектиране на обекти свързани с железопътна инфраструктура. 3.Проектантски екип да разполага с проектанти с ППП по съответните части, съгл. разпоредбите на ЗУТ и чл.7-9 от ЗКАИИП или призната проф. квалиф. съгласно чл. 10/14а от ЗКАИИП. Уч-т посочва/декларира актуално удостоверение за ППП,както сл.:1. Удостоверение за ППП геодезия и приложна геодезия за част „Геодезия” на проекта; 2. Удостоверение/я за ППП ТСТС (с професионална квалификация строителен инженер по транпортно строителство) за всяка съответна част на проекта, както сл.: част „Оптимизация на железния път по ос и ниво”; част „Земни работи и горно строене”; част „Отводняване”; част „Строителни конструкции”. 3.Удостоверение/я за ППП-(проф. квалиф. електроинженер) електрическа за всяка съответна част на проекта,както сл: част „Осигурителна техника”; част „Контактна мрежа”. 4.Отговорник за строителството–не по-малко от 1 екс-т. Обр-е и проф. квалиф.: висше обр-е, бак/маг, проф. квалиф. “строителен инженер“, спец. „Железопътно строителство” или „Проектиране, строителство и поддържане на железен път и съоръжения”,или еквивалент,както и кв-я не по-малка от „техн. рък-л”,издържал успешно изпит по Наредба № 58 за правилата за техническа експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт и притежаващ свидетелство за правоспособност. Проф. опит: мин 5 г. като отговорник по строителствотона железопътни линии или метро. 5.Отговорник за контрола на качеството–не по-малко от 1 експерт. Обр-е и проф. квалиф.: висше обр-е, бак/маг, проф. квалиф. „строителен инженер“,спец. „Железопътно строителство” или „Проектиране, строителство и поддържане на железен път и съоръжения”,или еквивалент. Проф. опит: мин 2 г в железопътното строителство като осъществяващ контрол на качеството. 6.Координатор по безопасност на труда–не по-малко от 1 екс-т.Проф. опит: правоспособно лице с квалиф., проф. опит и техн. компетентност в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР с мин 3 г проф. опит в жп строителство. Завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ. 7.Служител, с правоспособност „Ръководител движение”- не по-малко от 1 експерт, по списъка на ИАЖА, притежаващ валидно удостоверение към датата на подаване на офертата за участие или еквивалент. Професионален опит: мин 5 г. в сферата на железопътното движение на возила.
ПРОДЪЛЖАВА В ПОЛЕ ІІІ.1.1.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс за проектирането не се предвижда.Възложителят предвижда аванс за строителство до 50% от стойността на СМР, плащане- до 20 дни след подписване на договора,срещу представяне на гар. за обезпечаване на авансово предоставените средства покриваща 100% размера на тези средства.Аванс се приспада пропорционално до 50% от всяко плащане по договора до пълното му усвояване.Междинните плащания за изпълнените смр на обекта ще се извършва въз основа на приета КСС от Въз-я,фактури в ор. представени от Изп-я с приспадната сума за авансово плащане и двустранни протоколи,придружени със съответните актове по Наредба №3/31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на за съставяне на актове и протоколи по време на строителство,сер-ти,п-ли за изпитания на вложените материали,гаранционни карти и др.Окончателното плащане-след подписване на Протокол Приложение № 5 съгласно Инструкция за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ и след представяне на фактура в оригинал.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/10/2017 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/10/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощ.,оригинал или заверено копие (върху копието е записано „вярно с оригинала” и има подпис и печат),се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице,когато участникът избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Документът трябва да съдържа:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.Всеки член на обединението, което не е юридическо лице и подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,при подаване на офертата за участие,за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП.Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители и трети лица при подаване на офертата за участие,за всеки от тях се представя отделен ЕЕДОП.
Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП,могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67,ал.5 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител,представя актуални документи,удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документите се представят от всеки член на обединението, което не юридическо лице,както и от подизпълнителите и третите лица,ако има такива.
Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за:
-задълженията, свързани с данъци и осигуровки-Национална агенция за приходите, електронен адрес: www.nap.bg,
-опазване на околната среда - Министерство на околната среда и водите, електронен адрес: www.moew.government.bg ,
-закрила на заетостта - Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg
-условията на труд в страната - Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, електронен адрес: www.gli.government.bg
При сключване на договора,участникът,опр. за изпълнител,представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора,респ. гаранцията за обезпечаване аванс. плащане се представят в една от следните форми: А)безусловна,неотменяема банкова гаранция,в оригинал;или Б)постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП НКЖИ,IBAN:BG62STSA93000024421731 BIC:STSABGSF,банка:ДСК ЕАД,удостоверено с платежно нареждане или В)застраховка,която обезпечава изпълнението на договора или авансово предоставените средства чрез покритие на отг. на изпълнителя,в оригинал.
Когато гаранцията за обезпеч. изпълнен. на договора е предоставена под формата на банк. гаранция или застраховка срокът на валидност им следва да бъде срока на договора плюс 1 месец.Условията и сроковете за задържане и осв. на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.Гаранцията,която обезпечава аванс. предоставените средства е със срок на валидност до възстановяването им и се осв. до 3 дни след връщане или усвояване на аванса.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура-отдел Правен
Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
a.roshkova@rail-infra.bg +359 02932-2331
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва