Деловодна информация
00530
E-12-00-371#1 16/08/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0072 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Д. Джумалийски +359 298593226
d.djumalijski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3355
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Национална агенция за приходите
85120000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Национална агенция за приходите. Профилактичните медицински прегледи и изследвания се извършват за всички служители на НАП по списъчен състав, който към момента на оповестяване на поръчката възлиза ориентировъчно на 8215 човека, от които 6099 жени и 2116 мъже. Провеждането на профилактични прегледи и изследвания на работниците и служителите ще се извърши в 27 областни града, като за служителите с място на работа на териториите на области „Софийска област“ и „Област София“ прегледите и изследванията ще се извършат в град София.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

Провеждането на профилактични прегледи и изследвания на работниците и служителите ще се извърши в 27 областни града на територията на Република България

Предметът на обществената поръчка включва: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Национална агенция за приходите. Профилактичните медицински прегледи и изследвания се извършват за всички служители на НАП по списъчен състав, който към момента на оповестяване на поръчката възлиза ориентировъчно на 8215 човека, от които 6099 жени и 2116 мъже. Провеждането на профилактични прегледи и изследвания на работниците и служителите ще се извърши в 27 областни града, като за служителите с място на работа на териториите на области „Софийска област“ и „Област София“ прегледите и изследванията ще се извършат в град София.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възнаграждението за изпълнението на поръчката се формира от произведението от броя на всички прегледани служители на НАП и предложената от определения изпълнител цена за осъществяване на профилактичните медицински прегледи и изследвания за един прегледан служител. Стойността на дължимото възнаграждение се определя от действителния брой на прегледаните служители на НАП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани като лечебни заведения за извънболнична помощ. Деклариране наличието на регистрация като лечебни заведения за извънболнична помощ се извършва чрез представяне на информация в част ІV, раздел „А“, т. 2 на ЕЕДОП, като се посочват данни за притежаваното Удостоверение за извършване на лечебна дейност по чл. 40, ал. 10 от Закона за лечебните заведения. Информацията следва да включва регистрационен номер и дата на издаване на документа, издаваща институция, предмет на дейност на лечебното заведение.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критерия се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документа, чрез който се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документа, чрез който се доказва съответствието му с поставените от възложителя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да имат изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за услугите, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, съгласно указанията на възложителя, като се посочи предмета на услугата (видове медицински прегледи и изследвания, брой на прегледаните лица); в какво качество участникът е изпълнил услугата - главен изпълнител, участник в обединение, подизпълнител; стойност на услугата; начална и крайна дата на изпълнение; получател на услугата, независимо дали е публичен или частен субект.
2. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за извършване на услугата в част ІV, раздел „В“, т. 6, б. „а“ на ЕЕДОП, като се посочи: име на лицето (специалиста); дейността, която ще осъществява лицето при изпълнение на поръчката; образованието и професионалната квалификацията (посочване на номера на диплом/и за завършено образование, издател, данни за контакт).


1. Участниците следва да имат изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка – извършване на медицински прегледи и изследвания за възложител (предприятие/субект), с числен състав наброяващ не по-малко от 1 500 души.
2.Участниците трябва да разполагат с поне три екипа медицински специалисти, притежаващи подходящо медицинско образование, съгласно предмета на поръчката за извършване на профилактичните медицински прегледи и изследвания – а именно интернист, невролог, офталмолог, уролог, мамолог, гинеколог и медицинска сестра, квалифицирана да извършва манипулации във връзка с клинични изследвания.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако лицата, с чиито образование и квалификация се доказва изпълнение на горните изисквания на възложителя, ще бъдат включени в екипа за изпълнение и ще участват в изпълнението на тази част от поръчката, за която е необходим този капацитет. Участникът следва да може да докаже, че ще разполага с ресурсите на третите лица, на чийто капацитет се позовава, като представи документи за поетите от тях задължения. По отношение на тези трети лица, не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документи, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Участниците трябва да са регистрирани като лечебни заведения за извънболнична помощ. За доказване на това изискване участниците следва да представят информация за регистрацията, като попълват част ІV, раздел „А“, т. 2 на Единния европейски документ за обществени поръчки, посочват данни за притежаваното Удостоверение за извършване на лечебна дейност по чл. 40, ал. 10 от Закона за лечебните заведения.

Специфичните изисквания на възложителя при изпълнението на предмета на поръчката са дадени в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за възлагане на обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от максимално допустимата стойност на поръчката. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/09/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания.
Дължимите суми се заплащат чрез Централно управление на НАП по банкова сметка на изпълнителя. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура, подписана от координатора по договора, придружена с окончателен протокол за приемане на извършената работа, подписан от представител на изпълнителя и координатора по договора, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва