Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-218 11/08/2017 (дд/мм/гггг)
не
00193-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
бул. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова - юрисконсулт, отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/130


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/130
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нови консумативи за печатаща и копирна техника за ТУ-София
30125110      
Доставки

Предлаганите консумативи трябва да са оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани - тонер касетите трябва да отговарят на посоченото от възложителя описание - да бъде спазено съчетанието букви/цифри на кода на производителя, съгласно Техническата спецификация или на напълно еквивалентен технически продуктов номер, изрично деклариран от производителя. Те трябва да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията. Доставените артикули трябва да са в оригинална фабрична опаковка с ненарушена цялост и със стикер, удостоверяващ произхода на съответния консуматив – производител, място на производство и др. информация за консуматива, артикулите следва да фигурират в актуалната продуктова листа на съответния производител.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7403.54      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение е франко склада на Възложителя на адрес: Технически университет – гр. София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8.

Включва доставката на: За ПРОЕКТ DASpace DTP1-146-1.2: HP LaserJet M1522NF MFP HP LaserJet P1505n, 36A/CB436A, 2000 бр. копия – 1 бр., HP LaserJet Pro P1566, HP LaserJet Pro P1606dn, 78A/CE278A, 2100 бр. копия – 1 бр, LEXMARK E120, 12016SE, 2000 бр. копия – 1 бр., CANON i-SENSYS LBP 6000B, Cartridge GRG – 725, 1600 бр. копия - 1 бр.; ЗА ДОГОВОР ДФНИ Е02/8 - HP LaserJet 1300, 13A/Q2613A, 2500 бр. копия - 1 бр., XEROX PHASER 3117, 3125,106R01159, 3000 бр. копия - 2 бр., LEXMARK C524, C5220CS - Cyan 2000 бр. копия - 2 бр., LEXMARK C524, C5220KS – Black, 2500 бр. копия – 2 бр., LEXMARK C524, C5220MS – Magenta, 2000 бр. копия – 2 бр., LEXMARK C524, C5220YS – Yellow, 2000 бр. копия – 2 бр., BROTHER HL-2140, TN2120, 2600 копия - бр. 1, SAMSUNG M2885FW, MLT-D116L, 3000 бр. копия - 2 бр., SAMSUNG XPRESS M 2875 ND, MLT-D116L/ELS, 3000 бр. копия - 1 бр., SAMSUNG SCX 3400, MLT-D101S, 2600 бр. копия -2 бр. ; за ДОГОВОР ДФНИ Е02/12 - HP LaserJet M1120MFP, 36A/CB436A, 2000 бр. копия – 2 бр., HP LaserJet Pro M401dn, 80A/CF280A, 2700 бр. копия – 2бр., HP LaserJet Pro P1102w, HP LaserJet M1212NF MFP, HP LaserJet M1217NFW, 85A/CE285A, 1600 бр. копия – 2 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ И02/6 - HP LaserJet 1010, 1012, 1018, 1020, 1022, M1319MFP, 12A/Q2612A, 2000 бр. копия – 1 бр., BROTHER DCP-7065DN BROTHER MFC-7360N BROTHER MFC-7460DN, TN2220, 2600 бр. копия – 1 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ И02/1 - HP LaserJet Pro M225dn, 83A/CF283A, 1500 бр. копия – 4 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ ДМ 07/5 - HP LaserJet Pro M401dn, 80X/CF280X, 6900 бр. копия – 1 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ ДН 07/6 - HP LaserJet Pro P1102w, HP LaserJet M1212NF MFP, HP LaserJet M1217NFW, 85A/CE285A, 1600 бр. копия – 1 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ ДН 07/4 - SAMSUNG CLX-3185, CLT-K 4072 S/ELS, 1500 бр. копия – 2 бр., SAMSUNG CLX-3185, CLT-M 4072 S/ELS, 1000 бр. копия - 1 бр., SAMSUNG CLX-3185, CLT-Y 4072 S/ELS, 1000 бр. копия – 1 бр., SAMSUNG CLX-3185, CLT-C 4072 S/ELS, 1000 бр. копия – 1 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ ДН 07/10 - HP LaserJet Pro P1566, HP LaserJet Pro P1606dn , 78A/CE278A, 2100 бр. к. – 3 бр., CANON i-SENSYS LBP 6000B, Cartridge GRG – 725, 1600 бр. к. – 1 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ ДН 07/19 - HP LaserJet Pro M401dn, 80A/CF280A, 2700 бр. к. – 1 бр., HP LaserJet Pro M401dn, 80X/CF280X, 6900 бр. к. - 1 бр.; ДОГОВОР ДФНИ ДН 07/22 - HP LaserJet Pro P1102w, HP LaserJet M1212NF MFP, HP LaserJet M1217NFW, 85A/CE285A, 1600 бр. к. – 3 бр., BROTHER HL-2030, TN2000, 2500 бр. к. – 2 бр., KONICA MINOLTA BIZHUB 223, DR-411 (Drum Unit), 80000 бр. к. – 1 бр., KONICA MINOLTA BIZHUB 223, TN-217, 17500 – 2 бр.; за ДОГОВОР ДФНИ ДН 07/24 - CANON MF 633 CDW, CANON CRG-045H Black , 2800 бр. к. – 1 бр., CANON MF 623 CN, CANON CRG-045H Yellow, 2200 бр. к. - 1 бр., CANON MF 623 CN, CANON CRG-045H Cyan, 2200 бр. к. – 1 бр., CANON MF 623 CN, CANON CRG-045H Magenta, 2200 бр. к. – 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7403.54      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРОЕКТ DASpace DTP1-146-1.2. Име на проекта: Отворени иновации за повишаване на предприемаческите умения и публично-частното партньорство в региона на река Дунав.

Поръчката се финансира по договори на ТУ-София, а посочените в Таблица 1 от Техтническата спецификация консумативи за ПРОЕКТ DASpace DTP1 се финасират по ПРОЕКТ DASpace DTP1-146-1.2.: Отворени иновации за повишаване на предприемаческите умения и публично-частното партньорство в региона на река Дунав.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да прилагат системи управление на качество в областта на доставките, сходни с предмета на поръчката.

1. Участникът трябва да прилага системи управление на качество в областта на доставките, сходни с предмета на поръчката, в съответствие със следните стандарти БДС ЕN ISO 9001:2008 или БДС ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора, в една от следните форми:
?парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя:
Банка: БНБ
Банков код (BIC): BNBGBGSD
Банкова сметка (IBAN):BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01
?банкова гаранция;
?застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато изпълнителят е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договор.
Плащането на цената на договора се извършва при условията, посочени в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Климент Охридски № 8, учебен блок № 1, етаж 2, Заседателна зала на Академичния съвет.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Оферти се подават на адрес: гр. София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8, Технически университет – София, учебен блок № 1, етаж 3, кабинет 1317 – Деловодство.
В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 ЗОП.
Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
•участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП;
•участник,който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на на поръчката, както и по-високи цени от определените от Възложителя прогнозни стойности за съответния договор/проект;
•участник,който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
•участник, за когото след изтичане на срока по пар. 14 от ПЗР на Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от този закон.
Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор.
Документи за доказване съответствието с критериите за подбор:
Участникът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствието с изискванията за подбор, поставени от възложителя и оповестени в Обявлението посредством попълване на съответните полета от Единния европейски документ за обществени поръчки.
Комисията, назначена за разглеждане и оценка на офертите, може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Комисията може да изисква следните документите за доказване на съответствието с критериите за подбор:
За изискването от Раздел III.1.3) - копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва