Деловодна информация
5516
 
да
да
10/08/2017 (дд/мм/гггг)
5516-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерството за Българското председателство на Съвета на Европейския съюз 2018 177167454
пл. България № 1, Административна сграда на НДК
София BG411 1463 България
Мариета Димитрова +359 24040545
ma.dimitrova@government.bg +359 24040559

Интернет адрес/и

http://www.eu2018bg.bg/

http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/a1-0002701.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Подготовка и провеждане на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗРАБОТКА И ДОСТАВКА НА ПРОМОЦИОНАЛНИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЪЛГАРСКОТО ПРЕДСЕДАТЕЛСТВО НА СЪВЕТА НА ЕС“
18530000      
Услуги

1. Обособена позиция № 1 – „Брандиране и доставка на външна батерия с USB изход и преходник за мобилно устройство“
2. Обособена позиция № 2 – „Изработка, брандиране и доставка на опаковки и тишу (за шалове и вратовръзки) ";
3. Обособена позиция № 3 - „Изработка, брандиране и доставка на шалове“, включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП);
4. Обособена позиция № 4 - „Изработка, брандиране и доставка на вратовръзки";
5. Обособена позиция № 5 - „Изработка, брандиране и доставка на картонени папки блокноти, календари и подаръчни торбички“, включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП);
6. Обособена позиция № 6 - „Изработка, брандиране и доставка на химикалки, моливи, луксозни тефтери и магнитни книгоразделители".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
944021      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
6

II.2) Описание 1

– „Брандиране и доставка на външна батерия с USB и преходник за мобилно устройство“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Външна батерия с USB - 1200 бр., Преходник за мобилно устройство - 25000бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
124167      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изработка, брандиране и доставка на опаковки и тишу (за шалове и вратовръзки) " 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Опаковка за шал - 16 900бр.; Опаковка за вратовръзка - 21 100бр.; Тишу - 7500бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55271      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изработка, брандиране и доставка на шалове“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18422000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

луксозен шал - 900бр., стандартен шал - 16 000 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
159583      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предметът на обособената позиция е включен в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).

II.2) Описание 1

„Изработка, брандиране и доставка на вратовръзки" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

луксозни вратовръзки -1100 бр., стандартни вратовръзки - 20 000бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
286667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изработка, брандиране и доставка на картонени папки, блокноти, календари и подаръчни торбички“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22816000      
22852100      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Подаръчни торбички - 50 000бр., Конферентни папки - два вида - 50 000бр., Блокнот А4 - 5000бр., Блокнот А5 - 48 000бр., Календари настолни - 1500бр., Календари работни - 500бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
225000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

предметът на обособената позиция е включен в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП)

II.2) Описание 1

Изработка, брандиране и доставка на химикалки, моливи, луксозни тефтери, магнитни книгоразделители" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192121      
30192130      
30196100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Луксозни химикалки - 2000 бр., Химикалки - 48000 бр., Молив - 50000 бр., Луксозни тефтери - 600бр. ; Магнитен книгоразделител - 5000 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
93333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма изисквания на възложителя, не се представят информация и доказателства.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания на възложителя, не се представят информация и доказателства.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на обособените позиции. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
* Под „дейности, с предмет и обем, сходен с тези на обособените позиции“, следва да се разбира:
по обособена позиция 1 – брандиране и доставка външни батерии с USB и/или преходници (с USB устройства) – обем 15 000 бр. общо за всички доставки на външни батерии с USB и/или преходници (с USB устройства).
по обособена позиция 2 – изработка и доставка на картонени опаковки – обем 20 000 опаковки общо за всички доставки;
по обособена позиция 3 – изработка и доставка на шалове – обем 9 000 бр. общо за всички доставки, с които се доказва изискването;
по обособена позиция 4 - изработка и доставка на вратовръзки – обем 9 000 бр. общо за всички доставки, с които се доказва изискването;
по обособена позиция 5 - изработка и/или доставка на картонени папки и/или блокноти и/или подаръчни торбички и/или календари– обем 50 000 бр. общо за всички доставки на всякакъв вид подаръчни торбички и/или блокноти и/или картонени папки и/или календари, с които се доказва изискването;
по обособена позиция 6 - брандиране и доставка на поне два от видовете рекламни материали, от предмета на обособената позиция с общ обем – 50 000 бр. общо за всички доставки на поне два от видовете рекламни материали, от предмета на обособената позиция, с които се доказва изискването.


Изискваното минимално ниво е участникът през последните три години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум една дейност, идентична или сходна с предмета и обема на съответната обособена позиция за която участва .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията и условията за изпълнение на поръчката са описани подробно в документацията, публикувана в "Профил на купувача" на електронния адрес, посочен по-горе.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Независимо, че Българското председателство стартира на 01.01.2018г., съгласно ГРАМА от 26.07.2017г. от г-н Димитър Цанчев - Посланик, постоянен представител на РБългария към ЕС е препоръчително до средата на месец Ноември 2017г. да бъдат налични в Брюксел и предварително опаковани подаръчни пакети, чието количество е около 50 % от общото количество по поръчката. Поръчката включва освен доставка и одобряване на дизайн, изработка, а освен това е в количества, които изискват повече технологично време за изработка. МБПСЕС в качеството си на универсален правоприемник на Националния център по подготовката и провеждането на председателството на Съвета на ЕС 2018 стартира дейността си от 02.06.2017г. В този смисъл, дори и при максимална организация на административния ресурс, сроковете /без да се използват съкратените/ са недостатъчни.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателната зала на министерството, в гр. София, пл. България № 1, Административна сграда на НДК, ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В запечатана непрозрачна опаковка участниците следва да представят следните документи и образци:1.Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата – Образец №4; 2.Документ за личното състояние на участника– Образец №1(ЕЕДОП); 3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо); 4.Документи при особености на участника (когато е прилож.)-без ограничение за вида на документа, който се представя в изпълнение на съответното условие:
- участник-обединение, което не е юридическо лице - документът може да е заверено копие, но от него да е видно: а)правното основание за създаване на обединението; б)правата и задълженията на участниците в обединен.,вкл. определения партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; в)разпределението на участието на лицата в обединението при изпълнение на дейностите по предмета на поръчката, правата и задълженията на участниците в обединението; г)клаузи за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора
- участник-клон на чуждестранно лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца - съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП, участникът трябва да представи доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси
- участник,ползващ капацитета на трети лица - трябва да докаже, че разполага с техните ресурси и следва да представи документ за поетите от третите лица задължения; третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на тях и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; третите лица представят ЕЕДОП.
- участник,ползващ подизпълнители - участникът посочва и дела, който те ще изпълняват; участникът попълва информацията в част ІV, Разд.В,т.10 от ЕЕДОП; подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор за дела от поръчката, който ще изпълняват и по отношение на тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; подизпълнителите представят ЕЕДОП. В случай, че за об. поз. №№ 3 и 5 участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да използва капацитета на трети лица и /или подизпълнители при условията на чл.12, ал. 6 от ЗОП.
5.Техническо предложение, включващо:- Документ за упълномощаване, когато подаващото офертата лице, не е законния представител на участника и Образец №2 – Предложение за изпълнение на поръчката; 6.Ценово предложение - Образец №3.
От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Възложителят не допуска участниците да се ползват от възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важат забраните по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложили изключението по чл.4 от него, като тази информация се попълва в част ІІІ., Разд.Г от ЕЕДОП, както и: участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участници, които са свързани лица, като информацията за това обстоятелство се попълва в ЧастІІІ,Разд.В, ред5 от ЕЕДОП. Отстраняването от участие в процедурата поради несъответствие с изискванията на възложителя за лично състояние се прилага съгл.чл.57 от ЗОП.Основананията по чл.54,ал.1,т.1,2,7 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата, посочени в чл.40 от ППЗОП.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл.65,ал.1-4 от ЗОП. Изисква се гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Представя се преди сключване на договора под формата на парична сума или банкова гаранция, или застраховка в полза на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва