Деловодна информация
5516
 
да
да
07/08/2017 (дд/мм/гггг)
5516-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерството за Българското председателство на Съвета на Европейския съюз 2018 177167454
пл. България № 1, Административна сграда на НДК
София BG411 1463 България
Гергана Пашева +359 24040545
g.kirova@government.bg +359 24040559

Интернет адрес/и

http://www.eu2018bg.bg/

http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/a1-0002667.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Подготовка и провеждане на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСИГУРЯВАНЕ НА ВЪНШНА И ВЪТРЕШНА РЕКЛАМА НА БЪЛГАРСКОТО ПРЕДСЕДАТЕЛСТВО НА СЪВЕТА НА ЕС 2018“
79341400      
Услуги

Пълният обхват на поръчката включва: Изработване на материали за външна и вътрешна реклама, осигуряване на площи и съоръжения, съобразно изискванията на техническа спецификация, транспорт на материалите и където е приложимо - монтаж и демонтаж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1229166      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

  Обособена позиция № 2:„Изработване на материали за вътрешна и външна реклама, на Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 за Постоянното представителство на Република България към Европейския съюз в Брюксел, Кралство Белгия“ на стойност 29 000 лв. без ДДС, която ще се възложи по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП във връзка с чл. 20, ал. 4 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Изработване на материали за вътрешна и външна реклама, на Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 за територията на град София“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Предвидените локации, вида, размерите и материала, от който трябва да са изработени различните рекламни артикули за територията на гр. София са посочени в Таблица – Приложение към техническата спецификация, като конкретните места на външната реклама по булевардите „Брюксел“, „Цариградско шосе“, „България“, бул. „Черни връх“, бул. „Евлоги Георгиев“, и в района на НДК се предлагат от Изпълнителя.
Предвидените локации са следните:
- Летище София – Терминал 2 и Правителствен ВИП А (вътрешна и външна реклама);
- бул. „Брюксел“ (външна реклама);
- бул. „Цариградско шосе“ (външна реклама);
- бул. България (външна реклама);
- НДК(вътрешна и външна реклама);
- резиденция Бояна(вътрешна и външна реклама);
- Министерски съвет, Президентство, Народен театър „Иван Вазов“.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Качество на материалите“    40
Показател „Допълнителен брой рекламни материали“    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1200166      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


За обособена позиция 1 - ОПЦИЯ: В срока на действие на договора, при необходимост, Възложителят има право да възложи допълнително количество от един или повече видове рекламни артикули. Стойността на допълнително възложеното количество не може да надвишава стойността на съответния договор с повече от 20 % /двадесет на сто/. Единичните цени на допълнително възложените количества от рекламни артикули не могат да надвишават единичните цени /на тези артикули/, при които е сключен договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта, определена чрез критерия „оптимално съотношение качество/цена”, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 3 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Изработване на материали за вътрешна и външна реклама, на Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 за Постоянното представителство на Република България към Европейския съюз в Брюксел, Кралс 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BE10

гр. Брюксел

Изработване на материали за вътрешна и външна реклама, на Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 за Постоянното представителство на Република България към Европейския съюз в Брюксел, Кралство Белгия
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Тази поръчка се възлага по реда на чл.21, ал.6 от ЗОП във връзка с чл. 20, ал. 4 от ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма изисквания на възложителя, не се представят информация и доказателства.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособена позиция 1:
1. Участникът следва да предостави информация в Част ІV, Раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП за годишния си оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да предостави информация в Част ІV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП за размера на: предоставяне на цялостна услуга за външна и вътрешна реклама, включително осигуряване на площи и съоръжения, изработване на различни видове рекламни артикули, транспорт на материалите, монтаж и демонтаж, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП се доказва със заверени копия от Годишните финансови отчети или техни съставни части (от които да е виден общият оборот и оборота, попадащ в сферата на обхвата на поръчката) за последните три приключили финансови години – 2014, 2015, 2016 г. и Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - за последните три приключили финансови години – 2014, 2015, 2016 г.; Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че годишните финансови отчети или техни съставни части (от които да е виден общият оборот и оборота, попадащ в сферата на обхвата на поръчката) са налични в електронен формат и са публикувани в публичен регистър, и участникът е посочил информация за органа, който поддържа този регистър, Възложителят не изисква тяхното представяне под формата на заверени копия.


1. минимален общ оборот в размер на 2 000 000 (два милиона) лева за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 1 000 000 (един милион) лв., за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособена позиция 1:
През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил услуга/и с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на обществената поръчка.
* Под „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира предоставяне на цялостна услуга за външна и вътрешна реклама, включително осигуряване на площи и съоръжения, изработване на различни видове рекламни артикули, транспорт на материалите, монтаж и демонтаж.
**Под услуга/и, сходни с обема на настоящата поръчка, следва да се разбират сходни с предмета на настоящата поръчка услуги (една или повече), включващи: 2 (две) стенд ъп позиции, 5 (пет) конструкции с печатна графика /независимо от размера/, 10 (десет) билборда, 1 (един) мегаборд, 50 (петдесет) броя фиксирани или нефиксирани банери.
При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП се доказва със списък на услугите, които са сходни на предмета на поръчката, съдържащ стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги


Изискваното минимално ниво е участникът да е изпълнил минимум една услуга, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, като информация за това обстоятелство се попълва в Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията и условията за изпълнение на поръчката са описани подробно в документацията, публикувана в "Профил на купувача" на електронния адрес, посочен по-горе.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предоставените услуги на два пъти, както следва: А. Петдесет на сто от цената – след изработка, доставка и монтаж на съоръженията, съобразно указания в Техническата спецификация срок – 15.12.2017 г. Б. Петдесет на сто от цената – след приключване на изпълнението на договора и демонтажа на съоръженията, съобразно указания в Техническата спецификация срок – 31.07.2018 г. Всяко дължимо плащане се извършва в срок до 10 работни дни след представяне на отчет за предоставените услуги и доставки, приемо- предавателен протокол подписан без забележки.
Възложителят има право и да извърши проверка на предоставените мостри за спазване на предложените в техническото предложение на участника, избран за изпълнител, параметри преди сключването на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Настоящата поръчка се възлага по реда на чл. 74, ал. 4 от ЗОП, поради наличие на обстоятелства, които изискват спешно възлагане на поръчката. Всички дейности по изпълнение на предмета на поръчката - Изработване на материали за външна и вътрешна реклама, осигуряване на площи и съоръжения, монтаж следва да са завършени до 15.12.2017 г., когато започва рекламната кампания на Българското председателство. Министерството за Българското председателство на Съвета на Европейския съюз 2018, функционира реално от 02.06.2017г съгласно УП, приет с ПМС № 100 от 31.05.2017г. Това налага провеждането на процедурата в съкратени срокове, т.к. рекламните съоръжения, които са предвидени за изработка, доставка и монтаж са в големи количества и трябва да се поставят на множество места в София преди започване на Председателството, а преди този срок трябва да се осъществи предварителна съгласувателна процедура.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателната зала на министерството, в гр. София, пл. България № 1, Административна сграда на НДК, ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В запечатана непрозрачна опаковка участниците следва да представят следните документи и образци:1.Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата – Образец №4; 2.Документ за личното състояние на участника– Образец №1(ЕЕДОП); 3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо); 4.Документи при особености на участника (когато е прилож.)-без ограничение за вида на документа, който се представя в изпълнение на съответното условие:
- участник-обединение, което не е юридическо лице - документът може да е заверено копие, но от него да е видно: а)правното основание за създаване на обединението; б)правата и задълженията на участниците в обединен.,вкл. определения партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; в)разпределението на участието на лицата в обединението при изпълнение на дейностите по предмета на поръчката, правата и задълженията на участниците в обединението; г)клаузи за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора
- участник-клон на чуждестранно лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца - съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП, участникът трябва да представи доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси
- участник,ползващ капацитета на трети лица - трябва да докаже, че разполага с техните ресурси и следва да представи документ за поетите от третите лица задължения; третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на тях и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; третите лица представят ЕЕДОП.
- участник,ползващ подизпълнители - участникът посочва и дела, който те ще изпълняват; участникът попълва информацията в част ІV, Разд.В,т.10 от ЕЕДОП; подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор за дела от поръчката, който ще изпълняват и по отношение на тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; подизпълнителите представят ЕЕДОП.5.Техническо предложение, включващо:- Документ за упълномощаване, когато подаващото офертата лице, не е законния представител на участника и Образец №2 – Предложение за изпълнение на поръчката; 6.Ценово предложение - Образец №3.
От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Възложителят не допуска участниците да се ползват от възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важат забраните по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложили изключението по чл.4 от него, като тази информация се попълва в част ІІІ., Разд.Г от ЕЕДОП, както и свързани лица. Основания за отстраняване – чл. 107 от ЗОП. Основананията по чл.54,ал.1,т.1,2,7 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата, посочени в чл.40 от ППЗОП.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл.65,ал.1-4 от ЗОП. Изисква се гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без стойността на опцията и без ДДС. Представя се преди сключване на договора под формата на парична сума или банкова гаранция, или застраховка в полза на възложителя. ВАЖНО! В срока за подаване на оферти участниците могат да направят оглед на локациите, предвидени за вътрешна реклама, като за целта в срок два работни дни преди планирания оглед следва да заявят своето желание на следните телефони за контакт с цел осигуряване на достъп: За Възложителя: Даниела Симеонова – гл. сътрудник в МБПСЕС, тел. +359 2 40 40 558
Летище София: Валери Рафаилов + 359 2 937 28 49
Резиденция Бояна Димитър Зографов, GSM 0887 727310
НДК - Александър Бабинов, GSM 0889655225

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва