Деловодна информация
00115
 
да
да
28/07/2017 (дд/мм/гггг)
00115-2017-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
инж. Мариана Маринова - Гл. инспектор в отдел ТИИК +359 82881656
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/300/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/300/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки и транспорт
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881635
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/300/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Отводняване на ЖП подлез на бул. „Липник“, в участъка от улица „Дебър“ до улица „Мъглиж“, гр. Русе“
45000000      
Строителство

Реализацията на техническия проект има за цел да даде решение за подобряване отвеждането на атмосферните води от уличните платна и тротоарите на бул.„Липник” в отсечката от кръстовището с ул.„Дебър”/вход изход магазини „Практикер” и „Кауфланд”/до/срещу/ ул.„Мъглиж”.
Целта на техническия проект е да предложи подобряване отвеждането на повърхностните атмосферни води от обхванатата територия, като се използват съвременни оттоци и решетки с подобрени характеристики.
Територията формираща отток от дъждовни води към най-ниската точка от разглеждания участък от булеварда е от кръстовището с ул.„Дебър”/вход изход ма газини „Практикер” и „Кауфланд”/до/срещу/ ул.„Мъглиж”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
536402.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

град Русе, бул. "Липник"

Съществуващо положение
Бул.„Липник” в участъка ул.„Дебър”-ул.„Мъглиж” условно го разделяме на два участъка спрямо най-ниската точка при ЖП надлеза.
Участък І – източен от ул.”Мъглиж” до ЖП надлез.
Участък ІІ – западен от ул.„Дебър” до ЖП надлез
Участък І от булеварда е разположен на умерено стръмен терен в участъка срещу кв.”Родина 1” и кв.„Ялта”.От ул.„Мъглиж” до ЖП надлеза с наклон 0.5 – 6%. Постепенно на изток в посока ЖП надлеза наклона намалява към най-ниската точ ка при ЖП надлеза.
Участък ІІ от булеварда е разположен на равнинен терен в участъка срещу магазини „Практикер” и „Кауфланд” и кв.„Ялта”.От ул.„Дебър” до ЖП надлеза с наклон 0.5 – 2%, като постепенно на запад в посока ЖП надлеза наклона намалява към най-ниската точка при ЖП надлеза.
Ново строителство
Съществуващите оттоци не са в състояние да поемат падналите и оттичащи се по двата разглеждани участъка на булеварда дъждовни водни количества формирани при дъждове с по–голяма интензивност.
За подобряване отвеждането на дъждовните води в съществуващата канализация ще се използват нови съвременни решетки за оттоци с по-голяма пропускателна възможност.
Избрали сме чугунени решетки с размери 500/500мм с клас на натоварване С250 и линейни решетки с клас на натоварване Е600 и събирателна шахта от три части.
Чугунените решетки следва да имат следната пропускателна възможност /хидравличен капацитет/:
-с размери 300/500 – 15.0л/сек
-с размери 500/500 – 19.5л/сек
Линейните решетките следва имат следната пропускателна възможност за 1м–45.00 л/сек при скорост 1.13м/сек в края на решетката и нулев наклон.
Част от дъждовните води от имотите се изливат на тротоарите и уличните платна, затова при определянето броя на необходимите оттоци, размера им и разполагане на решетки на особено натоварени места ще работим със 80% от капацитета им. Това дава възможност оттоците да поемат и повърхностни води формирани и при по-голяма интензивност на падналите валежи, като тази наблюдавана през лятото на 2014г.
Определяне на максималната площ улична настилка с прилежащите и тротоари и зелени площи, която може да отводни един отток при q5.5 = 410л/сек.ха и ? = 0.90
-с размери 300/500 – 15.0л/сек х 0.80 = 12.0л/сек.ха
F = за 1бр. , а за четири броя 1300м2
-с размери 500/500 – 19.5л/сек х 0.80 = 15.6л/сек.ха
F = за 1бр., а за два броя 1690м2
Допустими максимални разстояния между оттоците с размери 500/500мм.
При ширина на улицата с тротоарите 21.00м и максимална отводнявана площ от четири оттока с решетка АСО 1690м2, максималното разстояние между оттоците може да бъде 80м и по-малко.
За Участък 1 са предвидени следните решения:
- Съществуващи оттоци или решетки които се запазват.
- Съществуващи оттоци изградени с бетонови тръби Ф400мм – сменя се само решетката.
- Нови оттоци с решетка 500/500мм за клас на натоварване С250 – следва да се състоят от решетка и три части РР / дъно, средна част и горна част за монтаж решетка/.
За Участък 2 са предвидени следните решения:
- Нови оттоци с решетка 500/500мм за клас на натоварване С250 – състоят се от решетка и три части РР / дъно, средна част и горна част за монтаж решетка/.
- Линейни решетки състояща се от улей за клас на натоварване Е600 и шахта от три части.
Изисквания за качество
СМР да отговарят на нормативните изисквания и стандарти за строителство.
Да се спазва Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР.
Да се съблюдават изискванията на инвестиционния проект.
Всички вложени материали да бъдат придружени със сертификати за качество.
Конкретните видове и количества СМР за изпълнението на обекта са подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от Документацията за настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертите, образувана от два подпоказателя    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
536402.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценката по Показател „Техническа оценка на офертата“ представлява сбор от подпоказател „Организация и професионална компетентност на ръководния състав и на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката” с тежест 60 и подпоказател „Срок за изпълнение на обществената поръчка” с тежест 40.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистр на строителя, съгласно Закона закамарата на строителите за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти „първа категория“ – „четвърта група“, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай че, участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности, съгласно разпределението на дейностите направено в договора за създаване на обединение. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
На етап подаване на оферта, участниците декларират съответното си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Обр. 1, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави документите по чл. 60 от ЗОП – копие на удостверение за вписване в ЦПРС за съответната група и категория или екв.
В случай че, избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).). Горните документи, с изключение на документите по чл. 25а от ЗКС, могат да бъдат изисквани и при условията по чл.67, ал. 5 от ЗОП.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не е заложил изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците.

Възложителят не е заложил изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът следва да има въведена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата в областта на строителството.
В случай че, Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
На етап подаване на оферта, участниците декларират съответното си с критериите за подбор В ЕЕДОП - Обр. 1, чрез попълване на съответното поле. Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 64, ал. 3, във връзка с ал. 5, 6 и 7 от ЗОП. Тези документи могат да бъдат изисквани и при условията по чл.67, ал. 5 от ЗОП.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под „строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на улични канали или съоръжения към тях.
2. Участникът следва да има въведена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата в областта на строителството.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на договора е отложено на осн. чл. 114 от ЗОП и започва да тече след подписване на договор между Община Русе и МРРБ за осигуряване на целево финансиране за изпълнение на обекта.
Срокът за изпълнение започва да тече, след осигурено финансиране и от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа/акт обр. 11 за продължаване на строителството и приключва с подписване на Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа.
Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участниците, като същият подлежи и на оценка, съгласно одобрената от възложителя методика за оценка на офертите. Участниците предлагат срок за изпълнение на поръчката в календарни дни, цяло число, като същият не може да бъде по-кратък от 60 (шестдесет) календарни дни.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/09/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания към личното състояние на участниците - от участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП. За участника не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Документацията за обществената поръчката, Раздел II, т. 3. В поръчката не могат да участват участници, които са "свързани лица" по см. на §1, т. 13 и 14 от Закона за публичното педлагане на ценни книжа. Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специфичните основания за изключване с попълване на Част III Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.
За обезпечаване изпълнението на договора за обществена поръчка, от определения за изпълнител участник се изисква представяне на гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора в една от следните форми, по избор на изпълнителя: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд:
При изпълнение на поръчката Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни изисквания, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, и които са приложими към предоставяните услуги. Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
o Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
o Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940 6331, Интернет адрес:http://www3.moew.government.bg/
o Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. „Триадица“ №2, Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва