Деловодна информация
00420Община Гълъбово
 
да
да
19/07/2017 (дд/мм/гггг)
00420-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гълъбово 000817696
бул. Република №48
Гълъбово BG344 6280 България
инж. Севдалин Сидеров +359 41868901
stoianov.sekretar@gmail.com +359 41864194

Интернет адрес/и

http://galabovo.org/

http://galabovo.org/porychki/835


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://galabovo.org/porychki/835
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на технически проект за обект „Гробищен парк в ПИ 000792, ПИ 228012, ПИ 228013, ПИ 228014, ПИ 228015 и ПИ 228017 в землище на гр. Гълъбово, общ. Гълъбово
71320000      
Услуги

Във връзка с нуждата от разширяване на Гробищния парк в гр. Гълъбово, вкл. изграждане на нова сграда, ограда, алеи, довеждащ път, външно В и К и ел. захранване следва да се изготви Технически проект по части:
1. ПУП – План за застрояване:
- ПУП – План за застрояване;
- Транспортна схема - пътна връзка;
- Схема Ел. захранване;
- Схема ВиК захранване;
2. Парцеларни планове:
- Ел. захранване;
- Захранващ водопровод;
- Пътна връзка;
- Довеждащ път;
3. Инвестиционен проект в следните части:
- Част: Архитектурна;
- Част: Конструктивнa;
- Част: Електрическа;
- Част: ВиК;
- Част: Пътна;
- Част: Геодезия;
- Част: Паркоустройство и благоустройство;
- Част: Геоложки и хидроложки доклад;
- Част: ПУСО;
- Част: ПБЗ;
- Част: Пожарна безопасност;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Гълъбово, Община Гълъбово, Република България

Във връзка с нуждата от разширяване на Гробищния парк в гр. Гълъбово, вкл. изграждане на нова сграда, ограда, алеи, довеждащ път, външно В и К и ел. захранване следва да се изготви Технически проект по части:
1. ПУП – План за застрояване:
- ПУП – План за застрояване;
- Транспортна схема - пътна връзка;
- Схема Ел. захранване;
- Схема ВиК захранване;
2. Парцеларни планове:
- Ел. захранване;
- Захранващ водопровод;
- Пътна връзка;
- Довеждащ път;
3. Инвестиционен проект в следните части:
- Част: Архитектурна;
- Част: Конструктивнa;
- Част: Електрическа;
- Част: ВиК;
- Част: Пътна;
- Част: Геодезия;
- Част: Паркоустройство и благоустройство;
- Част: Геоложки и хидроложки доклад;
- Част: ПУСО;
- Част: ПБЗ;
- Част: Пожарна безопасност;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на техническия проект    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Гълъбово.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата обществена поръчка не са предвидени изисквания към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от услуги по проектиране за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Или
- Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги по проектиране през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер на 58 000.00 (петдесет и осем хиляди) лева без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има валидна Застраховка „Професионална отговорност в проектирането“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число:
- Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
- Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
- Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
- Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката)
Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването по т.3, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответния сертификат. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копиe на валиден сертификат за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да има изпълнено проектиране, сходно с предмета на поръчката. Под „проектиране, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически инвестиционни проекти, свързани с изграждане или рехабилитация на паркови пространства.
2. Участникът трябва разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката:
2.1) Ръководител на проектантския екип (1 бр.) - Строителен инженер, образователно-квалификационна степен „магистър“. Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 5 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 2 проекта, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.2) Проектант по част „Конструктивна” (1 бр.) – Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.3) Проектант по част „Архитектура” (1 бр.) –. Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.4) Проектант по част „ВиК” (1 бр.) – . Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.5) Проектант по част „Електрическа” (1 бр.) – Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.6) Проектант по част „Геодезия” (1 бр.) - Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.7) Проектант по част „Пожарна безопасност” (1 бр.) – Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по съответната част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.8) Проектант по част „План за безопасност и здраве” (1 бр.) – Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
2.9) Проектант по част „План за управление на строителни отпадъци” (1 бр.) – Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за 2017 година, минимум 3 години професионален опит и да е участвал в изпълнението на минимум 1 проект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под проекти сходни с предмета на поръчката следва да се разбира изготвяне на технически инвестиционни проекти, свързани с изграждане или рехабилитация на паркови пространства.
Едно лице може да съвместява максимум две позиции от изискуемия експертен екип.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Административната зала на Община Гълъбово - партерен етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва