Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-170 10/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
10/07/2017 (дд/мм/гггг)
00038-2017-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Миряна Христова +359 66818312
m.hristova@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg/400-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/400-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ ЗА СЕЗОНИ 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020 г.” по две обособени позиции
90620000      
Услуги

Предвижда се зимно почистване и поддържане на общински пътища по приложен списък на територията на Община Габрово. От общата дължина на общинската пътна мрежа – 278,9 км е изключена дължината на пътища, за които не е наложително зимно поддържане. Обществената поръчка включва зимно поддържане на 234,6 км пътна мрежа с ширина на настилката от 7,00 до 3,00 м. Общинските пътища, предмет на поръчката са групирани в 9 маршрута.
Предвижда се зимно почистване и поддържане на уличната мрежа в селата на територията на Община Габрово, по приложен списък. В Община Габрово има 134 села, разпределени в 28 кметства. Уличната мрежа в селата на територията на Община Габрово е с дължина 281.3 км От тях с трайна настилка са около 202.5 км. Без настилка в селата са 78.8 км. Обществената поръчка включва зимно поддържане на около 100 км улична мрежа в селата, за които е наложително зимно поддържане.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1480000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

“ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА и УЛИЧНА МРЕЖА В СЕЛАТА ЗА СЕЗОН 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020 г.” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Община Габрово

Предвижда се зимно почистване и поддържане на общински пътища по приложен списък на територията на Община Габрово. От общата дължина на общинската пътна мрежа – 278,9 км е изключена дължината на пътища, за които не е наложително зимно поддържане. Обществената поръчка включва зимно поддържане на 234,6 км пътна мрежа с ширина на настилката от 7,00 до 3,00 м. Общинските пътища, предмет на поръчката са групирани в 9 маршрута.
Предвижда се зимно почистване и поддържане на уличната мрежа в селата на територията на Община Габрово, по приложен списък. В Община Габрово има 134 села, разпределени в 28 кметства. Уличната мрежа в селата на територията на Община Габрово е с дължина 281.3 км От тях с трайна настилка са около 202.5 км. Без настилка в селата са 78.8 км. Обществената поръчка включва зимно поддържане на около 100 км улична мрежа в селата, за които е наложително зимно поддържане.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка T – Оценка за управление на риска    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

“ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА GAB 3091 – до хижа „БАЛКАНЦИ“ и GAB 3083 – до хижа „ПАРТИЗАНСКА ПЕСЕН“ ЗА СЕЗОНИ 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020 г.” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Община Габрово

“ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА GAB 3091 – до хижа „БАЛКАНЦИ“ и GAB 3083 – до хижа „ПАРТИЗАНСКА ПЕСЕН“ ЗА СЕЗОНИ 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020 г.”
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При усл. на наст. процедура уч. могат да подават оферта само за об. п. № 1, тъй като на осн. чл. 20, ал. 6 от ЗОП, Възложителят ще възложи Об. п. № 2 “ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА GAB 3091 – до хижа „БАЛКАНЦИ“ и GAB 3083 – до хижа „ПАРТИЗАНСКА ПЕСЕН“ ЗА СЕЗОНИ 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020 г.", по реда, валиден за индив. й ст-ст. Прогн. ст-ст на об. п. № 2 попада в обхвата на чл. 20, ал.4, т. 3 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили поне една услуга с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуга с предмет „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира:
услуги по зимно поддържане на пътища/улици.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 1б от ЕЕДОП;
2. Участникът следва да разполага с технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 2 от ЕЕДОП;
3. Участникът следва да притежава техническото оборудване (механизация) за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП;


Минималното изискване по т.1 се доказва при подписване на договр за изпълнение със:
– Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата (Образец №2) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
Минималното изискване по т.2 се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Списък на техническите лица (Образец № 3).
Минималното изискване по т.3 се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка (Образец № 4). Предложената техника следва да съответства на посочената в Образец № 10 и Образец №14 техника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обст-ствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП. Освен на горните основания възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица.
Възлож. изисква от опр. изпълнител да предостави гаранция в размер на 3 на сто от стойността на дог-ра по об. поз.№1
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката:
1. Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител /свободен текст/.
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката;
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
3. Оферта:
3.1.Техническо предложение:
3.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - Oбразец №5
3.1.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – Образец №6;
3.1.4. Декларация за срока на валидност на офертата – Образец №7;
3.1.5. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо – Образец №8;
3.1.6. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта – Образец №9.
3.1.7. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
3.1.8. Обобщен списък с типа и броя на наличната техника за обслужване на маршрутите, както и вида и броя на резервната техника с информация за регистрационни номера и дата на последния технически преглед на съответната машина, приложение към техническа оферта – Образец № 10.
3.1.9. Списък на материалите, които ще се използват от участника срещу хлъзгане и обледяване - Образец № 11, придружен с копия на Декларации за съответствие.
3.1.10. Декларация за осигуряване на GPS устройства на предложената техника за изпълнение на поръчката при подписване на договора Образец № 12
3.1.11. Оперативен план за изпълнение на поръчката по посочените маршрути, с вида и броя техника, с която ще обезпечи изпълнението на поръчката, съгласно условията на Възложителя Образец № 14.
3.2. Ценово предложение – Образец №13
Всички цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност.
!!! За обособена позиция № 1
Договорът се сключва на прогнозната стойност на обособената позиция.
При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация.
Забележка. Извън плика с надпис „Предлагани ценови параметри” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва