Деловодна информация
00983
023-621 07/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
07/07/2017 (дд/мм/гггг)
00983-2017-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/SRRFDMRZI-2017.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/SRRFDMRZI-2017.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
р. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Мариянка Арабаджиева +359 52677040
office_mu@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/SRRFDMRZI-2017.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части за нуждите на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ – Варна, по две обособени позиции 2017-027
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на обекти, съгласно техн. специф-я (Прил. №1), разделен на две обос. позиции: обос. поз-я №1 - Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части в сградата на РЗИ – Варна, за нуждите на МУ-Варна и обос. поз-я №2 - Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части във Факултет по дентална медицина към МУ-Варна. Осн. цел на общ. поръчка по обос. поз-и:
Обос. поз-я №1 - извършване на текущ ремонт на помещения, предоставени за управление на МУ-Варна, в сградата на РЗИ-Варна, находяща се на ул. „Брегалница“ №3, кв. 997, 5-ти п.р. по плана на гр. Варна.
Обос. поз-я №2 - извършване на текущ ремонт на покрив и на част от сградата на ФДМ, находяща се на бул. „Цар Освободител“ №84, кв. 995, по плана на 5-ти п.р. на гр. Варна. Шестетажната сграда със сутерен на ФДМ е със ЗП 951 кв.м. и е с идентиф-р 10135.2556.315.5 по Кадастр. карта на гр. Варна.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
415000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части в сградата на РЗИ – Варна, за нуждите на Медицински университет „Проф д-р Параскев Стоянов“-Варна 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. „Брегалница“ №3 - помещения в сградата на РЗИ-Варна, предоставени за управление на МУ-Варна

Предмет на поръчката по обособената позиция е избор на изпълнител за извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части в сградата на РЗИ – Варна, за нуждите на Медицински университет „Проф д-р Параскев Стоянов“-Варна. Основна цел: извършване на текущ ремонт на помещения, предоставени за управление на МУ-Варна, в сградата на РЗИ-Варна, находяща се на ул. „Брегалница“ №3, кв. 997, 5-ти п.р. по плана на гр. Варна.
Ремонтните дейности ще се осъществяват: ІV-ти етаж - учебна зала 402, учебна зала 403, кабинет 404; Х-ти етаж- кабинет 1013; ХІ-ти етаж - кабинет 1111 и част от коридора на ІІІ-ти етаж.
С ремонта не се променя ЗП и РЗП на сградата. Премахват се някои неносещи зидове, изграждат се леки преградни стени, подменят се всички инсталации, премахва се старата алуминиева дограма и се заменя с нова PVC дограма, четирикамерна със стъклопакет 24 мм и нискоемисийно стъкло. Подменят се всички настилки и врати. Основната задача е да бъдат реновирани помещенията и оборудвани с всичко необходимо за осъществяване на учебен процес, отговарящ на европейските изисквания и норми.
Общо кол-во СРР по обособената позиция: ет.4-уч.зала 402 - 591,32 кв.м., 62 бр., 446,86 лм., 14 куб. м.; ет.4-кабинет 404 - 587,80 кв.м., 50 бр., 363 лм., 28 куб. м.; ет.4 -уч.зала 403 - 214 кв.м., 56 бр., 297,80 лм., 14 куб. м.; ет.10-кабинет 1013 - 948,30 кв.м., 140 бр., 746,60 лм., 14 куб. м.; ет.11-кабинет 1111 - 272,30 кв.м., 60 бр., 440 лм., 7 куб. м., коридор на 3-ти етаж - 1056 кв.м., 99 бр., 659,60 лм., 32 куб. м.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване качеството на изпълнението    45%
Срок за изпълнение    4%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена по основна КСС с добавени 20% разходи за допълнителни дейности    45%
Елементи на ценообразуване    6%
II.2.6) Прогнозна стойност
165000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части във Факултет по дентална медицина към Медицински университет "Проф. д–р Параскев Стоянов" - Варна 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ №84, Факултет по дентална медицина към Медицински университет „Проф д-р Параскев Стоянов“-Варна“

Предмет на поръчката по обособената позиция е избор на изпълнител за извършване на строително-ремонтни работи на учебни зали, кабинети и общи части във Факултет по дентална медицина към Медицински университет – Варна. Основна цел: извършване на текущ ремонт на покрив и на част от сградата на Факултет по дентална медицина, находяща се на бул. „Цар Освободител“ №84, кв. 995, по плана на 5-ти п.р. на гр. Варна. Шестетажната сграда със сутерен на Факултет по дентална медицина е със ЗП 951 кв.м. и е с идентификатор 10135.2556.315.5 по Кадастралната карта на гр. Варна.
Ремонтните дейности ще се осъществяват: подмяна на хидроизолация на покрив; преработка на всички санитарни помещения (41 броя WC); текущ ремонт в библиотека-хранилище; боядисване стени на: помещения І-ви етаж (аудитории №№103 и 111, клинична зала №121, коридор тяло А), помещения ІІ-ри етаж (клинични зали №№208 и 223, кабинет физиотерапия №224, административни кабинети и офиси № № 202а, 203, 204, 205, 206 и 214, семинарни зали №№ 215 и 218, коридор тяло А и тяло Б), помещения ІІІ-ти етаж (клинични зали №№310, 311, 312 и 313, кабинети и офиси №№301, 302, 303, 305, 306, 307, 308 и 308а, коридор тяло А и тяло Б), помещения ІV-ти етаж (кабинет алергология № 408, клинични зали №№ 409, 412, 413 и 414, админ. кабинети и офиси №№ 402а, 403, 404, 405, 406, 406а, 410 и 411, коридор тяло А и тяло Б), помещения сутеренен етаж (учебни зали №№ 14, 15, 16, 17, 22, читалня № 27, офиси №№ 4 и 6, коридор тяло А и тяло Б), стълбище тяло А и стълбище тяло Б.
С ремонта не се променя ЗП и РЗП на сградата и не се предвиждат фасадни промени. Целта е извършване на текущ ремонт (боядисване, частична подмяна на подови настилки и хидроизолация, частична подмяна на ВиК инсталация и др.) на определени части от Факултет по дентална медицина, като се отстранят констатирани проблеми при експлоатация на сградата и се реновират част от помещенията, за да се подобри и осъвремени тяхната функция.
Общо кол-во СРР: ремонт на покрив - 17 бр., 460 лм., 3640 кв. м.; преработка на санитарни помещения - 241 бр., 81 лм., 1390 кв. м.; библиотека-хранилище - 4 бр., 21,76 лм., 19 кв. м.; гардероб - 1 бр., 5,20 кв.м.; помещения І-ви етаж - 4,70 лм., 1230 кв. м.; помещения ІІ-ри етаж - 2,70 лм., 1630 кв. м.; помещения ІІІ-ти етаж - 2430 кв. м.; помещения ІV-ти етаж - 7,40 лм., 2430 кв. м.; помещения сутерен - 10 лм., 1438 кв. м.; стълбище тяло А - 830 кв. м. и стълбище тяло Б - 830 кв. м.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване качеството на изпълнението    45%
Срок за изпълнение    4%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена по основна КСС с добавени 20% разходи за допълнителни дейности    45%
Елементи на ценообразуване    6%
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти - І група, минимум трета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват строително-ремонтните работи.
Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел А: Годност от ЕЕДОП.
Документи за доказване: Заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти - І група, минимум трета категория, придружено с валиден талон или публичен регистър. В случай, че участникът е чуждестранно лице, може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж – І група, минимум трета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.
Документи за доказване: Заверено копие на валидни документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 - застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в ЕЕДОП.
В случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че действието на застраховката изтича по време на изпълнение на договора за възлагане на поръчката, участникът, избран за изпълнител, представя декларация за подновяване действието на застраховката със срок, не по-малък от срока на изпълнение на договора.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж – І група, минимум трета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изп-е на дейност/и с предмет, идентичен или сходен с този на наст. поръчка за посл. 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се приема изграждане и/или осн. ремонт и/или текущ ремонт на сграда/и трета или по-висока категория строежи. Изп-ето, независимо от датата на започването му, трябва да е приключило към датата на подаване на оферти по наст. поръчка.
Участникът следва да попълни Част IV, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП.
Док-ти за доказване: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на обществ. поръчка, придружен с удост-е/я за добро изп-е, което/ито съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изп-ето, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изиск-я.
2. Участникът следва да прилага с-ма за упр-е на кач-вото (СУК) по стандарт EN ISO 9001:2008 (или еквив. стандарт) с обхват – строителство и/или строително-ремонтни работи (СРР). В случай на обединение изискването се отнася до участника/ците, които ще извършват СРР. Възл-лят ще приема еквив. серт-ти, издадени от органи, установени в др. държави членки, както и други док-ва за еквив. мерки за осиг-не на кач-вото.
Участникът следва да попълни Част IV, раздел Г от ЕЕДОП: Стандарти за осигуряване на качеството, както и описание на обхвата, за който е сертифициран.
Док-ти за доказване: Зав. копие на валиден сертификат, удостоверяващ прилагане на СУК по стандарт EN ISO 9001:2008 (или еквив. стандарт), издаден на негово име, от незав. лица, които са акредитирани по съотв. серия европ. стандарти от Изп. агенция „Бълг. служба за акредитация” или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ. орг-я за акредитация, за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национ. акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възл-лят ще приеме еквив. сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки на ЕС. Възл-лят ще приема и други док-ва за еквив. мерки за осиг-не на кач-вото, когато участникът не е имал достъп до такива серт-ти или е нямал възм-ст да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техн. оборудване, необходими за изп-е на поръчката, както следва:
... продължава в VI.3) Допълнителна информация ...


По т.1: Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
по т. 2 - Участникът следва да притежава валиден сертификат, удостоверяващ прилагане на система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен стандарт) с обхват – строителство и/или строително-ремонтни работи. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
По т. 3: Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
При участие за обособена позиция №1: скеле - подвижно; ударопробивна техника; пробивна и къртачна техника; техника за рязане на метални и неметални материали; техника за заваряване; дърводелска техника; оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери; мрежови сертифициращ тестер за кабели минимум кат. 6 с валиден протокол за метрологичен контрол от оторизирана лаборатория.
При участие за обособена позиция №2: скеле - подвижно; ударопробивна техника; пробивна и къртачна техника; техника за рязане на метални и неметални материали; техника за заваряване; дърводелска техника; оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. Гаранцията е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за съответната обособена позиция. Гаранциията/те се предоставят в една от следните форми: - парична сума - платима по банкова сметка на МУ “Проф. д-р П. Стоянов” – Варна (Банка ДСК ЕАД, клон Варна; BIC: STSABGSF; IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева); - банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка; - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, ул. "Марин Дринов" №55 - Ректорат

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от III.1.3. Технически и професионални възможности
...: При участие за обособена позиция №1: скеле - подвижно; ударопробивна техника; пробивна и къртачна техника; техника за рязане на метални и неметални материали; техника за заваряване; дърводелска техника; оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери; мрежови сертифициращ тестер за кабели минимум кат. 6 с валиден протокол за метрологичен контрол от оторизирана лаборатория.
При участие за обособена позиция №2: скеле - подвижно; ударопробивна техника; пробивна и къртачна техника; техника за рязане на метални и неметални материали; техника за заваряване; дърводелска техника; оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери.
Участниците следва да попълнят Част IV, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП.
Док-ти за доказване: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участникът само декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
За всяка обособена позиция се подава отделен ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл.55, ал.1 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Участник, който е предложил цена, надхвърляща обявената прогнозна стойност за изпълнение на поръчката, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg; ИА "Главна инспекция по труда" - тел. 02/987 47 17, http://www.gli.government.bg/.
Офертата, както и цялата кореспонденция и всички документи, свързани с обществената поръчка и разменени между участника и Възложителя трябва да са на български език. Приложените документи, представени от участника могат да бъдат на друг език, но трябва да са придружени с точен превод на езика на документацията за участие по отношение на относимите към офертата части - като в този случай за нуждите на тълкуването на офертата, преводът ще е с предимство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва