Деловодна информация
00340
 
не
00340-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Угърчин 000291716
пл. Свобода № 1
Угърчин BG315 5580 България
Мария Динова +359 69312121
obshtina@ugarchin.com +359 12014

Интернет адрес/и

http://www.ugarchin.bg/

http://e-obp.eu/bp/Ugarchin


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7B4120D2ED-C22A-41AD-80A4-5B6DB3CE771D%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“СМР по обособени позиции за следните обекти:ОП№1:Основен ремонт на ДГ „Светулка“, филиал с.Лесидрен;.....
45000000      
Строителство

Избраният за изпълнител участник следва да извърши основен ремонт на детска градина „Светулка“, филиал с. Лесидрен и сновен ремонт на здравен кабинет и външно стълбище за главен вход, частичен ремонт на тераса на сграда на детска градина с. Кирчево като изпълни СМР по следните части: за ОП 1 - Архитектурни дейности (вътрешни ремонтни работи), дейности по водопроводна и канализационна инсталация в топла кухня, дейности по отоплението на обекта и дейности по електро инсталацията на обекта. За ОП 2 - Разбиване на стъпала от мозайка,разбиване на мозайка,оформяне бетонови чела на стъпала,очукване на обрушена мазилка стени и тавани,демонтаж на чела от ламарина на тераси,демонтаж на алуминиев парапет,демонтаж на тротоарни плочи,демонтаж на мозачни плочи,направа,почистване и оформяне на легло площадка,натоварване и извозване на строителни отпадъци,оформяне на чела на тераси,доставка и монтаж на водооткапващ профил за чела на тераси,шприцоване на пукнатини и язви по стена и други.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Основен ремонт на ДГ „Светулка“, филиал с. Лесидрен 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45310000      
45331100      
45332000      
45421000      
45432000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

с. Лесидрен, Община Угърчин, Област Ловеч

Архитектурни дейности /вътрешни ремонтни работи/:
Доставка и монтаж на AL дограма - бяла петкамерна, доставка и монтаж на PVC дограма – бяла, ремонт на метална врата на котелно, прокопаване на канал в стоманобетонна плоча за монтаж на подов сифон в топла кухня, направа на армирана циментова замазка по под - топла кухня и подготвителни, изграждане на нов зид от газобетонни блокчета с дебелина 25см, изкърпване мазилка по рамки около врати и прозорци – вътрешно, обръщане страници около прозорци - топлоизолация XPS 2см вкл. шпакловка с мрежа – вътрешно, изкърпване мазилка по рамки около врати и прозорци – външно, гипсова шпакловка около врати и прозорци – вътрешно, гипсова шпакловка по стени без гипсокартон, оформяне на прозорци и врати с ъглозащитен профил AL – вътрешно, латексово боядисване на стени трикратно, боядисване с алкидна боя на пано при фоайе, полагане на контактен грунд, полагане на настилка от теракот в мокри помещения, доставка и полагане на преходни лайсни м/у различните настилки, полагане на фаянсова облицовка по стени до височина 2,00м, обръщане на отвори с фаянсова облицовка, доставка и монтаж на огледало с размер 40/50 см.
Дейности по водопроводна и канализационна инсталация в топла кухня
Доставка и монтаж на водопровод за студена вода ф20, доставка и монтаж на водопровод за топла вода ф20, доставка и монтаж на канализационни тръби ф50, доставка и монтаж на подов сифон, доставка и монтаж на тоалетен моноблок, доставка и монтаж на детска тоалетна чиния, седалка за детска тоалетна чиния доставка и монтаж на тоалетно казанче - нисък монтаж, доставка и монтаж на санитарна мивка, доставка и монтаж на детска санитарна мивка, доставка и монтаж на поддушово корито, доставка и монтаж на смесителна батерия за санитарна мивка, доставка и монтаж на смесителна батерия за кухненска мивка, доставка и монтаж на смесителна батерия за душ.
Дейности по отоплението на обекта:
Тръбна разводка и окомплектовка (полипропилен с фибро стъкло) ф50, тръбна разводка и окомплектовка (полипропилен с фибро стъкло) ф40, тръбна разводка и окомплектовка (полипропилен с фибро стъкло) ф32, тръбна разводка и окомплектовка (полипропилен с фибро стъкло) ф25, тръбна разводка и окомплектовка (полипропилен с фибро стъкло) ф20, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/600 с окомплектовка, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/1000 с окомплектовка, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/1200 с окомплектовка, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/1400 с окомплектовка, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/1800 с окомплектовка, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/2000 с окомплектовка, доставка и монтаж на панелен радиатор с р-р 500/800 с окомплектовка, доставка и монтаж на стойка за панелен радиатор, доставка и монтаж на котел на дърва и разширителен съд.
Дейности по електро инсталацията на обекта:
Доставка и монтаж на ключове – единични, доставка и монтаж на ключове – двойни, доставка и монтаж на контакти – единични, доставка и монтаж на контакти – двойни, доставка и монтаж на ел. проводник скрит за нови контакти 3х2.5 в гофрирана тръба, доставка и монтаж на осветителни тела - стенен аплик, доставка и монтаж на проточен бойлер за медицински кабинет.
Критериите по-долу
 
ДА Подход при изпълнение на СМР    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране: собствени бюджетни средства.
Преди сключване на д-р, лицето, избрано за изпълнител, подлежи на идентификация по смисъла на ЗМИП и ППЗМИП, посредством един или повече от изброените в чл.4, ал.1, т.6 и т.7 ППЗМИП способи. При липса на друга възможност за идентифициране, може да бъде поискана декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП.

II.2) Описание 1

Основен ремонт на здравен кабинет и външно стълбище за главен вход, частичен ремонт на тераса на сграда на ДГ с. Кирчево 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45442000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

с. Кирчево, Община Угърчин, Област Ловеч

Предвидени са следните строително-ремонтни работи: Разбиване на стъпала от мозайка, разбиване на мозайка (площадка пред вход), оформяне бетонови чела на стъпала, очукване на обрушена мазилка стени и тавани, демонтаж на чела от ламарина на тераси, демонтаж на алуминиев парапет, демонтаж на тротоарни плочи, демонтаж на мозачни плочи (запазват се съществуващите), направа, почистване и оформяне на легло площадка, натоварване и извозване на строителни отпадъци, оформяне на чела на тераси, доставка и монтаж на водооткапващ профил за чела на тераси, шприцоване на пукнатини и язви по стена с цименто-пясъчен р-р 50/50, полагане на изравнителна варо-циментова мазилка по стени, Полагане на грунд бетон контакт по стени и тавани на тераси, измазване с лепило и ПВЦ мрежа тавани и чела, Полагане силиконова мазилка тавани на тераси (вкл. грунд), полагане силиконова мазилка на чела на тераси (вкл. грунд), монтаж на демонтирана ламарина за чела на тераси, монтаж на демонтиран алуминиев парапет, възстановяване на елементи на алуминиев парапет, изравнителна циментова замазка (тънка) на стъпала, направа на армирана циментова замазка за площадка 10см, монтаж на демонтирани мозаечни плочи (ляво от вход), доставка и монтаж на противохлъзгащ гранитогрес за външно ползване, направа первази от гранитогрес за външно ползване, облицовка на стъпала с противохлъзгащ гранитогрес за външно ползване, облицовка стена с гранитогрес за външно ползване, доставка и монтаж на алуминиев профил между стъпало и чело, доставка и монтаж на алуминиев профил между площадка и стена.
Критериите по-долу
 
ДА Подход при изпълнение на СМР    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране: собствени бюджетни средства.
Преди сключване на д-р, лицето, избрано за изпълнител, подлежи на идентификация по смисъла на ЗМИП и ППЗМИП, посредством един или повече от изброените в чл.4, ал.1, т.6 и т.7 ППЗМИП способи. При липса на друга възможност за идентифициране, може да бъде поискана декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция 1 и 2: Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, 5-та (пета) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят документ, доказващ, че са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, 5-та (пета) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, който е валиден към датата на подаване на офертите, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от аналогичнен професионален и/или търговски регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособена позиция 1 и 2: Участникът трябва да е застраховал своята „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн. ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 5 от същата.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строителство съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава членка.
Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, с който да покрие поставеното от Възложителя изискване.
Ако за доказване на съответствие с изискванията за икономическо и финансово състояние, клонът на чуждестранното лице се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.


За обособена позиция 1 и 2: Участникът трябва да е застраховал своята „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн. ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 5 от същата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За ОП 1 и 2:През последните пет години,считано от датата на подаване на офертата,участниците следва да са изпълнили минимум едно строителство с предмет,идентичeн или сходeн с този на поръчката.Под идентично или сходно с предмета на настоящата общ. поръчка строителство се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване от образователната инфраструктура.Възложителят не поставя изискване към обема,който да е идентичен или сходен с този на поръчката!Ако участникът участва и за двете обособ. позиции, е достатъчно изпълнено 1 строителство,идентично или сходно с предмета на поръчката,изпълнено през последните пет години,считано от датата на подаване на офертата.Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за техн. и проф. способности,участникът попълва Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Техн. и проф. способности,т.1а) от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото,участникът представя:Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката изпълнено през последните пет години,считано от датата на подаване на офертата,придружен от:-оригинал или заверено копие на удостовер. за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.За ОП 1 и 2:Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от лица с проф. компетентност,които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството,включващ мин. следните п-ции:Техн. ръководител–лице,отговарящо на изискв. на чл.163а от ЗУТ,притежаващо проф. опит от мин. 3 (три) години и участие като „техн. ръководител” на минимум 1 обект с предмет,идентичен или сходен на предмета на общ. поръчка;Стр. инженер–висше образование,стр. инж. по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна;да притежава опит в изпълнението на най-малко 1 обект,идентичен или сходен с предмета на поръчката.Експерт по контрол на качеството–да притежава валидно у-верение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;Стр. техник–проф. направление–„Строителство“,завършено основно,средно общо или средно-специално образование,специалност „строителство и архитектура“ или еквивалентна;да притежава мин. опит по специалността–3 г.Едно лице от изискуемия Ръков. състав на участника може да изпълнява две или повече функции и да заема повече от една позиция в екипа.Ако участникът участва и за двете обособ. позиции,се допуска един и същи ръков. състав за двете позиции.Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за техн. и проф. способности,участникът попълва Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Техн. и проф. способности,т.6, буква „б“ от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото изискване към ръководния състав,участникът трябва да представи Списък на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението на строителството,в който е посочена професионална компетентност на лицата.Ако за доказване на съответствие с миним. изисквания за техн.и и проф. способности клонът на чуждестр. лице се позовава на ресурсите на търговеца,клонът представя доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.При участие на обединения,които не са юрид. лица,съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата,включени в него,с изкл.на съотв. регистрация,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката,съгласно изискванията на нормат. или админ. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението.Когато участник в процедурата е обедин. от физ. и/или юрид. лица,той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на усл. по чл.65,ал. 2–4 от ЗОП.

За обособена позиция 1 и 2: През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум 1 /едно/ строителство с предмет, идентичeн или сходeн с този на поръчката.
Под идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка строителство се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване от образователната инфраструктура.
Възложителят не поставя изискване към обема, който да е идентичен или сходен с този на поръчката!!!
Ако участникът участва и за двете обособени позиции, е достатъчно изпълнено 1 (едно) строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За обособена позиция 1 и 2: Участникът трябва да разполага с Ръководен състав от лица с професионална компетентност, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството, включващ минимум следните позиции:
- Технически ръководител – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, идентичен или сходен на предмета на обществената поръчка;
- Строителен инженер – висше образование, строителен инженер по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна; да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект идентичен или сходен с предмета на поръчката.
- Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
- Строителен техник – професионално направление – „Строителство“, завършено основно, средно общо или средно-специално образование, специалност строителство и архитектура или еквивалентна; да притежава минимален опит по специалността – 3 г.
Едно лице от изискуемия Ръководен състав на участника може да изпълнява две или повече функции и да заема повече от една позиция в екипа. Ако участникът участва и за двете обособени позиции, се допуска един и същи ръководен състав за двете позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Угърчин, пл. Свобода № 1, заседателнсата зала на Общински съвет

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле II.1.1. ОП2: Основен ремонт на здравен кабинет и външно стълбище за главен вход, частичен ремонт на тераса на сграда на ДГ с. Кирчево"
Допълнителна инф.: Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролир. от тях лица и техните действителни собственици. Информ., относно липсата или наличието на на изброените обстоятелства се попълва в ЕЕДОП, част III, съотв. полета в раздел А, Б, В и Г. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници, свързани лица по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената от възложителя максимална прогнозна стойност на поръчката; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията. Участниците в процедурата могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигоровки, закрила на заетостта и условията на труд, опазване на околната среда, които са в сила в РБългария и относими към предмета на поръчката, както следва: отн. задълженията, свързани с данъци и осигоровки: Национална агенция по приходите: тел. 0700 18 700; www.nap.bg; отн. обстоятелствата, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: гр. София - 1051, ул. „Триадица“ № 2, тел. 02/811 94 43; https://www.mlsp.government.bg/; отн. обстоятелствата, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: гр. София - 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, тел. 02/940 63 31; http://www.moew.government.bg/ Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% на стойността на договора без ДДС в една от следните форми: парична сума, внесена по банков път: IBAN BG37STSA93003390007610, BIC STSABGSF, ДСК ЕАД;банкова г-ция - в оригинал, издадена от българска или чуждестр. банка със срок на валидност мин. 30 дни повече от срока, предложен за изпълнение на поръчката. Тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълж. по д-ра; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Всички разходи по скл. на застраховката са за сметка на изпълнителя. Той е длъжен да заплаща дължимите премии към застрахователя, за да поддържа застрахователно покритие в размер на 1% от стойността на договора за срока на неговото действие и мин. 30 дни след изтичането му, така че размерът на получената от Възложителя г-ция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане, банковата гаранция или застраховката, изрично се посочва предмета на ОП, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ или „банкова гаранция“ може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва