Деловодна информация
00797
93-ОП17-7 06/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/07/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/31038


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/31038
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на хр.продукти за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Общ.Бургас за периода 2017–2019г.по две Обособ.позиции:ОП1-Доставка на замр. зеленчуци;ОП2-Доставка на риба и разфасовки“
15331170      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка включва: Доставка на хранителни продукти за нуждите на постоянни детски ясли и Детска кухня на Община Бургас за периода 2017 – 2019 г., по две обособени позиции, както следва: ОП1 - Доставка на замразени зеленчуци; ОП2 - Доставка на риба и разфасовки.По Обособена позиция 1, предмета на поръчката включва доставка на следните хранителни продукти:1. Чушки замразени-1.000 кг.,2. Спанак-замразен, внос- 1.000 кг., 3. Спанак-замразен, български- 10.000 кг., 4. Зелен грах замразен, внос- 1.000 кг.5. Зелен грах замразен, български- 10.000 кг., 6.Зелен боб, замразен- 0.450.кг., 7. Микс гювеч, замразен- 0.400 кг., 8. Броколи – замразени- 0.450 кг., 9. Карфиол – замразен- 0.450 кг.По Обособена позиция 2, предмета на поръчката включва на следните хранителни продукти: 1. Сьомга – филе- 1.000 кг., 2. Сьомгова пъстърва- 1.000 кг., 3. Скумрия 400/500- 1.000 кг., 4. Мерлуза- 1.000 кг., 5. Акула филе- 1.000 кг., 6. Хек – филе – 1.000 кг.7. Ментай филе- 1.000 кг
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
48000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на замразени зеленчуци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15331170      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е Община Бургас – постоянни детски ясли и детска кухня /Приложение А/.

По Обособена позиция 1, предмета на поръчката включва доставка на следните хранителни продукти:1. Чушки замразени-1.000 кг.,2. Спанак-замразен, внос- 1.000 кг., 3. Спанак-замразен, български- 10.000 кг., 4. Зелен грах замразен, внос- 1.000 кг.5. Зелен грах замразен, български- 10.000 кг., 6.Зелен боб, замразен- 0.450.кг., 7. Микс гювеч, замразен- 0.400 кг., 8. Броколи – замразени- 0.450 кг., 9. Карфиол – замразен- 0.450 кг.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
19000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочена в т.ІІ.2.6 представлява максималната цена за изпълнение предмета на обособената позиция.Участници, които са предложили цена, която надвишава определената от Възложителя прогнозна стойност за изпълнение на съответната позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Доставка на риба и разфасовки 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е Община Бургас – постоянни детски ясли и детска кухня /Приложение А/.

По Обособена позиция 2, предмета на поръчката включва на следните хранителни продукти: 1. Сьомга – филе- 1.000 кг., 2. Сьомгова пъстърва- 1.000 кг., 3. Скумрия 400/500- 1.000 кг., 4. Мерлуза- 1.000 кг., 5. Акула филе- 1.000 кг., 6. Хек – филе – 1.000 кг.7. Ментай филе- 1.000 кг.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 „Предложен срок за уреждане на рекламациите“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
29000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочена в т.ІІ.2.6 представлява максималната цена за изпълнение предмета на обособената позиция.Участници, които са предложили цена, която надвишава определената от Възложителя прогнозна стойност за изпълнение на съответната позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
29
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

Неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1 Преди сключване на договор за обществена поръчка /ОП/, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.По т.3. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи четливи и заверени копия на валидни удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните.По т. 4. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора. Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от ОАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под доставки „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: дейности, свързани с доставяне на хранителни продукти.2.Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. По т. 2.Преди сключване на договор за ОП, по всички обособени позиции, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копия на валидни сертификати EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. 3. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Транспортирането следва да е съобразено с изискванията, посочени в Глава IV от Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно хигиената на храните. Транспортните средства следва да могат да поддържат подходящи за храните температури и да има възможност тези температури да бъдат наблюдавани. Транспортирането на особено бързоразвалящите се хранителни продукти се извършва съгласно изискванията на БДС 12545-74 "Транспорт на хранителните продукти. Общи хигиенни норми и изисквания", съгласно чл. 6 Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарните изисквания за съхраняване и използуване на особено бързоразвалящите се хранителни продукти. Товарните автомобили трябва да имат издадено удостоверение за регистрация на транспортното средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти, включени в обема на настоящата поръчка
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 % (три на сто) от прогнозната стойност, на съответната обособена позиция, без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала.

В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистриран
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Доставките на хранителни продукти ще се заплаща от бюджетите на Детски ясла № 1, Детски ясла № 3, Детски ясла № 5 и Детска кухня като второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, до съответния предвиден годишен размер по относимия параграф.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва