Деловодна информация
00067
0300-477 30/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00067-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД 121663601
ул. Коньовица 65
София BG411 1309 България
Мариус Кацарски +359 29211202
mkatsarski@hearthospital.bg +359 29217142

Интернет адрес/и

www.hearthospital.bg

http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170629ivRZ994279
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

представляващите лечебните заведения – ТД по чл. 37 от ЗЛЗ, собственост на държавата, на които повече от 50 на сто от приходите са от държавния и/или общинския бюджет, и от бюджета на НЗОК

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на текущи строително - ремонтни дейности в обекти на МБАЛ „НКБ” ЕАД – гр.София, ул. „Коньовица” 65 и гр. Банкя, ул. „Шейново” 6
45000000      
Строителство

Извършване на текущи строително - ремонтни дейности в обекти на МБАЛ „НКБ” ЕАД – гр.София, ул. „Коньовица” 65 и гр. Банкя, ул. „Шейново” 6
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр.София, ул. „Коньовица” 65 и гр. Банкя, ул. „Шейново” 6

Извършване на текущи строително - ремонтни дейности в обекти на МБАЛ „НКБ” ЕАД – гр.София, ул. „Коньовица” 65 и гр. Банкя, ул. „Шейново” 6
Критериите по-долу
 
ДА мерки за осигуряване на качеството при изпълнение на поръчката    10
мерки за осигуряване на безопасност и здраве при изпълнение на поръчката    10
мерки за опазване на околната среда при изпълнение на поръчката    10
срок на започване на работа след получаване на възлагателно писмо    10
Критерий, свързан с разходи 1 20
допълнителни разходи върху труда (ДРТ)    12
доставно-складови разходи (ДСР)    12
часова ставка (ЧС)    10
утежнени условия на труд (УУТ)    10
печалба (П)    10
разходи за механизация (РМ)    6
II.2.6) Прогнозна стойност
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Заверени от участника копия от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и от валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за строежи от първа група от втора до пета категория.
Изисква се участникът да е вписван в Централния професионален регистър на строителя и да притажава валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за строежи от първа група от втора до пета категория, като при обединения – това изискване се отнася за водещия строител от обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на строителя за строежи от първа група, от втора до пета категория съгласно изискванията на чл. 137 и чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Изисква се участникът да има сключена застраховка за професионална отговорност на строителя за строежи от първа група, от втора до пета категория съгласно изискванията на чл. 137 и чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.


Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на строителя за строежи от първа група, от втора до пета категория съгласно изискванията на чл. 137 и чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Изисква се участникът да има сключена застраховка за професионална отговорност на строителя за строежи от първа група, от втора до пета категория съгласно изискванията на чл. 137 и чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Заверени от участника копия от удостоверения за добро изпълнение на строително-ремонтните дейности, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали изпълнението е в съответствие с нормативните изисквания.
Изисква се през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като под „идентична или сходна” по предмет се разбира стройтелно-ремонтна дейност, изпълнена в лечебно заведение за болнична помощ, а под „идентична или сходна” по обем се разбира дейност, чиято съпоставима стойност е не по-малка от 80% от прогнозната стойност на настоящата поръчка.
2. Заверени от участника копия на валидни сертификати, удостоверяващи че участникът прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалентна и система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:2004 или еквивалентна, касаещи дейностите по предмета на поръчката, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Изисква се участникът да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалентна и система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:2004 или еквивалентна, касаещи дейностите по предмета на поръчката.
Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Участникът може да представи и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда, когато не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Заверени от участника копия от дипломи, сертификати, трудови договори и извлечения от трудови книжки на лицата от ръководния състав от технически правоспособни лица, които ще отговарят за извършването на СРД по поръчката, доказващи декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.
Изисква се участникът за срока на изпълнение на поръчката да има на разположение следния ръководен състав от технически правоспособни лица, които ще отговарят за извършването на СРД по поръчката: Отговорник за безопасността и здравето на служителите при извършване на СРД с най-малко 5 години трудов стаж; Отговорник по контрол на качеството с най-малко 5 години трудов стаж; Ръководител строителство или технически ръководител със съответната квалификация по чл.163а, ал.2-4 от ЗУТ с най-малко 15 години трудов стаж.
4. Участникът следва за срока на изпълнение на поръчката да разполага със собствен или нает склад или складова база за строителни материали.
Обстоятелството се описва декларативно в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП.


1. Заверени от участника копия от удостоверения за добро изпълнение на строително-ремонтните дейности, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали изпълнението е в съответствие с нормативните изисквания.
Изисква се през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като под „идентична или сходна” по предмет се разбира стройтелно-ремонтна дейност, изпълнена в лечебно заведение за болнична помощ, а под „идентична или сходна” по обем се разбира дейност, чиято съпоставима стойност е не по-малка от 80% от прогнозната стойност на настоящата поръчка.
2. Заверени от участника копия на валидни сертификати, удостоверяващи че участникът прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалентна и система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:2004 или еквивалентна, касаещи дейностите по предмета на поръчката, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Изисква се участникът да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалентна и система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:2004 или еквивалентна, касаещи дейностите по предмета на поръчката.
Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Участникът може да представи и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда, когато не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Заверени от участника копия от дипломи, сертификати, трудови договори и извлечения от трудови книжки на лицата от ръководния състав от технически правоспособни лица, които ще отговарят за извършването на СРД по поръчката, доказващи декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.
Изисква се участникът за срока на изпълнение на поръчката да има на разположение следния ръководен състав от технически правоспособни лица, които ще отговарят за извършването на СРД по поръчката: Отговорник за безопасността и здравето на служителите при извършване на СРД с най-малко 5 години трудов стаж; Отговорник по контрол на качеството с най-малко 5 години трудов стаж; Ръководител строителство или технически ръководител със съответната квалификация по чл.163а, ал.2-4 от ЗУТ с най-малко 15 години трудов стаж.
4. Участникът следва за срока на изпълнение на поръчката да разполага със собствен или нает склад или складова база за строителни материали.
Обстоятелството се описва декларативно в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в одобрената документация за участие в процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 060-112550
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
778332

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/07/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2017 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

сградата на Възложителя в гр. София, ул. Коньовица 65, ет. втори, учебни зали

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м. юни 2018г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При сключване на договора за възлагане на поръчката, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора, която следва да е в размер на 3% от прогнозната стойност на договора без включен ДДС; 2. Гаранцията следва да е със срок не по-малко от 13 /тринадесет/ месеца; 3. В случай, че се представя банкова гаранция, тя следва да съдържа условие за безусловно и неотменимо изплащане след писмено предявено искане от страна на Възложителя; 4. Ако гаранцията се представя под формата на парична сума, тя следва да се внесе по банковата сметка на Възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF; 5. Условията за усвояване и за връщане на гаранцията са описани в проекта на договор представляващ раздел VI от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва