Деловодна информация
00339
2801-10185 27/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00339-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Атанас Христов, Христина Дунакова +359 046681439/+359 046681310/+359 046681103
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/175


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/175
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на дезинсекция, дезакаризация, дезинфекция, дератизация на територията на община Ямбол; Прекопаване, разрохкване и дезинфекция на пясъка на общински детски площадки; Извършване на профилак
90670000      
Услуги

Предметът на обществена поръчка включва:
-Дезинсекция - включва дейности по аерозолни обработки на улици, паркове, междублокови пространства, водни площи по поречието на р. Тунджа срещу летящите форми на комарите и срещу пълзящи насекоми - /бълхи, хлебарки, мравки/, ларвицидна дезинсекция набиотопи, дезинсекция срещу бяла американска пеперуда;
-Дезакаризация – включва дейности относно обработване на детски заведения, детски кътове и площадки, зелени площи, междублокови пространства, терени определени за разходка на кучета и други срещу кърлежи, борба с влечуги;
-Дезинфекция - включва дейности относно третиране на улици, дворове и жилищни площи;
-Прекопаване, разрохкване и дезинфекция на пясъка на общински площадки за игра, минимум веднъж в месеца за периода от май-октомври;
-Дератизация- включва дейности относно полева и канална обработка срещу вредни гризачи;
-Извършване на профилактични дезинфекции, дезинсекции и дератизации на помещения и дворни пространствана общински обекти
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
260000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90670000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

улици, паркове, междублокови пространства, водни площи по поречието на р. Тунджа, детски заведения, детски кътове и площадки, зелени площи, междублокови пространства и др. в гр.Ямбол

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Извършване на дезинсекция, дезакаризация, дезинфекция, дератизация на територията на община Ямбол; Прекопаване, разрохкване и дезинфекция на пясъка на общински детски площадки; Извършване на профилактични дезинфекции, дезинсекции и дератизации на помещения и дворни пространства на общински обекти“. В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности: Дезинсекция срещу летящи форми; Дезинсекция срещу пълзящи форми; Ларвицидна дезинскеция на биотопи; Дезинсекция срещу бяла американска пеперуда; Дезакаризация; Дезинфекция; Дератизация – канална и полева; Прекопаване, разрохкване и дезинфекция на пясъка на общински площадки за игра; Извършване на профилактични дезинфекции, дезинсекции и дератизации на помещения на общински обекти. Дезинсекцията включва дейности по аерозолни обработки на улици, паркове, междублокови пространства, водни площи по поречието на р. Тунджа срещу летящите форми на комарите и срещу пълзящи насекоми - /бълхи, хлебарки, мравки/, ларвицидна дезинсекция набиотопи, дезинсекция срещу бяла американска пеперуда. Приблизителната площ, на която се извършва една обработка за дезинсекция е 601 дка. Дезакаризацията включва дейности относно обработване на детски заведения, детски кътове и площадки, зелени площи, междублокови пространства, терени определени за разходна на кучета и други срещу кърлежи, борба с влечуги. Приблизителната площ, на която се извършва една обработка за дезакаризация е 577 дка. Дезинфекцията включва дейности относно третиране на улици, дворове и жилищни площи. Прекопаването, разрохкването и дезинфекцията на пясъка на общински площадки за игра, се извършва минимум веднъж в месеца за периода от м.май до м.октомври, съгласно Наредба № 1 от 12 януари 2009г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Дератизацията включва дейности относно полева и канална обработка срещу вредни гризачи, съгласно Наредба №3 от 24.01.2005г на МЗ. Извършването на профилактични дезинфекции, дезинсекции и дератизации на помещения и дворни пространства на общински обекти” включва обработка срещу битови насекоми и вредни гризачи на складове, кухненски и други помещения в Детски ясли и Детска кухня, Социални услуги Дом стари хора и Домашен социален патронаж, Общинско предприятие „Общински пазари“, Общинско предприятие „Платени зони за паркиране", Общинско предприятие „Спортни имоти“, Общинско предприятие „Туризъм и култура“, Общинско предприятие „Комунални и обредни дейности", Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“, Комплекс за социални услуги за деца и възрастни, Центрове за настаняване от семеен тип и защитено жилище“.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
260000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показател Предложение за изпълнение на поръчката се формира от:Минимални изисквания към съдържанието на предложението - 20т.;Аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - максимум 20 т.;Екологични аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката - 20 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник да е вписан в Регистър на лицата, извършващи дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 21 на Раздел 5 от Наредба № 3 от 24 януари 2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя копие на документ за вписването в Регистър на лицата, извършващи дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 21 на Раздел 5 от Наредба №3/24.01.2005г. на МЗ.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
копие на документ за вписването в Регистър на лицата, извършващи дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 21 на Раздел 5 от Наредба №3/24.01.2005г. на МЗ или на основание чл.112, ал.1 т.4 от ЗОП да извърши съответна регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към Икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 години, считано от датата, на подаване на офертата Участникът трябва да е изпълнил поне 2 (две) дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. 1б);
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
2.За изпълнение на услугата, участникът следва да разполага с персонал отговарящ на изискванията на Наредба № 3 от 24 януари 2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.6;
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
Забележка: Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015 г., но Международната организация за стандартизация (ISO) е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или еквивалентен на него до 15.09.2018 г., Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1.През последните 3 години, считано от датата, на подаване на офертата Участникът трябва да е изпълнил поне 2 (две) дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под дейности, с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:
Дейност 1: Извършване на дезинсекция и дезакаризация на площ минимум 500 дка. за една година.
Забележка: участникът следва да докаже изпълнението на всяка от дейностите по дезинсекция и дезакаризация на посочената площ, като това може да е с една услуга, в рамките на която са извършени всяка от дейностите или две отделни такива.
Дейност 2: Извършване на дезинфекция и/или дератизация, и/или прекопаване, разрохкване и дезинфекция на пясък
2. За изпълнение на услугата, участникът следва да разполага с персонал, както следва:
- минимум 2 /двама/ ръководители на ДДД дейност, притежаващи правоспособност за ръководител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3 от 24 януари 2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации;
- минимум 1 / едно / лице, отговарящо за контрола на качеството;
- минимум 8 /осем/ лица, притежаващи правоспособност за изпълнител за извършване на дейностите, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването;
- минимум 2 /две/ лица, притежаващи свидетелство за обучение по дезинфекция на открити и закрити детски площадки и пясъчници и съпътстващи дезинсекционни и дератизационни дейности от Националния център по заразни и паразитни болести /НЦЗПБ/.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, със задължителен минимален обхват: извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Наредба № 3 от 24 януари 2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации

III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/07/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1-3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник,който не е разработил предложение за изпълнение на поръчката съгласно техническите спецификации и изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
• участник, който е представил техническо предложение, което не съдържа мин.изискуемите елементи;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
ВАЖНО: При подписване на Договора, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността му без ДДС. 2. Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:- Парична сума;- Банкова гаранция;- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.4. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася в касата на Община Ямбол или по следната сметка:Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол,Банков код (BIC): SOMBBGSFБанкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301
Финансирането на извършваните услуги ще бъде в рамките на приетите и осигурени средства с бюджета на Община Ямбол за съответната календарна година от действието на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП (чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва