Деловодна информация
00085ВМА
И-4850 13/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/06/2017 (дд/мм/гггг)
00085-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Военномедицинска академия 129000273
ул. Георги Софийски №3
София BG411 1606 България
инж. Анна Кръстева +359 29225388
anna.krasteva@vma.bg +359 29523311

Интернет адрес/и

www.vma.bg

http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
ftp://213.240.235.124/Dostavka,%20montazh%20i%20puskane%20v%20eksploataciya%20na%20laparoskopska%20tehnika/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Военномедицинска академия 129000273
ул. Георги Софийски №3
София BG411 1606 България
Огняна Димитрова +359 29225388
anna.krasteva@vma.bg +359 29523311

Интернет адрес/и

www.vma.bg

http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на лапароскопска техника
33164000      
Доставки

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на лапароскопска техника
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
166666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33164000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ВМА – МБАЛ - София: гр. София, бул. „Св. Георги Софийски” № 3

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на лапароскопска техника, включва:
-еднократна доставка до мястото на изпълнение на поръчката;
-монтаж и пускане в експлоатация на доставената лапароскопска техника;
-обучение на специалисти за работа с лапароскопската техника;
За лапароскопската техника, предмет на доставката е представена подробна характеристика в табличен вид в Техническа спецификация Приложение №1 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

-Участникът да е физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и притежава разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава, по реда на ЗМИ.
- Участникът следва да предостави горната информация в Част IV, Раздел А, т. 1) от ЕЕДОП, като посочи номер, дата на издаване и срок на валидност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата.- Участникът следва да предостави информация в Част ІV, Раздел В, от ЕЕДОП за доставките с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойности, дати и получатели, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. - Док. се със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойности, дати и получатели, заедно с доказателство за извършените доставки, който се представя от избрания изпълнител при сключване на договора или при упражняване правото на възложителя съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП. 2.Участниците да са производители, вносители или търговци на едро, оторизирани от производителя или официалния вносител. Срокът на оторизацията следва да е еднакъв със срока на изпълнение на обществената поръчка. В случай, че срока на валидност на оторизацията е по-кратък от срока на договора, участника се задължава да представи на възложителя актуална оторизация или документ удостоверяващ обстоятелството, че е в процес на издаване.- Участникът следва да предостави информацията в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП, като посочи данни за притежаваното оторизационно писмо (вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват). - Док. се с оторизационно писмо/пълномощно издадено от производителя или негов официален представител. Тези документи се представят от изпълнителя при сключването на договора или при упражняване правото на възложителя съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП. 3. Участникът и производителя да прилагат система за управление на качеството по стандарт ЕN ISO 9001:2008 или по-нов, или еквивалентен на името на участника в обхвата на предмета на поръчката;- Участникът следва да предостави информация за сертификата за внедрена система за качеството в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП /вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват/. -Док. се със Сертификат по стандарт ЕN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалентен на името на участника в обхвата на предмета на поръчката, който се представя от избрания изпълнител при сключване на договора или при упражняване правото на възложителя съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП. 4.Участниците трябва да представят внедрена система за управление на качеството на производителя ISO 13485:2003 или еквивалентна - Участникът следва да предостави информация за получен сертификат за внедрена система за качеството в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП /вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват/. - Док. се със Сертификат ЕN ISO 13485:2003 или по-нов или еквивалентен на името на производителя в обхвата на предмета на поръчката, който се представя от избрания изпълнител при сключване на договора или при упражняване правото на възложителя съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП. 5. Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – мин. 2 (две) лица, които са сертифицирани специалисти от производителя на апаратурата за монтаж и техническа поддръжка на лапароскопската техника, предмет на настоящата обществена поръчка. - Участникът следва да предостави информация за персонала, който ще бъде ангажиран за изпълнение на поръчката в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП, като посочи трите имена, данни за документа за придобита професионална компетентност (учебно заведение, или обучаваща организация, № и дата на издаване, образователна степен, специалност или квалификация), а също и данни за притежаваните сертификати (вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват). - Док. се със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката,и/или на членовете на ръководния състав, в който са посочени трите имена, професионална компетентност на лицата и притежаваните сертификати.Тези документи се представят от изпълнителя при сключването на договора или при упражняване правото на възложителя съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/07/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Св. Георги Софийски 3, ВМА, партер, зала 10

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Желащите да присъстват лица се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва